Logo Ústeckého krajeÚstecký kraj (odkaz na titulní stránku) 

Ústecký kraj - Oficiální web


International

Vyhledávání

 


Cesta: Titulní stránka > Cestovní ruch a turistika > Cyklostezky > Cyklotrasy v ÚK

 

Brána do Čech Ústeckého kraje získala na veletrhu REGIONTOUR prestižní ocenění

 
001
Hned první den se na veletrhu cestovního ruchu a turistiky REGIONTOUR 2011, který až do neděle ovládá brněnské výstaviště, vyhlašovali vítězové jednotlivých kategorií Velké ceny cestovního ruchu. Zúčastnil se jich i Ústecký kraj, který bodoval se svým unikátním projektem na podporu turismu Brána do Čech.
Tisková zpráva ze 14. 1. 2011
 

 
 

Velká cena cestovního ruchu patří k doprovodným programům veletrhu REGIONTOUR. První tři místa se vyhlašují v kategoriích Nejlepší jednotná kampaň, Nejlepší turistický portál, Nejlepší turistický produkt, Nejlepší cestovní kancelář a Nejlepší elektronický newsletter. Soutěž je určená pro krajské úřady, organizace destinačního managementu, turistické regiony, města, obce a nově také pro cestovní kanceláře.

 

V kategorii turistických portálů zvítězil unikátní portál www.branadocech.cz Ústeckého kraje, který doprovází projekt na podporu turistiky a cestovního ruchu Brána do Čech. Smyslem tohoto projektu je rozdělení kraje do čtyř turistických oblastí: Krušné hory, Dolní Poohří, České Švýcarsko a České středohoří a zároveň propagace jednotlivých oblastí, které řídí speciální destinační agentury. Ty se zaměřují na nejatraktivnější a nejzajímavější lokality svých území.

 

„Projekt Brána do Čech jsme připravovali zhruba jeden rok a já jsem velmi rád, že práce této skupiny lidí byla náležitě oceněná. Věřím, že až v letošním roce rozjedeme kampaň Brány do Čech naplno, jak máme v plánu, tak budeme mít velkou šanci získat ještě další ocenění na dalších veletrzích a v dalších soutěžích, kterých se rádi zúčastníme,“ řekl radní pro regionální rozvoj a cestovní ruch Radek Vonka.

 

Brána do Čech byla realizována v rámci projektu „Propagační a mediální kampaň Ústeckého kraje“, podpořeného v rámci Regionálního operačního programu NUTS II Severozápad.

 

Jako nejlepší jednotnou kampaň ocenila porota zimní kampaň Olomouckého kraje. Nejlepším turistickým produktem byl vyhlášen produkt Vysočina Tourism s názvem Cesty za poznáním, kulturou, sportem a odpočinkem. Nejlepšími cestovními kancelářemi podle poroty a laické veřejnosti byly Exim Tours, China Tours, Kovotour Plus, Tourtrend a Školní zájezdy. V kategorii elektronických newsletterů zvítězilo Statutární město Plzeň.

 

Ve čtyřech kategoriích, které hodnotila odborná porota, splňovalo podmínky zařazení do soutěže 63 přihlášek. V porotě zasedli zástupci Ministerstva pro místní rozvoj ČR, Asociace krajů ČR, České centrály cestovního ruchu – CzechTourism, Asociace cestovních kanceláří ČR a Asociace cestovních kanceláří a agentur.

 

Výsledky:

 

Kategorie „Nejlepší turistický portál"

Porota hodnotila přehlednost, uživatelskou přívětivost, inovativní služby, množství informací, grafický vzhled, počet jazykových mutací atd.

 

1. místo – Krajský úřad Ústeckého kraje za portál www.branadocech.cz

2. místo – Centrála cestovního ruchu Východní Moravy za portál www.vychodni-morava.cz

3. místo – Pražská informační služba za portál www.praguewelcome.cz

Speciální cena ministra pro místní rozvoj – Jihomoravský kraj za portál www.jizni-morava.cz

 

Připravila:

Bc. Alena Tichá

oddělení tiskových informací

Kancelář hejtmana Ústeckého kraje

Velká Hradební 48, 400 02 Ústí nad Labem

Tel.: 475 657 741, ticha.a@kr-ustecky.cz,

www.kr-ustecky.cz

 

Foto: Ing. Jiří Válka, Odbor regionálního rozvoje KÚÚK

01
Radní Radek Vonka přebírá ocenění za první místo pro internetový portál Brány do Čech.

02

03

04

05
Úspěšný tým projektu Brána do Čech

 
Zodpovídá: Mgr. Alena Tichá
Vytvořeno / změněno: 14.1.2011 / 14.1.2011

 

Zobrazit vyhledávací formulář »


 

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

web & design , redakční systém