Orientační nabídka


 

Centrální dispečink Dopravy Ústeckého kraje vyřešil rekordní počet telefonátů

foto
Centrální dispečink DÚK v červnu vyřídil více než 1000 telefonátů. Za téměř rok a půl fungování dispečinku je to nejvíce dotazů či požadavků cestujících, které dispečeři během jednoho měsíce vyřešili.
Tisková zpráva ze dne 1. července 2021
 

 
 

„Pracovníci dispečinku řešili řadu dotazů týkajících se návazností spojů nebo mimořádností integrované dopravy v Ústeckém kraji. Cestující volají například s žádostmi o zajištění přestupu a čekání navazující linky, informují se o zpoždění nebo výlukách. Velmi časté je také hlášení ztrát například telefonů, peněženek či částí oblečení, ale nejkurióznější ztrátu jsme řešili před pár dny, kdy bylo v autobusu zapomenuto osmileté dítě,“ řekl vedoucí dispečinku Jindřich Jelínek.

 

Dispečink, který byl zřízen v únoru 2020, má za úkol zajištění návazností, řešení mimořádností, objednávání spojů a informování cestujících o problémech v provozu. S dotazy na vyhledávání spojení či k tarifu DÚK pomohu informační kanceláře DÚK. O aktuální poloze spoje se cestující mohou informovat na provoz.dopravauk.cz nebo se podívat na tabuli odjezdů tabule.dopravauk.cz

 

Kontakt na Centrální dispečink Dopravy Ústeckého kraje: +420 475 657 657.    


FOTO

 

 
Zodpovídá: Mgr. Markéta Voleníková
Vytvořeno / změněno: 1.7.2021 / 1.7.2021
 

 

Kontakt

Ústecký kraj
Velká Hradební 3118/48
400 01 Ústí nad Labem
tel.: +420 475 657 111
e-podatelna: epodatelna@kr-ustecky.cz
IČ: 70892156
DIČ: CZ70892156, je plátce DPH
Datová schránka: t9zbsva

Podrobný kontakt


Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

web & design , redakční systém