Orientační nabídka


 

Brána do Čech boduje u odborníků – ocenění Zlatý středník míří do Ústeckého kraje

01
Prestižní profesní soutěž hodnotící firemní periodické a neperiodické publikace určené k reprezentaci společnosti či prezentaci výrobků a služeb vůči zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům. Tak to je Zlatý středník, který vyhlašuje PR Klub. Od roku 2002 každoročně oceňuje periodika jak tištěná, tak elektronická a nově i jejich dílčí texty. Brána do Čech opět potvrdila vysokou úroveň svých tiskovin a získala Certifikát vysoké profesionální úrovně TOP RATED za Turistického průvodce Brány do Čech a za Zážitky v Českosaském Švýcarsku.
Tisková zpráva z 21. května 2012
 

 
 

„Tohoto ocenění si nesmírně vážím, je to obrovská motivace pro naši další práci. V porotě sedí uznávaní odborníci z mediální a marketingové oblasti a hodnocení je opravdu tvrdé,“ popsal nám své první pocity Radek Vonka, radní Ústeckého kraje pro regionální rozvoj, cestovní ruch a projekty EU a tvůrce celého projektu Brána do Čech.

 

Soutěž vyhlašuje česká nezisková profesní organizace PR Klub. V letošním již 10. ročníku soutěže Zlatý středník byly hodnoceny přihlášené publikace, on-line prezentace, newslettery či texty. Členy poroty byli profesionálové z oblasti komunikace, marketingu a digitální komunikace. Přihlášená periodika procházejí tříkolovým hodnocením. V prvním kole odborní garanti jednotlivých kategorií posoudí přihlášené tituly a určí, které postoupí k dalšímu hodnocení. V druhém kole se sejde odborná porota, aby vytvořila užší výběr. Poslední kolo se pak věnuje detailnímu hodnocení, z něhož vzejdou vítězové jednotlivých kategorií. Tiskoviny Brány do Čech byly přihlášeny do kategorie Nejlepší časopis státní, veřejné a neziskové sféry.

 

„Tato soutěž porovnala naše tiskoviny s obdobnými produkty na trhu. Při jejich přípravě jsme se snažili o něco jiného, než dělají ostatní a tím pádem je pro nás zásadní zpětná vazba, jak čtenáři naše tiskoviny přijímají,“ řekl ještě k ocenění Radek Vonka a dodal: „Nejedná se nám totiž o to, abychom tiskli obrovská množství tiskovin jak na běžícím pásu a měli ‚čárku‘, že něco děláme. Naše produkty jsou pečlivě připravované celým týmem lidí a jsme rádi, když je naše úsilí oceněno jak odborníky, tak i laiky. Zatím největší úspěch za projekt Brána do Čech se dostavil v lednu 2012, kdy jsem osobně převzal na veletrhu cestovního ruchu REGIONTOUR 2012 z rukou náměstka ministra pro místní rozvoj Michala Janeby cenu za 1. místo v soutěži Velká cena cestovního ruchu 2011/2012 v kategorii Nejlepší jednotná kampaň.“

 

Brána do Čech vznikla v rámci projektu Propagační a mediální kampaň Ústeckého kraje, kterým se Ústecký kraj snaží o změnu negativního vnímání a mediálního obrazu kraje. S logem Brána do Čech se můžete setkat od roku 2010. Tato nová image přinesla novou grafiku propagačních materiálů Ústeckého kraje a především zcela nový produkt, turistický webový portál www.branadocech.cz. Ústecký kraj se prezentuje jako Brána do Čech prostřednictvím čtyř turistických regionů – destinačních oblastí, kterými jsou České Švýcarsko, České středohoří, Krušné hory a Dolní Poohří. V těchto regionech byly založeny destinační agentury, které podporují rozvoj šetrné turistiky v jednotlivých regionech.

 

Připravila: Mgr. Petra Ludwigová, oddělení regionálního rozvoje a cestovního rozvoje KÚÚK

01

 
Zodpovídá: Mgr. Alena Tichá
Vytvořeno / změněno: 21.5.2012 / 21.5.2012
 

 

Kontakt

Ústecký kraj
Velká Hradební 3118/48
400 01 Ústí nad Labem
tel.: +420 475 657 111
e-podatelna: epodatelna@kr-ustecky.cz
IČ: 70892156
DIČ: CZ70892156, je plátce DPH
Datová schránka: t9zbsva

Podrobný kontakt


Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

web & design , redakční systém