Orientační nabídka


 

Prezentace kraje v týdeníku Metropol

Žádost o informace týkající se zákona č. 265/1991 Sb., o působnosti orgánů České republiky v oblasti cen, ve znění pozdějších předpisů
 

 
 

Poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím ze dne

30. 6. 2010

 

 Dotaz žadatele

1) Jsou platby týdeníku Metropol (resp. společnosti Metropol Management s.r.o.) výsledkem nějakého výběrového nebo výběrových řízení? Pokud ano, můžete mi poskytnout informace o těchto VR, např. kdy byly vyhlášeny, co bylo poptáváno, kdo je vyhodnocoval, jací byli další soutěžitelé?

 

2) Byla zpracována v souvislosti s inzercí, ať už specificky v Metropolu nebo obecně, nějaká studie efektivity, návratnosti nebo něčeho podobného? Něco co by odpovědělo na otázku, zda je inzerce v takové formě potřeba a je správným nakládáním s penězi daňových poplatníků?

Pokud taková studie byla provedena, žádám její poskytnutí.

 

3) Jsou na inzerci v Metropol čerpány nějaké dotace nebo jiné peníze, které nejdou přímo z rozpočtu kraje?

 

Odpověď

 

 K dotazu č. 1

Dne 8. ledna 2010 byla podána výzva k podaní nabídky na plnění veřejné zakázky malého rozsahu na služby s názvem „Poskytnutí plochy pro informační materiály Ústeckého kraje“. Předmětem nabídky bylo zajištění plochy objednateli pro pravidelné uveřejňování materiálů Ústeckého kraje podle jim stanovených podkladů v časových intervalech podle potřeby objednatele, a to v rozsahu min. 2 stran, celkem se tedy 24 tiskových stran ročně. Osloveny byly tři společnosti, a to: Severočeský Metropol, a.s., Mladá fronta a.s. a PPF Media a.s.. Nabídku předložili všichni tři uchazeči. Hodnocení nabídek probíhalo dle následujících kritérií:

  1. Náklad a plošné pokrytí
  2. Celková nabídková cena
  3. Grafická úprava materiálů objednatele maximálně přizpůsobená grafické úpravě periodika
  4. Inzertní bonusy, například zvýhodněná personální inzerce Krajského úřadu Ústeckého kraje, uveřejnění informací Ústeckého kraje na webu periodika atd.

Hodnotící komise, dne 23. 2. 2010 ve složení Ing. Aleš Konopásek, Ing. František Končel a RNDr. Zdeněk Rytíř,  vyhodnotili nabídku společnosti Severočeský Metropol, a.s., jako nejlepší.

 

K dotazu č. 2

Jedním z důležitých úkolů Krajského úřadu Ústeckého kraje je pravidelně a objektivně informovat širokou veřejnost o důležitých aktualitách, které mají významný vliv na život obyvatel kraje. Jednou z cest jak dosáhnout nezkresleného informování veřejnosti je placená inzerce v komerčních médiích.

Efektivita inzerce v Severočeském Metropolu byla vyhodnocena v rámci výběrového řízení, kterého se zúčastnily celkem 3 subjekty, jako neefektivnější. Nabídka dodavatele byla nejvýhodnější z hlediska ceny, časového hlediska, pokrytí, nákladu periodika a dalších požadavků Ústeckého kraje.

 

K dotazu č. 3

Inzerce v Severočeském Metropolu je hrazena pouze z rozpočtu kraje.

 
Připravila:
Iveta Pelikánová, Odbor kancelář hejtmana
oddělení tiskových informací
Krajský úřad Ústeckého kraje
Zodpovídá: Bc. Iveta Pelikánová
Vytvořeno / změněno: 26.7.2010 / 26.7.2010
 

 

Kontakt

Ústecký kraj
Velká Hradební 3118/48
400 01 Ústí nad Labem
tel.: +420 475 657 111
e-podatelna: epodatelna@kr-ustecky.cz
IČ: 70892156
DIČ: CZ70892156, je plátce DPH
Datová schránka: t9zbsva

Podrobný kontakt


Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

web & design , redakční systém