Dotaz žadatele:
… požádat o poskytnutí informací o výdajích vaší instituce na marketingové, reklamní a jiné komunikační služby, a to konkrétně:
1) Výdaje, které vaše instituce vynaložila za posledních 5 daňových období, tj. v letech 2010-2015, na nákup inzerce či jiného mediálního prostoru, sponzorované redakční přílohy či články, obchodní a marketingové projekty či jiné komerční prezentace v médiích vydávaných či provozovaných vydavatelstvím MAFRA, a. s., či jeho dceřinými či ovládanými subjekty, a na akcích pořádaných těmito subjekty, a to v členění podle jednotlivých kalendářních let.
2) Výdaje, které vaše instituce vynaložila za posledních 5 daňových období, tj. v letech 2010-2015, na nákup inzerce či jiného mediálního prostoru, sponzorované redakční přílohy či články, obchodní a marketingové projekty či jiné komerční prezentace v médiích vydávaných či provozovaných vydavatelstvím Economia, a. s., či jeho dceřinými či ovládanými subjekty, a na akcích pořádaných těmito subjekty, a to v členění podle jednotlivých kalendářních let.
3) Výdaje, které vaše instituce vynaložila za posledních 5 daňových období, tj. v letech 2010-2015, na nákup inzerce či jiného mediálního prostoru, sponzorované redakční přílohy či články, obchodní a marketingové projekty či jiné komerční prezentace v médiích vydávaných či provozovaných vydavatelstvím Borgis, a. s., či jeho dceřinými či ovládanými subjekty, a na akcích pořádaných těmito subjekty, a to v členění podle jednotlivých kalendářních let.
4) Výdaje, které vaše instituce vynaložila za posledních 5 daňových období, tj. v letech 2010-2015, na nákup inzerce či jiného mediálního prostoru, sponzorované redakční přílohy či články, obchodní a marketingové projekty či jiné komerční prezentace v médiích vydávaných či provozovaných vydavatelstvím VLTAVA LABE MEDIA, a. s., (respektive jeho právními předchůdci společnostmi ANGAUR, a.s., VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., Astrosat Media s.r.o. a Tablet Media, a.s.), či jejich dceřinými či ovládanými subjekty, a na akcích pořádaných těmito subjekty, a to včlenění podle jednotlivých kalendářních let.
5) Výdaje, které vaše instituce vynaložila za posledních 5 daňových období, tj. v letech 2010-2015, na nákup inzerce či jiného mediálního prostoru, sponzorované redakční přílohy či články, obchodní a marketingové projekty či jiné komerční prezentace v médiích vydávaných či provozovaných vydavatelstvím CZECH NEWS CENTER, a. s., IČO 40766713 (a jeho právními předchůdci společnostmi Ringier Axel Springer CZ a.s. a RINGIER ČR a.s.) a vydavatelstvím CZECH NEWS CENTER a.s., IČO 02346826 (a jeho právními předchůdci), či jejich dceřinými či ovládanými subjekty, a na akcích pořádaných těmito subjekty, a to v členění podle jednotlivých kalendářních let.
6) Celkové výdaje, které vaše instituce souhrnně vynaložila za posledních 5 daňových období, tj. v letech 2010-2015, na nákup inzerce či jiného mediálního prostoru, sponzorované redakční přílohy či
články, obchodní a marketingové projekty či jiné komerční prezentace v médiích vydávaných či provozovaných jinými subjekty, které nejsou uvedeny v otázce (l)-(5), a to v členění podle jednotlivých kalendářních let,
7) Výdaje, které vaše instituce vynaložila za posledních 5 daňových období, tj. v letech 2010-2015, na předplatné titulů a nákupy elektronických médií vydávaných či provozovaných vydavatelstvím MAFRA, a. s., či jeho dceřinými či ovládanými subjekty, a na akcích pořádaných těmito subjekty, a to v členění podle jednotlivých kalendářních let.
8) Výdaje, které vaše instituce vynaložila za posledních 5 daňových období, tj. v letech 2010-2015, na předplatné titulů a nákupy elektronických médií vydávaných či provozovaných vydavatelstvím Economia, a. s., či jeho dceřinými či ovládanými subjekty, a na akcích pořádaných těmito subjekty, a to v členění podle jednotlivých kalendářních let.
9) Výdaje, které vaše instituce vynaložila za posledních 5 daňových období, tj. v letech 2010-2015, na předplatné titulů a nákupy elektronických médií vydávaných či provozovaných vydavatelstvím BORGIS, a. s., či jeho dceřinými či ovládanými subjekty, a na akcích pořádaných těmito subjekty, a to v členění podle jednotlivých kalendářních let.
10) Výdaje, které vaše instituce vynaložila za posledních 5 daňových období, tj. v letech 2010-2015, na předplatné titulů a nákupy elektronických médií vydávaných či provozovaných vydavatelstvím VLTAVALABE MEDIA, a. s., (respektive jeho právními předchůdci společnostmi ANGAUR, a.s., VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., Astrosat Media s.r.o. a Tablet Media, a.s.), či jejich dceřinými či ovládanými subjekty, a na akcích pořádaných těmito subjekty, a to v členění podle jednotlivých kalendářních let.
11) Výdaje, které vaše instituce vynaložila za posledních 5 daňových období, tj. v letech 2010-2015, na předplatné titulů a nákupy elektronických médií vydávaných či provozovaných vydavatelstvím CZECH NEWS CENTER, a. s., IČO 40766713 (a jeho právními předchůdci společnostmi Ringier Axel Springer CZ a.s. a RINGIER ČR a.s.) a vydavatelstvím CZECH NEWS CENTER a.s., IČO 02346826 (a jeho právními předchůdci), či jejich dceřinými či ovládanými subjekty, a na akcích pořádaných těmito subjekty, a to v členění podle jednotlivých kalendářních let.
12) Výdaje, které vaše instituce vynaložila za posledních 5 daňových období, tj. v letech 2010-2015, na předplatné titulů a nákupy elektronických médií vydávaných či provozovaných jinými subjekty, které nejsou uvedeny v otázce (7)-(ll), a to v členění podle jednotlivých kalendářních let.
13) Výdaje, které vaše instituce vynaložila za posledních 5 daňových období, tj. v letech 2010-2015, na nákup reklamního času či jiného mediálního prostoru, sponzorované pořady, vysílání, obchodní a marketingové projekty či jiné komerční prezentace na televizních stanicích a v médiích provozovaných společností CET 21 spol. s r.o., a na akcích pořádaných tímto subjektem, a to v členění podle jednotlivých kalendářních let.
14) Výdaje, které vaše instituce vynaložila za posledních 5 daňových období, tj. v letech 2010-2015, na nákup reklamního času či jiného mediálního prostoru, sponzorované pořady, vysílání, obchodní a marketingové projekty či jiné komerční prezentace na televizních stanicích a v médiích provozovaných společností FTV Prima, spol. s r. o., a na akcích pořádaných tímto subjektem, a to v členění podle jednotlivých kalendářních let.
15) Výdaje, které vaše instituce vynaložila za posledních 5 daňových období, tj. v letech 2010-2015, na nákup reklamního času či jiného mediálního prostoru, sponzorované pořady, vysílání, obchodní a marketingové projekty či jiné komerční prezentace na televizních stanicích a v médiích
provozovaných jinými subjekty, které nejsou uvedeny v otázce (13H14), a to v členění podle jednotlivých kalendářních let.
16) Výdaje, které vaše instituce vynaložila za posledních 5 daňových období, tj. v letech 2010-2015, na nákup reklamního času či jiného mediálního prostoru, sponzorované pořady, vysílání, obchodní a marketingové projekty či jiné komerční prezentace na rozhlasových stanicích a v médiích provozovaných společností LONDA spol. s r.o., a na akcích pořádaných tímto subjektem, a to v členění podle jednotlivých kalendářních let.
17) Výdaje, které vaše instituce vynaložila za posledních 5 daňových období, tj. v letech 2010-2015, na nákup reklamního času či jiného mediálního prostoru, sponzorované pořady, vysílání, obchodní a marketingové projekty či jiné komerční prezentace na rozhlasových stanicích a v médiích provozovaných společností LagardereActive ČR a.s.
a na akcích pořádaných tímto subjektem, a to v členění podle jednotlivých kalendářních let.
18) Výdaje, které vaše instituce vynaložila za posledních 5 daňových období, tj. v letech 2010-2015, na nákup reklamního času či jiného mediálního prostoru, sponzorované pořady, vysílání, obchodní a marketingové projekty či jiné komerční prezentace na rozhlasových stanicích a v médiích provozovaných jinými subjekty, které nejsou uvedeny v otázce (16)-(17), a to v členění podle jednotlivých kalendářních let.
Odpověď:
…… zasíláme tabulku vypracovanou na základě podkladů získaných od odborů Krajského úřadu Ústeckého kraje. Dále pak uvádíme, že částky za roky 2010 a 2011 u otázek týkajících se předplatného (otázky č. 7 – 12) již není možné zjistit, neboť podkladové materiály jsou již skartovány (zákonná skartační lhůta 5 let). Údaje jsou uvedeny v Kč včetně DPH.
|
2010 |
2011 |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
1 |
87 384,00 |
142 879,00 |
49 444,00 |
238 197,00 |
1 004 564,00 |
1 675 623,00 |
2 |
0,00 |
3 180,00 |
12 000,00 |
35 196,00 |
44 876,00 |
16 517,00 |
3 |
123 394,00 |
10 887,00 |
9 000,00 |
4 536,00 |
41 544,00 |
17 680,00 |
4 |
2 439 656,00 |
2 343 768,00 |
23 520,00 |
380 663,90 |
467 101,90 |
883 470,00 |
5 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
18 150,00 |
6 |
3 258 181,50 |
6 573 336,00 |
4 004 623,00 |
4 404 262,00 |
3 827 348,60 |
4 204 189,20 |
7 |
x |
x |
78 040,00 |
67 720,00 |
44 460,00 |
26 200,00 |
8 |
x |
x |
39 800,00 |
30 030,00 |
29 640,00 |
28 100,00 |
9 |
x |
x |
42 900,00 |
39 600,00 |
20 800,00 |
31 200,00 |
10 |
x |
x |
90 500,00 |
54 360,00 |
60 060,00 |
56 160,00 |
11 |
x |
x |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
12 |
x |
x |
352 750,00 |
479 241,00 |
10 000,00 |
51 592,00 |
13 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
14 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
15 |
674 502,00 |
2 251 597,00 |
655 161,00 |
570 343,00 |
764 600,00 |
724 600,00 |
16 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
17 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
18 |
316 800,00 |
1 514 340,00 |
1 134 219,00 |
710 920,16 |
688 849,00 |
858 672,00 |