Orientační nabídka


 

Propagační kampaň projektu

Poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, ze dne 22. 7. 2015.
 

 
 

Dotaz žadatele: (doslovný výňatek)

1) Informace o přípravě kampaně:

  1. kopie dokumentů včetně příloh obsahujících informace, na základě kterých orgány kraje rozhodly, že daná kampaň bude uskutečněna v plánovaném rozsahu a čase (např. to mohou být podklady pro jednání rady či zastupitelstva kraje, které obsahovaly zdůvodnění potřeb realizovat kampaň, definovaly cíle, cílové skupiny, nástroje kampaně, harmonogram aktivit a rozpočet).

  2. informace o tom, zda podkladem pro rozhodnutí kampaň realizovat byly také analýzy, průzkumy nebo statistiky dokladující potřebu kampaň realizovat. Pokud takové analytické podklady byly použity, žádáme o poskytnutí odkazů na tyto dokumenty (název dokumentu, rok vzniku, autor) včetně uvedení základních analytických závěrů použitých z těchto dokumentů pro potřeby plánování kampaně.

    Pokud již byly tyto informace poskytnuty v rámci jiných bodů Žádosti, prosíme
    o označení dokumentu, ve kterém se požadované informace nachází.

     

  3. základní informace o kampani:

    - vymezení problému, na který má kampaň reagovat,

    - cíl kampaně,

    - vymezení cílových skupin, na které kampaň míří,

    - seznam jednotlivých aktivit kampaně souvisejících s naplňováním cílů kampaně,

    - harmonogram aktivit,

    - celkový rozpočet kampaně (v cenách vč. DPH).

    Pokud již byly tyto informace poskytnuty v rámci jiných bodů Žádosti, prosíme
    o označení dokumentu, ve kterém se požadované informace nachází.

     

2) Informace o výběru dodavatele (lů) kampaně:

  1. seznam externích dodavatelů kampaně v případech, kdy cena plnění u konkrétního dodavatele přesáhla 100.000 Kč vč. DPH, ve formátu: název dodavatele, IČ, termín plnění, cena ve smlouvě vč. DPH, konečná cena plnění vč. DPH, pokud se v průběhu plnění cena změnila,

  2. seznam zadávacích řízení na výběr dodavatelů uvedených v bodu 2 a) Žádosti
    ve formátu: název zadávacího řízení, evidenční číslo zakázky ve Věstníku veřejných zakázek (pokud byla povinnost zadávací řízení oznámit ve Věstníku veřejných zakázek), datum vyhlášení, termín pro podání nabídek, informace o tom zda se jednalo o zadávací řízení podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách ve znění pozdějších předpisů (dále jen ZVZ) nebo o veřejnou zakázku malého rozsahu ve smyslu §12, odst. 3 ZVZ,

  3. kopie zpráv o posouzení a hodnocení nabídek (ve smyslu §80 ZVZ) k jednotlivým zadávacím řízení uvedeným podle bodu 2 b) Žádosti. V případě zadávacích řízení
    na veřejné zakázky malého rozsahu žádáme o kopie obdobných dokumentů, které obsahují:

        - seznam posouzených nabídek,

        - seznam nabídek, které byly ze zadávacího řízení vyřazeny spolu s uvedením důvodu,

        - popis způsobu hodnocení zbývajících nabídek,

        - popis hodnocení jednotlivých nabídek v rámci všech hodnotících kritérií,

        - výsledné pořadí nabídek.

     

3) Informace o realizaci kampaně

  1. kopii smluv s dodavateli uvedených dle bodu 2 a) Žádosti, včetně všech smluvních dodatků,

  2. informace o tom, zda bylo krajem identifikováno porušení smluv ze strany dodavatelů. V případě, že ano, žádáme dále o seznam takových pochybení včetně informací
    o udělené sankci.

     

    4) Informace o ukončení a vyhodnocení kampaně

  1. kopie dokumentů, které obsahují informace o způsobu vyhodnocení dopadu kampaně, vyhodnocení dopadu kampaně a naplnění stanovených cílů kampaně.

 

 

Odpověď:

1) Informace o přípravě kampaně:

  1. viz příloha Schůze Rady Ústeckého kraje 21. 9. 2011 bod programu 7.11

  2. použité dokumenty se nazývají: Analýza potřeb a současných produktů, 2011, Forad Consult, s.r.o., Situační analýza, 2011, Forad Consult, s.r.o. a v současné době jsou u Policie České republiky, tudíž nejsou dostupné

  3.  

    - zvýšení podílu trvale udržitelného cestovního ruchu na hospodářství především těžbou postižených měst a obcí Ústeckého kraje, a to prostřednictvím efektivní propagace Ústeckého kraje. Nově vytvořené turistické cíle jsou určeny nejen pro návštěvníky, kteří se chtějí seznámit s problematikou dolování a rekultivací, ale také pro ty, kteří chtějí navštívit kraj s největším počtem chráněných krajinných oblastí v ČR

     - ukázka Ústeckého kraje, po celé České republice, jako industrializované krajiny ovlivněné činností člověka i jako krajiny s velkým přírodním potenciálem

    - obyvatelé měst a obcí Ústeckého regionu, tuzemští a zahraniční návštěvníci Ústeckého regionu, malí a střední podnikatelé provozující restaurační a ubytovací služby a obce Ústeckého kraje

    -  outdoorová kampaň, tištěná kampaň a internetová kampaň

    - Kampaň 1 – leden – březen 2012, Kampaň 2 – duben – červen 2012, Kampaň 3 – červenec – září 2012 a Kampaň 4 – říjen – prosinec 2012

    - 22.547.880,- Kč

     

     

2) Informace o výběru dodavatele (lů) kampaně:

  1. viz příloha Smlouva o dílo, Dodatek č. 1 ke Smlouvě o dílo a Dodatek č. 2 ke Smlouvě o dílo

  2. Propagační kampaň k projektu Propagace rekultivovaných a revitalizovaných území v Ústeckém kraji, evidenční číslo 60066142, vyhlášeno 5. října 2011, termín po podání nabídek 22. listopadu 2011, zadávací řízení podle zákona č. 137/2006 sb., o veřejných zakázkách ve znění pozdějších předpisů

  3. viz příloha Zpráva o posouzení a hodnocení nabídek

     

3) Informace o realizaci kampaně

  1. viz výše zmíněná příloha Smlouva o dílo, Dodatek č. 1 ke Smlouvě o dílo a Dodatek č. 2 ke Smlouvě o dílo

  2. nebylo identifikováno porušení smluv ze strany dodavatele

     

    4) Informace o ukončení a vyhodnocení kampaně

  1. dokumenty tohoto typu nebyly vytvořeny

 

Přílohy:          

Schůze Rady Ústeckého kraje 21. 9. 2011 bod programu 7.11

Smlouva o dílo

Dodatek č. 1 ke Smlouvě o dílo

Dodatek č. 2 ke Smlouvě o dílo

Zpráva o posouzení a hodnocení nabídek

 

 

Žadateli byly zaslány uvedené přílohy.

 
Zodpovídá: Bc. Pavla Pilařová
Vytvořeno / změněno: 10.8.2015 / 10.8.2015
 

 

Kontakt

Ústecký kraj
Velká Hradební 3118/48
400 01 Ústí nad Labem
tel.: +420 475 657 111
e-podatelna: epodatelna@kr-ustecky.cz
IČ: 70892156
DIČ: CZ70892156, je plátce DPH
Datová schránka: t9zbsva

Podrobný kontakt


Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

web & design , redakční systém