Jedná se o praktické školení zaměřené na posílení kvality služeb subjektů poskytující služby v cestovním ruchu, podporu rozmanitosti a lákavosti nabídky reflektující potřeby a očekávání zákazníka, posílení interních firemních procesů a postupů. Cílem školení je také seznámit účastníky s Českým systémem kvality služeb a vlastními kroky certifikace, aby tito jako vyškolení Trenéři kvality 1. stupně byli s to následně zavést standardem doporučovaná/požadovaná opatření a podat vlastní žádost.
Absolvováním školení kromě konkrétních návodů a postupů zároveň získáte:
- Vaše organizace příležitost se zapojit do právě se rozbíhající certifikace Českého systému kvality služeb,
- Vy / účastník školení certifikát Trenéra I. stupně ČSKS (využitelné v profesním CV).
Program dvoudenního školení: Co je to management kvality, Představení ČSKS, Vize, Pět zásad péče o kvalitu, Procesy služeb, Vaše cesta k certifikátu.
Termín školení:
Registrace na www.csks.cz , v druhém kroku je možný výběr a přihlášení na vlastní školení (viz příloha registrace manuál).
Školení
i vlastní certifikace je nyní ZDARMA, aktivita je hrazena z projektu
MMR ČR, který celý systém i zaštiťuje.