Pohodlné cestování - zjišťování nejlepších spojů, nákup jízdenek za výhodnější cenu, aktuální informace. To je naše aplikace, která vám usnadní cestování po Ústeckém kraji. Najdete tu i letáček v němčině.
Seznamte se s výhodným cestování po Ústeckém kraji - stačí vám k tomu jednodenní jízdenka. A pokud se chystáte do Německa, je pro vás ideální jízdenka Labe-Elbe. K dispozici máme i letáček v němčině.
Viděli jste naši zelenou dodávku, která jezdí po Ústeckém kraji? Je to mobilní informační kancelář, která vám přibližuje možnosti veřejné dopravy v Ústeckém kraji. Pravidelně jezdí zejména do míst, kde nemáme stálé informační kanceláře, kterých je jinak celkem 34 a jejich seznam najdete na webu v sekci Informační kanceláře.
Z důvodu rekonstrukce Mírového náměstí v Postoloprtech včetně přilehlých komunikací a souběžné opravy mostu přes Ohři mezi Postoloprty a Březnem v termínu od 26. 2. do 31. 10. 2024 dochází k úpravě tras linek 701, 703, 726, 734 a 738.
Zastávka "Postoloprty" bude dočasně zrušena, cestující mohou využít náhradní zastávku "Postoloprty, nám.".
Zastávka "Postoloprty, Březno" bude po dobu výluky obsluhována pouze linkou 734.
Doprava Ústeckého kraje připravila jízdní řády turistických linek pro novou sezónu. Naplno odstartuje na konci března. Kromě tradičních tras se počítá i se změnami, které vylepší spojení a propojení vyhledávaných turistických cílů Národního parku České Švýcarsko.
Zavedení náhradní autobusové dopravy na lince U12 mezi uvedenými stanicemi během nepřetržité výluky Rakovník – Hořesedly od 2.2. 2024 (od 08:00) do 2.7.2024 (do 18:00). Na trati 162 pojede v neděli místo vlaku 16859 vlak 93830 do Chrášťan a poveze přímý vůz (93831) do Loun. Na trati 124 pojede vlak 16817 v úseku Žatec – Rakovník i v pátek, doplněna trasa vlaku 93831 z Chrášťan do Loun. Detailnější informace v přílohách.
Doprava Ústeckého kraje zachovala pro letošní rok ceny jednotlivých a časových jízdenek na stejné úrovni jako loni. Jediné, co se změnilo, je možnost, kam až s nimi dojedete. Vlakem se nově pohodlně dostanete až do České Lípy ze směru od Děčína a autobusem do Karlových Varů.
Od 1. 1. 2015 dochází v Ústeckém kraje ke kompletní reorganizaci autobusových linek. Mění se dopravci, dopravní oblasti, vedení linek a rozsah jízdních řádů. Zároveň se zavádí integrovaný zónově relační tarif, jednotný pro všechny smluvní autobusové a železniční dopravce.
Pro orientaci v Dopravě Ústeckého kraje pravidelně připravujeme a aktualizujeme informační materiály, které jsou k dispozici na informačních místech a ve vozidlech. Níže máte možnost si je stáhnout v elektronické podobě.
Vy se ptáte, my odpovídáme. Zde připravujeme odpovědi na nejčastější dotazy, které se týkají Dopravy Ústeckého kraje a využívání veřejné dopravy obecně.
Stáhněte si mapu oblasti, která vás zajímá. Najdete tu mapy dopravy celého kraje, ale také tematicky zaměřené - železničních linek, cyklistických spojů, platnosti jízdenek, lodí, přístavišt i jednotlivých měst.
Veřejnou dopravu v Ústeckém kraji obstarává integrovaný dopravní systém zajišťovaný Ústeckým krajem a jeho partnery s názvem Doprava Ústeckého kraje (DÚK). V rámci systému DÚK platí jednotný tarif, který umožňuje jednoduché cestování prostřednictvím autobusové, železniční, lodní, městské i turistické dopravy.
Na území Ústeckého kraje se nachází jedna z nerozsáhlejších sítí železničních tratí. Řada tratí již ztratila původní význam a potenciál k přepravě nákladu a nezřídka i osob. Přesto kromě tratí se stabilním potenciálem, kde Ústecký kraj objednává provoz, existují tratě bez pravidelného provozu, kde by mohl být skrytý potenciál v podobě rozvoje turistického ruchu. Ústecký kraj se proto v novém projektu zaměří na novou nabídku v podobě takzvaných turistických železničních linek.
V průběhu projektu dochází k setkáním projektových partnerů a dalších zainteresovaných spolupracovníků. Setkání umožňuje koordinovat činnost jednotlivých partnerů, nebo výměnou informací doplňovat své části projektu.
Plán dopravní obslužnosti Ústeckého kraje je zpracován podle zákona č. 194/2010 Sb. o veřejných službách v přepravě cestujících a změně dalších zákonů. Je to koncepční a řídící dokument, který bude předložen a projednán v orgánech kraje. Následně se stává důležitým dokumentem, podle kterého je organizována dopravní obslužnost území Ústeckého kraje veřejnou osobní dopravou, jakož i rozvíjen integrovaný tarifní systém Ústeckého kraje.
V této sekci webu zveřejňujeme neplánované mimořádnosti v provozu, které zachytil Centrální dispečink DÚK. Jedná se především o neplánované uzavírky komunikací vzniklé v důsledku dopravních nehod či nepřízně počasí a dále mimořádnosti vzniklé v důsledku poruch vozidel nebo náhlou indispozicí personálu či cestujících.
Zde Vás informujeme o změnách v provozu jednak z důvodu plánovaných událostí (uzavírky komunikací) a jednak zde najdete neplánované mimořádnosti v provozu (nehody, poruchy, nepřízeň počasí apod.). Zde uvedené změny mají povahu "dočasné" a jejich platnost se může upravovat v závislosti na vývoji situace, například zkrácení nebo prodloužení uzavírky komunikace.
Od 1. 4. 2019 začíná uzavírka mostu ve Štětí. Uzavírka je plánována do 30. 6. 2020. Most je uzavřen pro veškerou dopravu i pěší. Jeho funkci nahrazuje přívoz.
Ani v letošním roce nechybí v nabídce výletů a dopravních možností v Ústeckém kraji oblíbené plavby lodních linek po řece Labi, které jsou integrované v systému Dopravy Ústeckého kraje. Platí na nich i naše tarify. Lodí se tak můžete svézt za stejné peníze jako autobusem nebo vlakem, a to včetně slev či časových jízdenek. Navíc je do systému integrovaný i přívoz F1 Hřensko - Schöna.
Integrovaný dopravní systém Doprava Ústeckého kraje (DÚK) sjednocuje veřejnou dopravu v Ústeckém kraji již od roku 2015. Od té doby se neustále snažíme náš dopravní systém zlepšovat tak, abychom klientům DÚK mohli nabídnout co nejkomfortnější a nejvýhodnější cestování.