Ředitel školy Karel Vokáč provedl náměstka Šmída spolu s Dagmar Waicovou, vedoucí Odboru školství, mládeže a tělovýchovy komplexem budov a představil jim koncepci dalšího rozvoje, která je zaměřena na optimalizaci využití rozsáhlých objektů školy. Jedním z důležitých kroků v rámci koncepce bude realizace projektu na vybudování a modernizaci dílen odborného výcviku, které jsou v současnosti umístěny v nevyhovujících prostorách.
Hlavním cílem vedení školy je zvýšit zájem dětí vycházejících ze základních škol o technické obory a zároveň vytvořit takové výukové podmínky, které by pomohly v maximální možné míře rozvíjet technické znalosti a dovednosti žáků. „Oceňuji snahu školy spolupracovat s firmami z regionu a to nejen v rámci počátečního, ale také dalšího vzdělávání, kde má škola výborné zkušenosti například s místními doly,“ uvedl náměstek Petr Šmíd.
Ze střední školy se zástupci kraje přesunuli do škol speciálních. Ústecký kraj zřizuje v Mostě dvě - Základní školu profesora Zdeňka Matějčka a Základní školu a Střední školu, Most. Hlavním tématem diskuse s ředitelkami obou speciálních škol byla tzv. inkluzivní školská novela a její dopad nejen na systém speciálního školství.
Náměstek hejtmana Petr Šmíd navštívil v Mostě i speciální školu.