Orientační nabídka


 

Rekonstrukce objektů

Poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, ze dne 10. 4. 2013.
 

 
 

Dotaz žadatele: (doslovný výňatek)

…žádám o poskytnutí informace podle zák. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím – rekonstrukce objektů příspěvkové organizace DSSMK, p.o. v Kadani. Jedná se o rekonstrukci objektu DOZP „B“ – Přístavba a zateplení objektu Březinova 1093, Kadaň“ (stavební povolení – SÚ 21231/2011/SP/334/N) a rekonstrukci objektu DOZP „A“ ve Dvořákově ulici 1128, Kadaň.

A.    Stavební část

1.     Žádám zaslat kopii žádosti DSSMK, p.o. o realizaci projektu a schválení záměru přestavby zařízení, včetně zdůvodnění jeho přínosů.

2.     Žádám zaslat kopii návrhu schválení projektu k realizaci do krajského zastupitelstva, včetně zdůvodnění jeho přínosů.

3.     Žádám zaslat kopii Usnesení zastupitelstva o realizaci projektu rekonstrukce budov.

4.     Žádám zaslat kopii zadání a výsledků výběrových řízení na dodavatele rekonstrukce včetně odvolání některých účastníků.

5.     Jaký je celkový rozpočet stavby – obě budovy „A“ i „B“ zvlášť?

6.     Jaká je cena stavební části – stavební část, zařizovací předměty, strojní zařízení – spojené se stavbou?

7.     Jaká je cena vybavení a technického zařízení budovy včetně venkovní vybavenosti, plochy, oplocení, brány – nespojené s budovou?

8.     U obou budov A i B DOZP jsou dlouhodobě v oknech instalovány ocelový mříže.

9.     Jaký je důvod instalace okenních mříží, když na jiných budovách v jiných zařízeních poskytujících obdobné sociální služby instalovány nejsou?

10.  Jaký zákon nebo vyhláška instalaci mříží nařizuje?

11.  Z jakých prostředků bude rekonstrukce obou budov financována – podíly?

12.  Kdo odpovídá za realizaci projektu za investora, kontakty?

 

B.    Organizační část

13.  Jaký je počet zaměstnanců zařízení DSSMK, p.o. – odděleně za část DOZP Kadaň – v r. 2013.

14.  Jaký bude počet zaměstnanců zařízení DSSMK, p.o. – odděleně pro část DOZP Kadaň – cíl po rekonstrukci.

15.  Jaká je systemizace zaměstnanců – tabulka zaměstnanců za část DOZP Kadaň před rekonstrukcí – počty a profese – plán a skutečný stav v r. 2013.

 

Odpověď:

A.    Stavební část

Vámi požadované informace se týkají dvou stavebních akcí. Akci „Domovy sociálních služeb Kadaň a Mašťov, p.o. - domov pro osoby se zdravotním postižením Kadaň - přístavba a zateplení objektu“ zajišťuje odbor investiční Krajského úřadu Ústeckého kraje. Druhá stavební akce „Domovy sociálních služeb Kadaň a Mašťov, p.o - Rekonstrukce objektu DOZP „A“ ve Dvořákově ulici 1128, Kadaň, je v gesci samotné příslušné příspěvková organizace.

Odpověď na část A - Domovy sociálních služeb Kadaň a Mašťov, p.o. - domov pro osoby se zdravotním postižením Kadaň - přístavba a zateplení objektu“.

1.     Přílohou č. 1 zasíláme:

·         kopii investičního záměru, který zpracoval Jiří Šimůnek, ředitel p. o. dne 6. 2. 2008,

·         usnesení Rady ÚK č. 50/109R/2008, ze dne 15. 4. 2008, kterým Rada ÚK schvaluje investiční záměr na akci SSS Chomutov – přístavba a zateplení objektu – 1. etapa, vč. investičního záměru, který obsahuje zdůvodnění nezbytnosti požadavku a jejího přínosu, stanovisko svodného odboru,

·         název a popis akce,

·         kopii propočtu investičních nákladů, který zpracoval Miroslav Dundr, autorizovaný technik,

·         kopii interního sdělení ze dne 2. 6. 2008, kterým žádá odbor SV o změnu investičních záměrů,

·         kopii žádosti o rozšíření probíhajícího investičního záměru ze dne 29. 5. 2008, kterou zpracovala Ing. Lenka Miláková, ředitelka p. o.,

·         usnesení Rady ÚK č. 198/128R/2008 ze dne 29. 9. 2008, kterým Rada ÚK schvaluje rozšíření již schváleného investičního záměru.

 

2.      Přílohou č. 2 zasíláme:

·         usnesení č. 12/3Z/2009 – Rozpočet Ústeckého kraje na rok 2009. Jelikož se rozpočet schvaluje po oblastech, přikládáme návrh rozpočtu Ústeckého kraje – kapitálové výdaje v položkové podobě spolu s vyznačením výše uvedené akce,

·         usnesení č. 8/2Z/2012 – Rozpočet Ústeckého kraje na rok 2013 + návrh rozpočtu Ústeckého kraje – kapitálové výdaje v položkové podobě spolu s vyznačením výše uvedené akce.

V tomto případě Zastupitelstvo ÚK neschvalovalo tuto konkrétní akci samostatně jako „projekt“ a to vzhledem k tomu, že se nejedná o významnou veřejnou zakázku ve smyslu zákona 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platné znění (díle jen „Zákon“) a  vzhledem k tomu, že financování bylo zajištěno z rozpočtu ÚK.

 

3.      Zastupitelstvo neschvalovalo realizaci výše uvedené akce, vyjma schválení rozpočtu na příslušný rok. V příloze č. 3 zasíláme:

·         kopii Návrhu poptávky na veřejnou zakázku malého rozsahu na služby – PD 2009,

·         kopii Návrhu na zadání veřejné zakázky malého rozsahu na služby – 2009,

·         kopii Zahájení zadávacího řízení vč. usnesení Rady ÚK č. 71/99R/2012.

 

4.      Přílohou č. 4 zasíláme:

·         kopii Zrušení zadávacího řízení vč. usnesení Rady ÚK č. 121/105R/2012,

·         kopii Vyhodnocení zadávacího řízení vč. usnesení Rady ÚK č. 42/3R/2012,

·         kopii Námitek proti rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky  stěžovatele Stavební a obchodní společnost Most spol. s r. o., Obrnice. Námitkám zadavatel nevyhověl a stěžovatel (navrhovatel) podal návrh na zahájení řízení o přezkoumání úkonů zadavatele v zadávacím řízení veřejné zakázky k Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže (dále jen „Úřad“). Úřad svým rozhodnutím  ze dne 17. 5. 2013 rozhodl o zrušení všech úkonů zadavatele souvisejících posouzením a hodnocením nabídek, tedy včetně rozhodnutí o vyloučení uchazečů a rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky. Na základě tohoto rozhodnutí jmenovala Rada ÚK novou hodnotící komisi. Následně proběhlo nové posouzení a hodnocení nabídek.

·         kopii Rozhodnutí o námitkách ze dne 21. 12. 2012,

·         kopii Návrhu na zahájení řízení k ÚOHS,

·         kopii Rozhodnutí ÚOHS ze dne 15. července 2013,

·         kopii Námitek proti porušení podmínek zadávacího řízení, podaných společností STAVAN EU s. r. o., Jirkov. Zadavatel o těchto námitkách nerozhodl, jelikož byly podány opožděně,

·         kopii Rozhodnutí o námitkách ze dne 21. 12. 2012

·         kopii Vyhodnocení zadávacího řízení ze dne 24. 7. 2013 vč. usnesení Rady ÚK č. 58/23R/2013,

·         kopii Námitek proti rozhodnutí o vyloučení z účasti v zadávacím řízení a proti rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky, podaných společností PETROM STAVBY, s. r. o., Praha. zadavatel námitkám nevyhověl,

·         kopii Rozhodnutí o námitkách ze dne 2. 8. 2013

 

5.      Celkový rozpočet stavby:

·         cena PD + IČ +AD: 1 620 000,- Kč bez DPH,

·         cena stavebních prací: 32 954 418,- Kč bez DPH,

·         cena TDS: 119 216,- Kč bez DPH,

·         cena koordinátora BOZP: 44 800,- Kč bez DPH.

 

6.      Cena stavební části:

·       stavební část: 18 405 716,- Kč bez DPH,

·       zařizovací předměty: 382 964,- Kč bez DPH,

·       strojní zařízení(kuchyně + prádelna): 2 729 781,- Kč bez DPH.

7.      Vzhledem k nejednoznačnosti položené otázky přikládáme rekapitulaci rozpočtu (příloha č. 5).

 

8.      Žadatel pouze konstatuje.

 

9.      Mříže na obou budovách DOZP Kadaň jsou součástí objektu již historicky (cca od roku 1992, kdy zde začaly být poskytovány sociální služby). V rámci dalších investičních záměrů a možností závislých rovněž na výši uvolněných finančních prostředků budou některé tyto mříže postupně odstraňovány, případně nahrazovány bezpečnostními foliemi, s ohledem na zachování bezpečnosti klientů. U probíhající přístavby v ulici Březinova, kde budou především kanceláře, prádelna, kuchyně a dílny, je plánována instalace mříží do 1/3 a to především z důvodu ochrany majetku (jsou zaznamenány opakující se vniknutí do objektu). U stávajících objektů budou mříže na oknech technických provozů ponechány. Taktéž z důvodu ochrany majetku.

 

10.    Odboru sociálních věcí není znám zákon ani vyhláška, která by instalaci mříží nařizovala. Zároveň však musíme říci, že nám není znám zákon (či vyhláška), který by instalaci mříží zakazoval.

Každý samostatný právní subjekt musí předcházet škodám na svém nebo svěřeném majetku a má jej adekvátně zabezpečit proti ztrátě, či jinému poškození. Za tímto účelem jsou instalovány mříže.

 

11.    Tato akce je 100% financována z rozpočtu Ústeckého kraje, kapitálových výdajů odboru investičního, oblast sociálních věcí.

 

12.    Kontaktní osobou je p. Brokl, referent odboru investičního, tel: 475 657 323, e-mail: brokl.j@kr-ustecky.cz, adresa: Krajský úřad Ústeckého kraje, investiční odbor, Velká Hradební 3118/48, 400 02 Ústí nad Labem.

 

Odpověď na část A - Domovy sociálních služeb Kadaň a Mašťov, p. o. – stavební práce provedené na budově DOZP v Kadani, Dvořákova ul. 1128

1.  - 4.

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu na stavební práce „Stavební práce s rozdělením dle druhu prací“, která byla zahájena v souladu s § 12 odst. 3 a § 18 odst. 5 Zákona a její schvalovací proces byl v souladu s článkem XII. odst. 10, bod c), zřizovací listiny 230/2002. Přílohou č. 6 zasíláme:

·         Žádost o schválení zahájení zadávacího řízení veřejné zakázky malého rozsahu,

·         Souhlas – zahájení zadávacího řízení,

·         Návrh zadání veřejné zakázky malého rozsahu,

·         Zápis o posouzení a hodnocení nabídek,

·         Souhlas s výsledkem zadávacího řízení,

 

5.  Celkový rozpočet stavby:

        I. část veřejné zakázky: Velká oprava kanalizační přípojky DOZP Kadaň: 220 480,- Kč vč. DPH 21%,

II. část veřejné zakázky: Oprava terasy DOZP Kadaň, Dvořákova: 1 158 568,- Kč vč. DPH 21%,

III. část veřejné zakázky: Dodávka a instalace stropního kolejnicového, zvedacího a transportního systému, pro zvláštní režim DpS a DOZP Mašťov – první etapa. Tato část zakázky se netýká zařízení v Kadani.

 

6. -7. viz bod 5. Jedná se o opravu kanalizační přípojky a opravu terasy.

8. -10. viz. zdůvodnění u odpovědí týkajících se akce Domovy sociálních služeb Kadaň a Mašťov, p.o. - domov pro osoby se zdravotním postižením Kadaň - přístavba a zateplení objektu.

 

11. Zakázka je financována z investičního fondu dané příspěvkové organizace.

 

12. Kontaktní osobou je ředitelka příspěvkové organizace: Ing. lenka Miláková, tel.: 47 494 44 52, sídlo organizace: Golovinova 1559, 432 01 Kadaň.

 

Odpověď na část B – organizační část

13.    Stav k 31. 12. 2013:

        DSSKM: 120 zaměstnanců. Z toho:

·                     6 žen na MD, RD,

·                     7 dlouhodobě nemocných,

·                     5 zaměstnanců na dobu určitou z ÚP.

z toho DOZP Kadaň: 52 zaměstnanců. Z toho:

·                5 žen na MD, RD,

·                2 dlouhodobě nemocní,

·                1 zaměstnanec na dobu určitou z ÚP.

 

14.    Předpoklad stavu po rekonstrukci:

DSSKM: 130 zaměstnanců. Z toho DOZP Kadaň: 62 zaměstnanců. Je počítáno  s nárůstem o 10 nových pracovních míst, a to vzhledem ke vzniku nových provozů (kuchyň a prádelna pro oba objekty v Kadani).

 

15.    Systemizace zaměstnanců:

DOZP Kadaň

rozdělení dle profesí před rekonstrukcí - plán na r. 2013

rozdělení dle profesí před rekonstrukcí – skutečnost v r. 2013

THP

3

3

soc. prac.

2

3

SZP

13

15

PSS + instruktor SP

21

22

dělnické profese

7

9

Celkem

46

52

 

Žadateli byly zaslány všechny výše uvedené přílohy

 
Zodpovídá: Bc. Pavla Pilařová
Vytvořeno / změněno: 23.5.2014 / 23.5.2014
 

 

Kontakt

Ústecký kraj
Velká Hradební 3118/48
400 01 Ústí nad Labem
tel.: +420 475 657 111
e-podatelna: epodatelna@kr-ustecky.cz
IČ: 70892156
DIČ: CZ70892156, je plátce DPH
Datová schránka: t9zbsva

Podrobný kontakt


Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

web & design , redakční systém