Dotaz žadatele: (doslovný výňatek)
„Informace, kdo vysoutěžil veřejnou zakázku na Rozšíření manažerského informačního systému zadanou v roce 2011 (tj. Evidenční číslo zakázky: 60049925 , dle CPV 72230000-6), kdo byl dodavatelem této zakázky, jaká byla skutečná (vyplacená) cena zakázky, zda byla zakázka dodána řádně a včas, komu byla cena zakázky uhrazena a kdy. A dále zda Ústecký kraj, případně Krajský Úřad Ústeckého kraje s dodavatelem uvedené zakázky v době od roku 2011 doposud spolupracuje a jaké služby a za jaké finanční částky v každém roce jsou předmětem spolupráce.“
Odpověď:
1. Veřejnou zakázku vysoutěžila a zároveň dodavatelem se stala firma Done, s.r.o.
2. Celková cena díla byla 11.679.600,- Kč vč. DPH
3. Zakázka byla dodána řádně a včas.
4. Cena zakázky byla uhrazena firmě Done, s.r.o. dle harmonogramu jednotlivých etap. Poslední faktura byla uhrazena 14.9.2012.
5. Dne 21.12.2010 byl uzavřen Dodatek č. 1 ke smlouvě o dílo, kterým bylo nastaveno datum účinnosti smlouvy. Dne 28.3.2012 byl uzavřen Dodatek č. 2 ke smlouvě o dílo (na úpravu aplikace) v celkové výši 2.335.920,- Kč vč. DPH. Od ukončení zakázky je s firmou spolupracováno v rámci sjednané 4 leté podpory bez dodatečných finančních nákladů.