Logo Ústeckého krajeÚstecký kraj (odkaz na titulní stránku) 

Ústecký kraj - Oficiální web


International

Vyhledávání

 


Cesta: Titulní stránka > Rozvoj kraje > Projekty > CENTRAL MARKETS > Publicita

 

Projekt Central Markets má zpracované výstupy - Manuál

 
V Ústí nad Labem 12. prosince 2013
 

 
 

V rámci projektu Central Markets již bylo provedeno mapování a  SWOT analýza trhů v Ústeckém kraji a byla vtvořena první část manuálu pro nové organizátory trhů. Dokumenty, které na základě těchto aktivit vznikly, jsou vám nyní k dispozici na internetových stránkách Ústeckého kraje ke stažení.

SWOT analýza je v současné době poměrně rozšířeným nástrojem k analýze různých prostředí. Zaměřuje se na silné a slabé stránky a na hrozby a příležitosti v našem případě trhů v Ústeckém kraji. Pracuje s názory poptávky, tedy návštěvníků trhů, i s názory nabídky, tj. pořadatelů. Tato SWOT analýza byla zpracovávána na základě informací získaných telefonickými i osobními rozhovory s pořadateli i návštěvníky trhů. 

Cílem mapování trhů bylo získat přehled o trzích v Ústeckém kraji. Informace byly získávány telefonicky či prostřednictvím internetových stránek příslušných měst a obcí. Celkem bylo osloveno 7 okresních měst a 47 měst a obcí. Šetření se týkalo 29 trhů, včetně farmářských i tématických.

Manuál pro nové organizátory trhů byl měl sloužit jako ucelený návod pro organizátory a soubor rad pro vyvarování se případných chyb při organizování trhů.

 

Zpracoval projektový tým CENTRAL MARKETS

 

Central Markets

 

Odkazy

 
Zodpovídá: Bc. Michala Bártová
Vytvořeno / změněno: 12.12.2013 / 12.12.2013

 

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 

Tematická nabídka: Rozvoj kraje

Přeskočit nabídku
 

Informace v patě

Garant sekce:Ing. Jan Kadraba

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

web & design , redakční systém