„Pracovníci
dispečinku řešili řadu dotazů týkajících se návazností spojů nebo mimořádností
integrované dopravy v Ústeckém kraji. Cestující volají například
s žádostmi o zajištění přestupu a čekání navazující linky, informují se o
zpoždění nebo výlukách. Velmi časté je také hlášení ztrát například telefonů,
peněženek či částí oblečení, ale nejkurióznější ztrátu jsme řešili před pár
dny, kdy bylo v autobusu zapomenuto osmileté dítě,“ řekl vedoucí dispečinku
Jindřich Jelínek.
Dispečink,
který byl zřízen v únoru 2020, má
za úkol zajištění návazností, řešení mimořádností, objednávání spojů a
informování cestujících o problémech v provozu. S dotazy na
vyhledávání spojení či k tarifu DÚK pomohu informační
kanceláře DÚK. O aktuální poloze
spoje se cestující mohou informovat na provoz.dopravauk.cz nebo se
podívat na tabuli odjezdů tabule.dopravauk.cz
Kontakt na Centrální dispečink
Dopravy Ústeckého kraje: +420 475 657 657.