Zhotovitelem vybraným ve výběrovém řízení je společenství
Metrostav TBR a Strabag. O předpokládaném postupu informoval ředitel výstavby Pavel
Kuděj.
-
Do konce února by měla být hotová projektová
dokumentace k výstavbě provizorní lávky
-
V letních měsících (červen – červenec)
začne její výstavba
-
V říjnu by mělo dojít k zahájen provozu
lávky a uzavření samotného Benešova mostu
-
V říjnu 2026 by měla být rekonstrukce mostu
hotová
Zástupce projektant představil zamýšlenou podobu lávky,
která bude mít dvě podpory v řece a sestávat bude ze tří polí o délkách 48
m, 66 m a 54 m. Zároveň probíhá
koordinace se síťaři, jelikož lávka má sloužit i k přeložkám inženýrských
sítí.
Následné dotazy se týkaly provozu oblíbeného podniku KOLOcafé
na střekovské straně. Dojde ještě k individuálnímu jednání, nicméně
aktuální umístění kavárny koliduje s prostorem staveniště pro lávku. Proto
také musí dojít k dočasnému přeložení cyklostezky.
Na jednání zaznělo, že se nyní připravuje návrh dopravně
inženýrských opatření a ten bude ještě projednán v užším kruhu s dotčenými
včetně složek IZS.
Jednání svolal radní pro investice Tomáš Rieger (druhý zprava)