Kampaň Suchej únor hejtmana Jana Schillera natolik zaujala, že se nad ní rozhodl převzít osobní záštitu. Kampaň však podporuje také prakticky. „Já vlastně nedržím jen Suchej únor, ale rovnou suchý celý rok. Sám za sebe a hlavně vzhledem k tomu, že hodně jezdím autem, jsem si na chuť alkoholu odvykl a neschází mi. Kampaň Suchej únor mi přijde jako výborný nápad,“ vyjádřil se hejtman Jan Schiller.
Kampaň Suchej únor se zaměřuje na vztah široké veřejnosti k alkoholu, pomáhá lidem změnit zaběhlé návyky a také inspirovat ostatní. Pozitivní výzvou každoročně reaguje na statistiky, podle nichž se více jak jeden milion Čechů pohybuje za hranou rizikového pití alkoholu. Letos probíhá kampaň již podeváté. K novinkám letošního ročníku patří publikace Suchej únor, která na 416 stranách představuje alkohol ve všech jeho společenských rolích.
Související tiskové zprávy