Dotaz žadatele:
1. Jaký byl počet cestujících přepravených na trati č. 097 za roky
a. 2011
b. 2012
c. 2013
d. 2014
e. 2015
2. Jaký byl počet přepravených kol na trati č. 097 za roky
a. 2011
b. 2012
c. 2013
d. 2014
e. 2015
3. Jaký byl počet cestujících, kteří nastoupili na autobusové lince č. 582506 v úseku Lovosice – Velemín, Milešov a Velemín, Milešov – Lovosice za roky
a. 2014
b. 2015
4. Jaký byl počet kol, které byly převáženy na autobusové lince č. 582506 v úseku Lovosice – Velemín, Milešov a Velemín, Milešov - Lovosice za roky
a. 2014
b. 2015
5. V případě, že neexistují data podle otázky č. 3, jaký byl počet cestujících, přepravených na autobusové lince č. 582506 o víkendech a dnech pracovního volna za roky
a. 2014
b. 2015
6. V případě, že neexistují data podle otázky č. 4, jaký byl počet kol, přepravených na autobusové lince č. 582506 o víkendech a dnech pracovního volna za roky
a. 2014
b. 2015
Odpověď:
Krajský úřad Ústeckého kraje, odbor dopravy a silničního hospodářství Vám níže zasílá vyžádané informace v požadované struktuře s tím, že kontinuální data o počtu cestujících na trati 097 v letech 2011 – 2015 neexistují, neboť není možné z informačního systému železničního dopravce data tohoto formátu získat. Místo nich zasíláme data o počtu cestujících podle jednotlivých sčítacích kampaní, které dopravce v pravidelných intervalech provádí. Délka sčítací kampaně je 7 dní a je prováděna od pondělí do neděle. Jednotlivé kampaně na železnici jsou účelově zaměřené a kampaň zaměřená na sčítání jízdních kol na trati 097 není prováděna.
V záležitosti otázek číslo 3 – 4 není možné poskytnout informaci o počtu přepravených cestujících a kol za rok 2014, protože v té době nebyl funkční systém Dopravy Ústeckého kraje a předmětná data nebyla jednotlivými dopravci poskytována. Od doby vzniku integrovaného systému již dopravci tyto údaje poskytují v měsíčních intervalech. Co se týče přepravy jízdních kol, jsou data sledována pouze v době letní sezony tedy v měsících duben – říjen. Upozorňujeme, že jsou zde zaznamenána jen řádně odbavená kola. Kola odbavená jako „zavazadlo“ nemůžeme poskytnout, pokud řidiči dělají tyto chyby v odbavování. Vzhledem k tomu, že bylo v maximální možné míře odpovězeno na otázky č. 3. a č. 4 a odpovědi na otázky číslo 5 a 6 jsou požadovány v případě, pokud neexistují data k otázkám 3 a 4, nebude na tyto otázky poskytnuta odpověď. Navíc data poskytovaná clearingovým centrem není možné třídit podle jednotlivých dnů v týdnu.
1) Čísla v tabulce přestavují počty cestujících, kteří nastoupili a vystoupili na zastávkách na trati 097 v jednotlivých dnech dané sčítací kampaně.
a. 2011:
2011 |
Po |
Út |
St |
Čt |
Pá |
So |
Ne |
|||||||
Nást. |
Výst. |
Nást. |
Výst. |
Nást. |
Výst. |
Nást. |
Výst. |
Nást. |
Výst. |
Nást. |
Výst. |
Nást. |
Výst. |
|
únor 2011 |
635 |
634 |
648 |
648 |
640 |
638 |
553 |
550 |
569 |
569 |
777 |
777 |
479 |
479 |
březen 2011 |
660 |
660 |
684 |
683 |
637 |
636 |
547 |
546 |
670 |
670 |
842 |
842 |
570 |
570 |
červen 2011 |
891 |
890 |
923 |
923 |
624 |
623 |
735 |
734 |
699 |
698 |
1 100 |
1 100 |
940 |
940 |
srpen 2011 |
638 |
637 |
619 |
618 |
735 |
734 |
699 |
698 |
705 |
704 |
779 |
779 |
728 |
728 |
říjen 2011 |
804 |
804 |
691 |
691 |
750 |
749 |
645 |
644 |
629 |
629 |
726 |
726 |
495 |
495 |
prosinec 2011 |
549 |
548 |
667 |
666 |
564 |
564 |
620 |
618 |
793 |
793 |
505 |
505 |
1 026 |
1 026 |
b. 2012:
2012 |
Po |
Út |
St |
Čt |
Pá |
So |
Ne |
|||||||
Nást. |
Výst. |
Nást. |
Výst. |
Nást. |
Výst. |
Nást. |
Výst. |
Nást. |
Výst. |
Nást. |
Výst. |
Nást. |
Výst. |
|
leden 2012 |
678 |
678 |
547 |
547 |
774 |
773 |
652 |
652 |
828 |
828 |
540 |
540 |
514 |
514 |
březen 2012 |
692 |
692 |
809 |
809 |
737 |
736 |
692 |
692 |
759 |
758 |
739 |
739 |
735 |
735 |
červen 2012 |
740 |
739 |
865 |
863 |
742 |
739 |
836 |
834 |
856 |
856 |
958 |
958 |
766 |
766 |
srpen 2012 |
613 |
649 |
728 |
656 |
584 |
584 |
635 |
590 |
825 |
842 |
725 |
609 |
587 |
436 |
říjen 2012 |
757 |
755 |
695 |
693 |
694 |
694 |
686 |
686 |
709 |
708 |
973 |
973 |
560 |
560 |
prosinec 2012 |
643 |
642 |
555 |
554 |
663 |
663 |
561 |
560 |
632 |
630 |
509 |
509 |
468 |
468 |
c. 2013:
2013 |
Po |
Út |
St |
Čt |
Pá |
So |
Ne |
|||||||
Nást. |
Výst. |
Nást. |
Výst. |
Nást. |
Výst. |
Nást. |
Výst. |
Nást. |
Výst. |
Nást. |
Výst. |
Nást. |
Výst. |
|
leden 2013 |
576 |
575 |
636 |
636 |
657 |
656 |
501 |
501 |
569 |
567 |
484 |
484 |
419 |
419 |
březen 2013 |
536 |
535 |
536 |
536 |
559 |
558 |
579 |
577 |
613 |
613 |
557 |
557 |
391 |
391 |
červen 2013 |
657 |
657 |
579 |
579 |
731 |
730 |
399 |
399 |
548 |
548 |
560 |
560 |
553 |
553 |
srpen 2013 |
460 |
460 |
582 |
580 |
457 |
457 |
529 |
528 |
642 |
642 |
688 |
688 |
469 |
469 |
říjen 2013 |
651 |
650 |
616 |
616 |
693 |
693 |
478 |
478 |
625 |
625 |
617 |
617 |
489 |
489 |
prosinec 2013 |
456 |
456 |
391 |
391 |
461 |
461 |
397 |
397 |
511 |
511 |
318 |
318 |
298 |
298 |
d. 2014:
2014 |
Po |
Út |
St |
Čt |
Pá |
So |
Ne |
|||||||
Nást. |
Výst. |
Nást. |
Výst. |
Nást. |
Výst. |
Nást. |
Výst. |
Nást. |
Výst. |
Nást. |
Výst. |
Nást. |
Výst. |
|
leden 2014 |
432 |
432 |
451 |
451 |
421 |
421 |
400 |
400 |
443 |
443 |
381 |
381 |
270 |
270 |
březen 2014 |
508 |
508 |
446 |
446 |
478 |
478 |
436 |
436 |
572 |
572 |
505 |
505 |
331 |
331 |
červen 2014 |
421 |
421 |
440 |
440 |
635 |
635 |
409 |
409 |
659 |
659 |
388 |
388 |
450 |
450 |
srpen 2014 |
362 |
362 |
367 |
367 |
469 |
469 |
336 |
336 |
404 |
404 |
386 |
386 |
334 |
334 |
říjen 2014 |
410 |
410 |
492 |
492 |
434 |
434 |
482 |
482 |
449 |
449 |
415 |
415 |
411 |
411 |
prosinec 2014 |
486 |
486 |
437 |
437 |
425 |
425 |
433 |
433 |
339 |
339 |
419 |
419 |
168 |
168 |
e. 2015:
2015 |
Po |
Út |
St |
Čt |
Pá |
So |
Ne |
|||||||
Nást. |
Výst. |
Nást. |
Výst. |
Nást. |
Výst. |
Nást. |
Výst. |
Nást. |
Výst. |
Nást. |
Výst. |
Nást. |
Výst. |
|
leden 2015 |
447 |
447 |
410 |
410 |
400 |
400 |
404 |
404 |
454 |
454 |
407 |
407 |
255 |
255 |
březen 2015 |
408 |
407 |
550 |
550 |
547 |
547 |
502 |
502 |
449 |
449 |
466 |
466 |
244 |
244 |
červen 2015 |
487 |
487 |
504 |
504 |
486 |
486 |
522 |
522 |
507 |
507 |
501 |
501 |
273 |
273 |
srpen 2015 |
452 |
452 |
358 |
358 |
379 |
379 |
386 |
386 |
321 |
321 |
319 |
319 |
261 |
258 |
září 2015 |
420 |
420 |
434 |
434 |
389 |
389 |
321 |
321 |
450 |
450 |
428 |
428 |
389 |
389 |
prosinec 2015 |
372 |
372 |
496 |
496 |
437 |
437 |
506 |
506 |
429 |
429 |
286 |
286 |
255 |
255 |
2) data neexistují, sčítací kampaně nejsou zaměřeny na sčítání jízdních kol,
3) počet cestujících, kteří nastoupili na autobusové lince 582506 v úseku Lovosice – Velemín, Milešov a Velemín, Milešov – Lovosice v roce 2015 činil 36450,
4) počet jízdních kol, které byly převáženy na autobusové lince 582506 v úseku Lovosice – Velemín, Milešov a Velemín, Milešov – Lovosice v měsících duben – říjen v roce 2015 činil 37.