Dotaz žadatele: (doslovný výňatek)
„…dovolujeme si vás požádat o informace týkající se informačních kampaní realizovaných vaší samosprávou.
Informační kampaní přitom rozumíme logický celek marketingových a public relations činností:
které byly realizovány pod autoritou a jménem vaší samosprávy,
jejichž celkové náklady byly z více než 50 % hrazeny z veřejného rozpočtu,
které informovaly obyvatele o projektech a politikách samosprávy,
které probíhaly ve vymezeném časovém rámci, měly jasný začátek a konec,
jejichž celkové náklady byly vyšší než 100 tis. Kč vč. DPH
Předmětem žádosti o informace přitom nejsou marketingové a public relations činnosti, které:
probíhají kontinuálně (např. služby tiskového mluvčího, regionální vysílání nebo vydávání tištěných periodik),
jsou realizovány v rámci povinné publicity při čerpání prostředků ze Strukturálních fondů EU.
Konkrétně žádáme informace o:
přehledu informačních kampaní realizovaných (tj. zahájených a ukončených) vaší samosprávou v období od listopadu 2010 do října 2014.
u každé kampaně v přehledu dle bodu 1 prosím dále uveďte:
název a cíl dané kampaně,
hlavní nástroj použitý pro komunikaci s cílovými skupinami v dané kampani (např. facebook, billboard, tištěná inzerce, direct mailing, videospoty, publikace, upomínkové a propagační předměty a další),
celkové náklady na kampaň hrazené z veřejných rozpočtů, včetně podílu financovaného z rozpočtu vaší samosprávy (v Kč vč. DPH),
období realizace dané kampaně (od - do) ve formátu měsíc/rok,
název a IČ hlavního dodavatele služeb a dodávek souvisejících s realizací kampaně.“.
Odpověď:
Informační kampaně, které odpovídají Vaší žádosti:
200. výročí bitvy u Chlumce
BRÁNA DO ČECH
Medializace a propagace turistické destinace české a saské části Krušných hor
Tisk brožury - turistické nabídky česko-saského Krušnohoří
Propagační kampaň k projektu
Propagace rekultivovaných a revitalizovaných území
v Ústeckém kraji
Informační a vzdělávací kampaň odpovědnosti občanů Ústeckého kraje za zachování příznivého životního prostředí budoucím generacím v roce 2012
Informační a vzdělávací kampaň odpovědnosti občanů Ústeckého kraje za zachování příznivého životního prostředí budoucím generacím v roce 2013
V příloze Vám pak poskytujeme k jednotlivým kampaním informace v požadovaném rozsahu.
Žadateli byly zaslány další požadované informace přílohou.