Orientační nabídka


 

Informace o veřejných zakázkách

Poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím ze dne 2.4.2009
 

 
 

Doprovodná informace ze dne 2.4.2009 k poskytnutým informacím dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů

 

Krajský úřad Ústeckého kraje, odbor investiční poskytnul na základě žádosti ze dne 20. března 2009, evidované ve spisové službě zdejšího úřadu dne 20. 3. 2009 pod č. ev. 49569/2009, dopisem ze dne 2. 4. 2009 značka 58242/2009 následující informace:

1.

Kolik bylo zadáno celkem veřejných zakázek?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rok

Veřejné zakázky

 

malého rozsahu

podlimitní

nadlimitní

celkem

 

počet

Kč bez DPH

počet

Kč bez DPH

počet

Kč bez DPH

počet

Kč bez DPH

 

2006

196

153 829 849,32

108

420 817 080,82

5

1 138 223 831,78

309

1 712 870 761,92

 

2007

266

178 081 296,96

60

1 032 216 497,47

1

9 234 316,00

327

1 219 532 110,43

 

2008

400

312 012 500,10

78

1 669 303 295,00

9

838 473 890,95

487

2 819 789 686,05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rok

Veřejné zakázky malého rozsahu na

 

dodávky

služby

stavební práce

celkem

 

počet

Kč bez DPH

počet

Kč bez DPH

počet

Kč bez DPH

počet

Kč bez DPH

 

2006

15

7 463 531,05

172

136 130 615,24

9

10 235 703,03

196

153 829 849,32

 

2007

30

18 337 173,16

201

96 746 767,80

35

62 997 356,00

266

178 081 296,96

 

2008

64

22 163 741,50

288

114 290 063,31

48

175 558 695,29

400

312 012 500,10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rok

Veřejné zakázky podlimitní na

 

dodávky

služby

stavební práce

celkem

 

počet

Kč bez DPH

počet

Kč bez DPH

počet

Kč bez DPH

počet

Kč bez DPH

 

2006

0

0,00

89

75 508 227,79

19

345 308 853,03

108

420 817 080,82

 

2007

0

0,00

11

40 208 053,45

49

992 008 444,02

60

1 032 216 497,47

 

2008

14

110 791 901,50

13

29 059 000,00

51

1 529 452 393,50

78

1 669 303 295,00

 

Rok

Veřejné zakázky nadlimitní na

 

dodávky

služby

stavební práce

celkem

 

počet

Kč bez DPH

počet

Kč bez DPH

počet

Kč bez DPH

počet

Kč bez DPH

 

2006

0

0,00

1

15 974 212,00

4

1 122 249 619,78

5

1 138 223 831,78

 

2007

0

0,00

1

9 234 316,00

0

0,00

1

9 234 316,00

 

2008

0

0,00

7

439 296 156,51

2

399 177 734,44

9

838 473 890,95

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rok

Veřejné zakázky celkem na

 

dodávky

služby

stavební práce

celkem

 

počet

Kč bez DPH

počet

Kč bez DPH

počet

Kč bez DPH

počet

Kč bez DPH

 

2006

15

7 463 531,05

262

227 613 055,03

32

1 477 794 175,84

309

1 712 870 761,92

 

2007

30

18 337 173,16

213

146 189 137,25

84

1 055 005 800,02

327

1 219 532 110,43

 

2008

78

132 955 643,00

308

582 645 219,82

101

2 104 188 823,23

487

2 819 789 686,05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

Údaje o námitkách

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rok

Počet

Způsob vyřízení

 

2006

2

nebylo vyhověno

 

2007

12

11x nebylo vyhověno, 1x bylo vyhověno

 

2008

6

nebylo vyhověno

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

Má Vaše organizace interní předpis upravující zadávání veřejných zakázek?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ano, Ústecký kraj má pro zadávání veřejných zakázek směrnici ředitele č. 20/2006 (S-21 dle nového číslování).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

Využíváte elektronické zadávání veřejných zakázek?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ne. Z elektronických nástrojů využíváme zatím jen zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu, který využíváme zejména při odesílání formulářů ke zveřejnění na IS VZ US, protože je to rychlejší, levnější a v některých případech to umožňuje zkrátit lhůty pro podání nabídek. Dále tento podpis využíváme při odesílání dodatečných informací k zadávacím podmínkám, protože jinak bychom nestihli velmi krátké lhůty dané zákonem.

 

Vzhledem k tomu, že elektronická aukce se nehodí pro veřejné zakázky na stavební práce, které u nás objemově převažují, zatím tento nástroj nevyužíváme.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

Využíváte při složitějších veřejných zakázkách externí poradenské firmy?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ano, externí firmy pro administrování některých veřejných zakázek využíváme.

 

Pro složitost veřejné zakázky na centralizované zadávání dodávek silové elektrické energie pro Ústecký kraj a jím zřizované příspěvkové organizace s využitím elektronické aukce budeme vypisovat zadávací řízení na firmu, která nám tuto zakázku kompletně zajistí včetně závěrečné elektronické aukce.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

Je ve Vaší organizaci ustavena komise pro vyhodnocování nabídek ve veřejných zakázkách určena jako stálá komise, nebo jsou členové obměňováni? Pokud ano, v jakých případech?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ne. Ústecký kraj nemá určenu stálou komisi pro hodnocení nabídek. V každé zakázce je vždy jmenovaná nová komise, její složení pokud jde o počet a pravidla pro personální složení v souladu se zákonem č. 137/2006 upřesňuje směrnice S-21.Členy komisí jmenuje zadavatel (u VZMR do 2 mil. Kč jsou kompetence zadavatele Radou ÚK delegovány na vedoucí příslušných odborů, případně na vedoucí odborů nebo hejtmana/hejtmanku s předchozím souhlasem příslušného svodného politika - člena Rady ÚK). U zakázek do 1 mil. Kč tvoří komisi min. 3 pracovníci příslušného odboru, u zakázek do 6 mil. Kč jak komise min. 5-ti členná, tvoří ji člen Rady nebo Zastupitelstva a pracovníci příslušného odboru, u zakázek nad 6 mil. Kč je komise min. 7-členná, tvoří ji 2 členové Rady nebo Zastupitelstva, 1 zástupce některé profesní komory (zpravidla Krajské hospodářské komory) a zbytek tvoří pracovníci příslušného odboru. Nejméně jeden člen komise musí být pracovník investičního odboru  (jako odborník na zadávání veřejných zakázek). Samozřejmě se přihlíží i k odbornostem členů komise, aby odpovídala předmětu zakázky. To, co se týká členů komise, platí i pro náhradníky.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

Bylo zadávání veřejných zakázek ve Vaší organizaci předmětem kontrolní činnosti ÚOHS?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ne, zadávání veřejných zakázek Ústeckým krajem ještě nebylo kontrolováno ÚOHS. ÚOHS jen řešil několik návrhů na přezkoumání úkonů zadavatele.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Návrh na přezkoumání úkonů zadavatele orgánem dohledu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rok

Počet

Způsob vyřízení

 

2006

1

zadávací řízení Úřadem zrušeno

 

2007

1

zadávací řízení Úřadem zrušeno

 

2008

3

2 zadávací řízení Úřadem zrušena, 1 x správní řízení Úřadem zastaveno

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

Kolik uchazečů o VZ jste vyloučili pro nekompletnost nabídky (§ 71 odst. 10 zákona)?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rok

Počet

 

 

 

 

 

 

 

 

2006

13

 

 

 

 

 

 

 

 

2007

31

 

 

 

 

 

 

 

 

2008

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

Počet zrušených zakázek?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rok

Veřejné zakázky

 

 

malého rozsahu

podlimitní

nadlimitní

 

2006

18

0

1

 

2007

20

4

0

 

2008

30

7

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.

Kolik osob je ve Vaší organizaci spojeno s vypracováním zadávací (poptávkové) dokumentace?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Přípravou zadávací dokumentace a administrováním celého zadávacího řízení je v odboru investičním pověřeno oddělení veřejných zakázek, které má 5 pracovníků.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ostatní odbory nemají zvlášť vyčleněné pracovníky, příslušní referenti v rámci své pracovní náplně připravují zpravidla veřejné zakázky malého rozsahu.

Metodickou pomoc při přípravě zadávací dokumentace, případně u podlimitních či nadlimitních zakázek na žádost vedoucího příslušného odboru přímo vypracování zadávací dokumentace a administrování těchto podlimitních či nadlimitních veřejných zakázek, zajišťuje oddělení veřejných zakázek odboru investičního. To platí i pro příspěvkové organizace Ústeckého kraje, které jsou samostatnými veřejnými zadavateli.

 

 

 

Připravil: Ing. František Končel, odbor investiční

vedoucí oddělení veřejných zakázek

Velká Hradební 48, 400 02 Ústí nad Labem

tel. 475 657 319

koncel.f@kr-ustecky.cz

 
Zodpovídá: Bc. Lucie Jarolímková
Vytvořeno / změněno: 24.4.2009 / 24.4.2009
 

 

Kontakt

Ústecký kraj
Velká Hradební 3118/48
400 01 Ústí nad Labem
tel.: +420 475 657 111
e-podatelna: epodatelna@kr-ustecky.cz
IČ: 70892156
DIČ: CZ70892156, je plátce DPH
Datová schránka: t9zbsva

Podrobný kontakt


Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

web & design , redakční systém