Logo Ústeckého krajeÚstecký kraj (odkaz na titulní stránku) 

Ústecký kraj - Oficiální web


International

Vyhledávání

 


Cesta: Titulní stránka > Rozvoj kraje > Projekty > CENTRAL MARKETS > Publicita

 

Otevřený den projektu Central Markets vyvolal velký zájem

 
V Ústí nad Labem 16. prosince 2013
 

 
 

Otevřený den projektu Central Markets

Za podpory partnera Ústeckého kraje a projektového týmu CENTRAL MARKETS proběhl Otevřený den projektu CENTRAL MARKETS, který se konal v Ústí nad Labem, v budově Českého svazu žen dne 10. prosince 2013. Setkání bylo zaměřeno na zástupce měst a obcí, ale i na zákazníky a případné nové organizatory trhů.

 

Nejprve členové projektového týmu seznámili účastníky  setkání  s projektem, jeho cíli, záměry a již realizovanými aktivitami, mezi něž patří provedení SWOT analýzy, mapování trhů a sestavení manuálu pro nové organizátory trhů.  Pozornost věnovali také aktivitám, které budou probíhat v následujícím období.

 

Zúčastnění byli seznámeni s připravovanými akcemi v rámci prezentace projektu v roce 2014, mezi které patří především připrava výstavy s fotografiemi trhů a obrázky žáků základní umělecké školy. Výstava bude spojená s ochutnávkou lokálních produktů, včetně oceněných produktů označených Regionální potravinou.

 

Nedílnou součástí akce bylo i pozvání  na prožití adventu a návštěvy vánočních trhů v městech a obcích Ústeckého kraje, mezi něž patří například vánoční trhy v Lovosicích, Litoměřících, Děčíně, Kadani, Šluknově, Varnsdorfu či Jílové, které mohou návštěvníci spojit s ochutnávkou svařeného vína, nákupem tradičního vánočního cukroví či vánočních ozdob.  

 

Ze strany starostů zazněli dotazy především na podporu nových farmářských trhů, někteří zastupci obcí také projevili zájem farmářské trhy pořádat v roce 2014 a tudíž ocenili vznik manuálu pro nové organizátory trhů, ale také i pomoc Ústeckého kraje s kontatky na organizátory trhů, místní farmáře a prodejce.

 

Setkání bylo otevřené návštěvníkům trhů. Ti se zajímali především o stávající farmářské trhy a probíhající vánoční trhy v Ústeckém kraji. Otevřená diskuse se týkala také rozpoznávání produktů skutečně vypěstovaných místními farmáři. Diskutující se shodli na tom, že trhy vnímají jako alternativu k supermarketům, avšak na trzích již hledají a očekávají kvalitní české produkty za přiměřenou cenu. Obávají se však, že i když jsou trhy místem setkávání lidí, tak zájem mladých lidí navštěvovat a nakupovat na trzích je minimální. Důvodem můžou být odlišné priority mladých a  střední a starší generace, ale také nízká sounáležitost s místem, kde bydlí.   

 

 

Zpracoval projektový tým CENTRAL MARKETS

 

Central Markets

 
Zodpovídá: Bc. Michala Bártová
Vytvořeno / změněno: 16.12.2013 / 16.12.2013

 

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 

Tematická nabídka: Rozvoj kraje

Přeskočit nabídku
 

Informace v patě

Garant sekce:Ing. Jan Kadraba

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

web & design , redakční systém