„Instagram se v dnešní době těší
nebývalé popularitě. Dnešní generace preferuje získávání potřebných informací
sdílením zážitků a fotek prostřednictvím on-line vstupů na sociální sítě.
Sledovanost profilů profesionálních či populárních uživatelů Istagramu
a následné sdílení s dalšími uživateli je dnes cesta
k propagování čehokoliv v širokém okruhu lidí. Ústecký kraj touto cestou
nabízí cestovatelské zážitky, protože přímý přenos z daného místa je
inspirací k vydání se na výlet,“ uvedl k záměru influencer tripu
radní Ústeckého kraje pro regionální rozvoj a cestovní ruch Zdeněk Matouš.
Důležitý pro tuto formu propagace je
okamžitý efekt. V průběhu influencer tripu se vkládané příspěvky
zobrazovaly on – line na profilech influencerů, kteří byli osloveni na základě
jejich kreativních dovedností a počtu sledujících uživatelů Instagramu. On – line
zobrazení bylo s odkazem na Instagram Brány do Čech, kde okamžitě rostla sledovanost
a tím pádem i zájem o obsah našeho Instagramu. Pilotním trip byl v jedné
ze čtyř turistických destinací Ústeckého kraje v Českém Švýcarsku.
Výsledkem je série zajímavých fotografií z východu i západu slunce nad
vrcholky skalních věží, plavba na lodičkách v soutěskách ve Hřensku,
výhledy z Pravčické brány a okolí.
Sledujte @branadocech a přidejte se k obdivovatelům krás Ústeckého kraje.
Zpracovala: Ing. Ellen Herzogová, oddělení cestovního ruchu KÚÚK