Orientační nabídka


 

Náklady Ústeckého kraje za právní služby

Poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím ze dne 4.11.2008
 

 
 

Dne 13.10.2008 byla Krajskému úřadu Ústeckého kraje doručena žádost o poskytnutí informace dle zák. č. 106/1999 Sb. Na základě této žádosti Krajský úřad Ústeckého kraje poskytnul žadateli následující informace:

 

I. aktualizace již poskytnutých informací

 

 

1.       POSKYTOVÁNÍ EXTERNÍCH PRÁVNÍCH SLUŽEB

 

Požadovaná informace

a) se kterými konkrétními advokátními kancelářemi uzavřel Ústecký kraj smlouvy o poskytování právních služeb v době od 1. 7. 2007 do současnosti.

Poskytovaná informace

V roce 2007 Ústecký kraj uzavřel dodatek ke smlouvě o poskytování právních služeb ze dne 25. 5. 2005 s JUDr. Danielem Volákem, advokátem - AK Business Centre Litvínov se sídlem Jiráskova 413, Litvínov a dále pak s advokátem Mgr. Vlastimilem Škodou, AK Škoda, Pazdziora a spol. se sídlem Řetězová  2, Děčín I. Dále byla uzavřena smlouva o poskytování právních služeb s advokátní kanceláří Kocián Šolc Balaštík se sídlem Jungmannova 24, Praha 1. Téhož roku byla zadána objednávka se společností Weil, Gotshal & Manges, v.o.s. se sídlem Křížovnické náměstí 1/193 Praha 1 a objednávka na poskytnutí právní služby s advokátní kanceláří Rödl & Partner, v.o.s. se sídlem Platnéřská 2, Praha 1.

Smlouvy na poskytování externích právních služeb jsou uzavírané, ve smyslu ust. § 2 odst. 2 vyhlášky Ministerstva zdravotnictví č. 221/1995 Sb., o znaleckých komisích, v platném znění. Krajský úřad ustavuje z vlastního nebo jiného podnětu znaleckou komisi pro každý jednotlivý případ, ke kterému došlo při výkonu zdravotní péče ve zdravotnickém zařízení, které má sídlo na území kraje (dále jen "územní znalecká komise"). V souladu s ustanovení § 3 odst. 4 vyhlášky č. 221/1995 Sb.  Komise k jednání přizve a) právníka s praxí v oblasti zdravotnictví, s advokátem Mgr. Michalem Mlejnkem, Sídlo: Souběžná 115, 273 41  Brandýsek.

 

Požadovaná informace

b) jakým způsobem byly tyto advokátní kanceláře vybrány. Pokud byla na jejich výběr vyhlášena veřejná soutěž, sdělte kdy a jakým způsobem, pokud byl proveden jiný výběr, sdělte jaký a důvod.

Poskytovaná informace

Všechny výše zmíněné smlouvy byly s advokáty uzavřeny na základě výběru na portálu České advokátní komory, dle zaměření na určité odvětví práva. Tito advokáti nebo advokátní kanceláře byly poté osloveny ke spolupráci s Ústeckým krajem se žádostí o sdělení nabídky služeb a výše odměny za poskytované služby. Advokáti byli vždy vybráni  v souladu se zákonem o krajích, tzn. v souladu s kritérii účelnosti a hospodárnosti. Jelikož smluvní cena, resp. výše za poskytované služby za jednotlivý případ provedený advokátem nepřesáhla 2.000.000.,-- Kč, nebylo potřeba podle zákona o veřejných zakázkách vyhlašovat veřejnou soutěž.

 

Požadovaná informace

c) jaká konkrétní výše nákladů byla jednotlivým advokátním kancelářím vyplacena v době od 1. 7. 2007. Údaje uveďte nikoliv souhrnně, nýbrž podle jednotlivých faktur.

Poskytovaná informace

Společnosti Weil, Gotshal & Manges, s.r.o. byly vyplaceny za externí právní služby na základě platné mandátní smlouvy z r. 2006 za období od 1. 7. 2007 do dnešního dne následující platby:

 

od 1. 7. 2007 do 31. 12. 2007

Od 1. 1. 2008

Termín úhrady

Částka

Termín úhrady

Částka

11.7.2007

772 725,32 Kč

7.2.2008

915 055,32

9.8.2007

976 674,90 Kč

29.2.2008

1 149 611,96

11.9.2007

1 488 413,88 Kč

2.4.2008

1 271 133,75

15.10.2007

1.419.769,64 Kč

9.5.2008

352 677,38

10.12.2007

925.123,37 Kč

10.6.2008

515 787,64

14.12.2007

1.215.520,36 Kč

8.7.2008

671 742,55

31.12.2007

1.011.865,37 Kč

4.8.2008

1 067 711,72

 

 

4.9.2008

1 507 576,25

 

 

9.10.2008

1 454 167,96

 

Výše nákladů za poskytování právních služeb v oblasti zdravotnictví  advokátem Mgr. Michalem Mlejnkem:

 

2007

č.účet.dokladu

dodavatel

činnost

platba (Kč)

1119-7

Mgr. Mlejnek

účast v komisi

1750,00

1120-7

Mgr. Mlejnek

účast v komisi

3000,00

1121-7

Mgr. Mlejnek

účast v komisi

1750,00

1122-7

Mgr. Mlejnek

účast v komisi

2750,00

1123-7

Mgr. Mlejnek

účast v komisi

2250,00

2937-7

Mgr. Mlejnek

účast v komisi

2677,50

4854-7

Mgr. Mlejnek

účast v komisi

1500,00

4855-7

Mgr. Mlejnek

účast v komisi

1750,00

4856-7

Mgr. Mlejnek

účast v komisi

2677,50

4857-7

Mgr. Mlejnek

účast v komisi

3272,50

4858-7

Mgr. Mlejnek

účast v komisi

2975,00

4859-7

Mgr. Mlejnek

účast v komisi

2677,50

celkem

 

 

29030,00

 

 

2008

č.účet.dokladu

dodavatel

činnost

platba (Kč)

08/00599

Mgr. Mlejnek

účast v komisi

3570,00

08/00600

Mgr. Mlejnek

účast v komisi

3570,00

08/01521

Mgr. Mlejnek

účast v komisi

2380,00

08/01522

Mgr. Mlejnek

účast v komisi

2380,00

08/01523

Mgr. Mlejnek

účast v komisi

2380,00

08/01542

Mgr. Mlejnek

účast v komisi

2082,50

08/01617

Mgr. Mlejnek

účast v komisi

2975,00

08/02721

Mgr. Mlejnek

účast v komisi

3272,50

08/02722

Mgr. Mlejnek

účast v komisi

2082,50

celkem

 

 

24692,50

 

Na základě uzavřeného dodatku ke smlouvě o poskytování právních služeb s advokátem Mgr. Vlastimilem Škodou a advokátem JUDr. Danielem Volákem, viz výše, se vyplácí odměna za služby vždy za každý měsíc zpětně (tudíž v prosinci 2007 byla odměna vyplacena 2 x = za měsíc 11 a 12). Vždy se jedná o měsíční paušální odměnu, tzv. dílčí plnění v měsíční výši, která činí 40.000,- Kč bez DPH, tj. 47.600,- Kč včetně DPH. U některých položek je uvedena vyšší částka. Jedná se o zaúčtování např. soudních výloh – kolků při zastupování v některých ze soudních kauz, atd., které advokát uhradil za Ústecký kraj v rámci právního zastupování. Měsíční fakturování těchto dvou advokátních kanceláří Vám předkládáme včetně DPH v následující tabulce za rok 2007 a za rok 2008.

 

r. 2007

JUDr. Volák

Mgr. Škoda

r. 2008

JUDr. Volák

Mgr. Škoda

únor

47 600 Kč

47 600 Kč

únor

47 600 Kč

47 600 Kč

březen

49 600 Kč

47 600 Kč

březen

47 600 Kč

47 600 Kč

duben

47 600 Kč

47 600 Kč

duben

48 095 Kč

47 600 Kč

květen

47 600 Kč

47 600 Kč

květen

47 600 Kč

49 630 Kč

červen

47 600 Kč

48 600 Kč

červen

47 600 Kč

47 600 Kč

červenec

47 600 Kč

47 600 Kč

červenec

47 885 Kč

47 600 Kč

srpen

47 600 Kč

47 600 Kč

srpen

47 600 Kč

47 600 Kč

září

47 600 Kč

47 600 Kč

září

47 600 Kč

47 600 Kč

říjen

47 600 Kč

47 600 Kč

říjen

47 600 Kč

47 600 Kč

listopad

47 600 Kč

47 600 Kč

 

prosinec

47 600 Kč

47 600 Kč

 

prosinec

47 600 Kč

47 600 Kč

 

 

V roce 2007 byla na základě objednávky z roku 2006 vyplacena za právní služby advokátní kanceláři NH Niederhuber Hager, Rechstanwälte GmbH, Mag. Bernhard Hager, se sídlem Wollzeile 24, Wien v lednu 2007 částka ve výši 6.882,50,- Kč.

V témže roce byla advokátní kanceláři Kocián Šolc a Balaštík proplacena faktura za nasmlouvané právní služby ve výši 123.165,- Kč, 51.170,- Kč a  28.708,- Kč.

Dále byla vyplacena částka ve výši 34.812,20 Kč za nasmlouvané právní služby dle smlouvy uzavřené v roce 2006 panu Mgr. Bronislavu Šerákovi, advokátovi, AK se sídlem Na Bělidle 2/830, Praha 5.

Advokátní kanceláři Rödl & Partner, v.o.s. byla dle objednávky vyplacena částka ve výši 83.300,- Kč.

Advokátní kanceláři Weil, Gotshal & Manges, v.o.s. byla zaplacena faktura za služby ve výši 45.777,25 Kč.

V roce 2008 byly vyplaceny pouze smluvní paušální odměny Mgr. Škodovi a JUDr. Volákovi, viz výše uvedená tabulka.

 

Požadovaná informace

d) samostatně uveďte veškeré náklady za právní služby, poskytnuté v souvislosti se spory s DPÚK, ČSAD Česká Lípa, event. dalšími dceřinými či sesterskými společnostmi a to od

 1. 7. 2007 a to podle jednotlivých advokátních kanceláří vždy strukturovaně podle jednotlivých faktur.

Poskytovaná informace

Tyto náklady nelze z výše uvedených plateb blíže specifikovat.

 

Požadovaná informace

e) jaká konkrétní výše nákladů byla uhrazena Ústeckým krajem, resp. krajských úřadem za externě poskytované právní služby spojené s konzultacemi popř. poradenstvím souvisejícím s výkonem přenesené působnosti, pokud tyto náklady lze z přiložených vyúčtování právních služeb takto specifikovat.

Poskytovaná informace

Výše nákladů je totožná s údaji za poskytování právních služeb v oblasti zdravotnictví  advokátem Mgr. Michalem Mlejnkem. Ostatní platby za právní služby není takto možno rozlišit.

 

Požadovaná informace

f) z jaké konkrétní rozpočtové kapitoly kraje jsou shora uvedené náklady hrazeny.

Poskytovaná informace

Náklady fakturované Mgr. Michalem Mlejnkem jsou hrazeny z rozpočtu odboru sociálních věcí a zdravotnictví odvětvové třídění § 3599 a druhové třídění položka 5169. Náklady fakturované advokátní kanceláří Weil, Gotshal & Manges, s.r.o. dle mandátní smlouvy (viz příloha 9) jsou hrazeny z rozpočtu odboru dopravy a silničního hospodářství. Ostatní náklady shora uvedené jsou hrazeny z rozpočtové kapitoly legislativně-právního odboru.

 

 

2.       POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB PR AGENTUR

 

 

Požadovaná informace

a) jaké náklady vynaložil Ústecký kraj na PR Agentury v období od 1.1.2007 do současnosti. Tyto náklady specifikujte podle jednotlivých PR Agentur  a to vždy podle jednotlivých uhrazených faktur.

Poskytovaná informace

Přehled faktur  - společnost Mather Public Relations, s.r.o. za období od 1.1.2007 do současnosti:

Datum vystavení

16. 11. 2008

Částka vč. DPH

327.250,- Kč

Předmět

návrh a realizace komunikačních aktivit KÚÚK

5. 12. 2007

327.250,- Kč

návrh a realizace komunikačních aktivit KÚÚK

30. 4. 2008

577.150,- Kč

návrh a realizace komunikačních aktivit KÚÚK

15. 7. 2008

518.426,60 Kč

návrh a realizace komunikačních aktivit KÚÚK

2. 10. 2008

559.142,30 Kč

návrh a realizace komunikačních aktivit KÚÚK

 

 

Požadovaná informace

b) jaké konkrétní PR Agentury poskytovaly v období od 1.1.2007 do současnosti Ústeckému kraji své služby a jak byly tyto agentury vybírány. Pokud na výběr těchto agentur proběhla veřejná soutěž , sdělte, kdy a jak byla vyhlášena, pokud nikoliv sdělte důvod zvolené formy výběru.

Poskytovaná informace

V období od 1. 1. 2007 až do současnosti poskytuje Krajskému úřadu Ústeckého kraje své služby PR agentura Mather Public Relations, s.r.o., se sídlem Jankovcova 53, Praha 7, IČO: 25635425. Tato agentura byla v loňském i letošním roce vybrána jako nejvhodnější na základě veřejných zakázek malého rozsahu na služby s názvem „Návrh a realizace komunikačních aktivit Krajského úřadu Ústeckého kraje“.

  • rok 2007

 V roce 2007 byla písemná výzva k podání nabídek ve plnění veřejné zakázky malého rozsahu na služby č.ev. VZ-KH-3/INV/2007 odeslána 3 vybraným dodavatelům dne16. 7. 2007 s lhůtou pro podání nabídek do 31. 7. 2007. Předmětem nabídky bylo zajištění návrhu a realizace komunikačních aktivit Krajského úřadu Ústeckého kraje, s dobou plnění do 30. 9. 2007 a místem plnění Ústeckým krajem. Jako nejvhodnější vybrala hodnotící komise  nabídku společnosti Mather Public Relations, s.r.o. s nabídkovou cenou 550.000,- Kč bez DPH  a podrobně rozpracovanou komunikační strategií, která odpovídala potřebám Krajského úřadu Ústeckého kraje.

  • rok 2008

 V roce 2008 byla písemná výzva k podání nabídek ve plnění veřejné zakázky malého rozsahu na služby č.ev. VZ-KH-7/INV/2008 odeslána dne 13. 2. 2008 3 vybraným dodavatelům s lhůtou pro podání nabídek do 27. 2. 2007. Předmětem nabídky bylo, stejně jako v loňském roce, zajištění návrhu a realizace komunikačních aktivit Krajského úřadu Ústeckého kraje, s dobou plnění do konce roku 2008 a místem plnění Ústeckým krajem. Jako nejvhodnější vybrala hodnotící komise  nabídku společnosti Mather Public Relations, s.r.o. s nabídkovou cenou 1.940.000,- Kč bez DPH a podrobně rozpracovanou komunikační strategií, která odpovídala potřebám Krajského úřadu

Ústeckého kraje.

 

Požadovaná informace

c) jaké náklady vynaložil Ústecký kraj na PR Agentury v období od 1. 1. 2007 do současnosti v přímé souvislosti s vytvářením mediálního obrazu ve sporech s DPÚK popř. jeho sesterskými společnostmi, pokud tyto údaje lze z dostupných faktur zjistit. náklady uveďte strukturovaně podle jednotlivých faktur a poskytovatelů.

Poskytovaná informace

V přímé souvislosti s vytvářením mediálního obrazu ve sporech s DPÚK Ústecký kraj služeb žádné PR Agentury nevyužíval.

 

Požadovaná informace

d) z jaké konkrétní rozpočtové kapitoly rozpočtu kraje jsou shora uvedené náklady v uvedeném období hrazeny.

Poskytovaná informace

Zhora uvedené náklady v období od 1. 1. 2007 až do současnosti jsou hrazeny z rozpočtu kanceláře hejtmana.

 

 

3.       EXTERNÍ AUDITOŘI

 

Požadovaná informace

a) kteří konkrétní externí auditoři, popř. auditorské společnosti poskytují v období od 1.7.2007 Ústeckému kraji své služby.

Poskytovaná informace

V období od 1. 1. 2007 do současnosti poskytuje Ústeckému kraji služby účetního a daňového poradenství spol. AGIS, s.r.o. se sídlem v Mostě. Externí audity, které jsou součástí technické asistence grantových schémat SROP a projektu „Ústecký kraj – kraj přírody a člověka“ zpracovaly firmy ADAKA, s.r.o. Ústí nad Labem a HZ consult, s.r.o. Praha.

 

Požadovaná informace

b) jakým způsobem byli tito auditoři popř. auditorské společnosti vybráni. Pokud byla na jejich výběr vyhlášena veřejná soutěž, sdělte kdy a jak se tak stalo. Byl-li vyhlášen, popř. proveden jiný způsob výběru, uveďte důvod, pokud je znám.

Poskytovaná informace

Auditorská společnost AGIS, s.r.o, byla vybrána na základě poptávkového řízení, realizovaného v roce 2005 na „Poskytování účetního a daňové a obecně ekonomického poradenství“, VZ 212/05/2005, VZ malého rozsahu do 1 mil. Kč, v souladu s usnesení RÚK č. 183/96/2004 ze dne 19. 5. 2004 a na základě předchozího souhlasu Ing. Petra Fialy, náměstka hejtmana a dále na základě VZ/EK-5/INV/2008 pro období roku 2009 – 2011. Výběr auditorských společností ADAKA, s.r.o. Ústí nad Labem a HZ consult, s.r.o. Praha se uskutečnil formou veřejné zakázky malého rozsahu.

 

Požadovaná informace

c) jaké náklady vynaložil Ústecký kraj externím auditorům event. auditorským společnostem v období od 1. 7. 2007. Tyto náklady uveďte s uvedením jednotlivých plátců a to strukturovaně podle jednotlivých faktur.

Poskytovaná informace

Soupis faktur hrazených všem auditorským společnostem za období od 1. 1. 2005 do současnosti je uveden v příloze č. 11 tohoto vyjádření.

 

Požadovaná informace

d) které auditorské společnosti event. externí auditoři poskytují své služby Ústeckému kraji v souvislosti s prováděním veřejnosprávních kontrol.

Poskytovaná informace

Oblast veřejnosprávních kontrol je v působnosti odboru kontroly.

 

Požadovaná informace

e) jaké náklady vynaložil Ústecký kraj externím auditorům popř. auditorským společnostem od 1.7.2007 v přímé souvislosti s jejich účastí při veřejnosprávních kontrolách. Náklady specifikujte podle jednotlivých plátců a to strukturovaně podle jednotlivých faktur.

Poskytovaná informace

viz. bod a), c) a d)

Oblast veřejnosprávních kontrol je v působnosti odboru kontroly.

 

Požadovaná informace

f) z jaké konkrétní rozpočtové kapitoly kraje jsou shora uvedené náklady hrazeny.

Poskytovaná informace

Výdaje Ústeckého kraje na poskytování účetního a daňového poradenství jsou hrazeny v rámci běžných výdajů kraje v působností odboru Evropských projektů § 3299 položka 5169 a v působnosti odboru Regionálního rozvoje  §3639, 3636  položka 5166.

 

II. nově žádané informace

 

1. POSKYTOVÁNÍ EXTERNÍCH PRÁVNÍCH SLUŽEB

 

Požadovaná informace

a) Existují uzavřené smlouvy o poskytování právních služeb s jednotlivými advokáty, jejichž služeb Ústecký kraj v uvedeném období využíval?

a. Pokud ano, přiložte k odpovědi jejich stejnopisy.

b. Pokud ne, uveďte, zda jaká je v jednotlivých případech sjednána výše smluvní odměny.

Poskytovaná informace

Ano, existují smlouvy, jejichž kopie přikládáme v příloze, tj.:

  • Smlouva o poskytování právních služeb ze dne 25. 5. 2005 včetně dodatku č. 1 a č. 2 uzavřená s Mgr. Vlastimilem Škodou (příloha č. 1)
  • Smlouva o poskytování právních služeb ze dne 25. 5. 2005 včetně dodatku č. 1 uzavřená s JUDr. Danielem Volákem (příloha č. 2)
  • Smlouva o poskytování právních služeb ze dne 2. 3. 2006 uzavřená s Mgr. Bronislavem Šerákem (příloha č. 3)
  • Smlouva o poskytování právních služeb ze dne 22. 3. 2007 uzavřená se společníky advokátní kanceláře Kocián Šolc Balaštík (příloha č. 4)
  • dále v příloze přikládáme kopie objednávek právních služeb:
  • Objednávka č. 0701464/06 ze dne 4. 12. 2007 uzavřená s AK Weil, Gotshal & Manges, v.o.s. (příloha č. 5)
  • Objednávka č. 070866/06 ze dne 10. 8. 2007 uzavřená s advokátní kanceláří Rödl & Partner, v.o.s. (příloha č. 6)
  • Smlouvy s advokátem Mgr. Michalem Mlejnkem, Sídlo: Souběžná 115, 273 41  Brandýsek v elektronické podobě naleznate na přiloženém CD. (příloha č. 8)
  • Se společností Weil, Gotshal & Manges, s.r.o. se sídlem Křížovnické náměstí 193, 110 00 Praha 1 byla uzavřena dne 17. 5. 2006 mandátní smlouva, jejíž předmětem je poskytování právních služeb. Tuto smlouvu přikládáme (příloha č. 9).

 

Požadovaná informace

b)Uveďte, zda jednotlivé advokátní kanceláře vykazují Ústeckému kraji provedené úkony právní služby, či zda je sjednána paušální výše odměny za konkrétní období? V případě paušálních odměn uveďte o jaké advokátní kanceláře se jedná a jaká byla výše paušální odměny v jednotlivém období.

Poskytovaná informace

Pokud je právní službou požadováno provedení konkrétního úkonu, není třeba tyto vykazovat (např. posouzení návrhu smlouvy, atd.). Smluvní vztah vzniká na základě objednávky.

S odkazem na přílohu č. 3  a č. 4 – smlouvu o poskytování právních služeb uzavřenou s advokátem Mgr. Bronislavem Šerákem a AK Kocián Šolc Balaštík sdělujeme, že v tomto případě byl vždy spolu s došlou fakturou přiložen advokátem seznam vykazující provedené služby.

Smlouvou uzavřenou s Mgr. Škodou a JUDr. Volákem, viz příloha č. 1 a č. 2 je stanovena paušální odměna v absolutní výši  za provedení celé zakázky 960.000,- Kč bez DPH, tj. 1.142.400,-- Kč, přitom je paušální odměna vyplácena v měsíčním plnění, která činí 40.000,- Kč bez DPH,tj. 47.600,- Kč, jak již bylo uvedeno. V případě mandátní smlouvy Se společností Weil, Gotshal & Manges, s.r.o byla odměna sjednána podle počtu skutečně odpracovaných hodin (viz. příloha č. 9). Smluvní odměna za poskytování právních služeb v oblasti zdravotnictví  advokátem Mgr. Michalem Mlejnkem je hrazena na základě vyúčtování a schválení předsedy znalecké komise dle § 3, § 4 a § 5 vyhlášky č. 177/1996 Sb., o odměnách advokátů a náhradách advokátů za poskytování právních služeb (advokátní tarif), v platném znění .

 

Požadovaná informace

c)k odpovědi přiložte kompletní zadávací dokumentaci výběrových řízení na výběr jednotlivých advokátních kanceláří popř. stejnopisy dopisů, kterými byly osloveny jednotlivé advokátní kanceláře v případě, pokud byl výběr zvolených advokátů proveden výběrem z předem oslovených. V takovém případě uveďte seznam oslovených advokátních kanceláří.

Poskytovaná informace

V příloze přikládáme kopii zadávacích dokumentací (příloha č. 7 a č.10) k výběrovému řízení, na základě kterého došlo k uzavření smlouvy o poskytování právních služeb s Mgr. Škodou a JUDr. Volákem viz příloha č. 1 a č. 2. a mandátní smlouvy se společností Weil, Gotshal & Manges, s.r.o. se sídlem Křížovnické náměstí 193, 110 00 Praha 1 viz příloha č. 9.

V ostatních případech je poptávka realizována na základě objednávky vybrané advokátní kanceláře dle příslušného zaměření na určité odvětví práva zveřejněného na portálu České advokátní komory.

 

 

Přílohy:

příloha č. 1 – Smlouva o poskytování právních služeb uzavřená s Mgr. Vlastimilem Škodou (včetně dodatků č. 1 a č.2)

příloha č. 2 - Smlouva o poskytování právních služeb uzavřená s JUDr. Danielem Volákem (včetně dodatků č. 1 a č.2)

příloha č. 3 - Smlouva o poskytování právních služeb uzavřená s Mgr. Bronislavem Šerákem

příloha č. 4 - Smlouva o poskytování právních služeb uzavřená se společníky advokátní kanceláře Kocián Šolc Balaštík

příloha č. 5 - Objednávka č. 0701464/06 uzavřená s AK Weil, Gotshal & Manges, v.o.s.

příloha č. 6 - Objednávka č. 070866/06 uzavřená s advokátní kanceláří Rödl & Partner, v.o.s.

příloha č. 7 - Zadávací dokumentace k zakázce s ev. č. VZ/86/04/2003

příloha č. 8 – Smlouvy uzavřené s advokátem Mgr. Michalem Mlejnkem, Sídlo: Souběžná 115, 273 41  Brandýsek v elektronické podobě

příloha č. 9 – Mandátní smlouva se společností Weil, Gotshal & Manges, s.r.o.

příloha č. 10 – Zadávací dokumentace k zakázce s ev. č. VZ50016321

příloha č. 11 - Soupis faktur hrazených všem auditorským společnostem

 

 

Připravila: Lucie Jarolimkova, kancelář hejtmana Ústeckého kraje

oddělení tiskových informací

Velká Hradební 48, 400 02 Ústí nad Labem

tel. 475 657 740

jarolimkova.l.@kr-ustecky.cz

 

 
Zodpovídá: Bc. Lucie Jarolímková
Vytvořeno / změněno: 5.11.2008 / 5.11.2008
 

 

Kontakt

Ústecký kraj
Velká Hradební 3118/48
400 01 Ústí nad Labem
tel.: +420 475 657 111
e-podatelna: epodatelna@kr-ustecky.cz
IČ: 70892156
DIČ: CZ70892156, je plátce DPH
Datová schránka: t9zbsva

Podrobný kontakt


Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

web & design , redakční systém