Do kategorie s názvem Nejlepší firemní katalog, profil, jednorázové médium bylo přihlášeno celkem 14 publikací. Porota se rozhodla ocenit jen dvě z nich, mezi nimi právě i grafický manuál olympiády dětí a mládeže, která se letos konala v Ústeckém kraji. Autory manuálu je agentura Sopko Chomutov a zaměstnanci oddělení mediální komunikace Krajského úřadu Ústeckého kraje. Úspěch slavili zástupci Ústeckého kraje i v kategorii výročních zpráv. Z celkem osmi přihlášených skončila výroční zpráva našeho kraje za rok 2014 na třetím místě.
Profesní soutěž Zlatý středník se poprvé uskutečnila v roce 2002. Hodnotí firemní periodická i neperiodická média určená k reprezentaci společnosti, prezentaci výrobků a služeb vůči zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům. Dále hodnotí i původní české texty a PR texty otištěné ve firemních tiskovinách či ve veřejných médiích. Další podrobnosti o soutěži jsou uvedeny na www.zlatystrednik.cz.
Všichni ocenění spolu s odbornou porotou.
Předání cen se konalo v pražském Autoklubu a moderovala jej Karel Voříšek.
Předání ocenění za grafický manuál ODM 2016. Na fotografii se zástupci poroty Markéta Flochová a Lucie Dosedělová z oddělení mediální komunikace (uprostřed).
Vystoupení Felixe Slováčka.