Orientační nabídka


 

Výzva k podání nabídek na plnění veřejné zakázky „Centrum sociální pomoci Litoměřice – DD Milešov, oprava topení“

K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
 

 
 

 

 

Ústecký kraj

 

 

hejtman

 

 

Ing. Jiří Šulc

 

 

Velká Hradební 3118/48

400 02 Ústí nad Labem

 

 

 

 

 

tel.: +420 475 657 724

 

fax: +420 475 567 719

 

url: www.kr-ustecky.cz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

datum:

 

 

 28.1.2008

 

evid. číslo:

VZ-INV-25/INV/2007/SP 

 

vyřizuje/tel.:

Věra Hejnová, tel.: 475 657 337

 

e-mail:

hejnova.v@kr-ustecky.cz   

 

počet listů:

5

 

počet příloh:

0

 

Výzva k podání nabídky ve zjednodušeném podlimitním řízení na plnění veřejné zakázky na stavební práce „Centrum sociální pomoci Litoměřice-DD Milešov, oprava topení“   

 

Ve věci zadání veřejné zakázky ve zjednodušeném podlimitním řízení podle § 21 odst. 1 písmeno f) zákona a dle § 25 písm. b) a § 38 zákona č.137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, (dále jen „zákon“), Vás

vyzývám

 

k podání nabídky na plnění veřejné zakázky na stavební práce „Centrum sociální pomoci Litoměřice-DD Milešov, oprava topení“

 

Základní údaje o zadavateli :

Název :

Ústecký kraj

Zastoupený:

Ing. Jiřím Šulcem, hejtmanem Ústeckého kraje

Sídlo :

Velká Hradební 3118/48, 400 02 Ústí n/L

IČO:

70892156

Kontaktní osoba ve věcech technických:

Pavla Schneiderová, tel.: 475 657 334,

schneiderova.p@kr-ustecky.cz

Kontaktní osoba ve věcech organizačních:

Věra Hejnová, tel. 475 657 337,

hejnova.v@kr-ustecky.cz

 

 

Předmět veřejné zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je řešení uložení nových otopných rozvodů v podlahách objektu 52/1. Obnova ÚT se týká celého areálu zámku, ale jen v případě tohoto objektu se jedná i o rekonstrukci podlah právě z důvodu vedení rozvodů pod podlahami v jednotlivých patrech. Přesněji se jedná o tři nadzemní části – přízemí zámku, 1. patro zámku a 2. patro zámku + 1. patro hradu. Úplné řešení jednotlivých rozvodů, včetně tras vedení potrubí a polohy průrazů jsou zpracovány v projektu ÚT.

Výměna stávajících podlahových konstrukcí se dělí podle povrchových krytin, v jednotlivých místnostech. Jedná o povrchy z Teracových dlaždic (tj.: chodby, vstupní hala a společenská místnost (kaple), keramických obkladů (tj.: WC a lázně) a PVC a parket v pokojích klientů.

Práce budou provedeny na základě projektové dokumentace zpracované firmou PROJEKT LOUNY ENGINEERING spol. s r. o.

 

 

 

Místo plnění, zahájení doby plnění veřejné zakázky:

Místo plnění:Centrum sociální pomoci Litoměřice - Domov důchodců Milešov, Milešov1, 411 32 Milešov

Předpokládaná doba plnění:zahájení stavebních prací II. - III.Q. 2008, termín plnění bude předmětem nabídky.

 

Zadavatel požaduje:

 

1) Prokázání kvalifikace

 

a) základní kvalifikační předpoklady :

-     dle § 53 odst. 1 písmeno a) a b) zákona s tím, že uchazeč doloží výpis z evidence Rejstříku trestů

-     dle § 53 odst. 1 písm. c), d), e), f), g), h), i) zákona uchazeč doloží čestným prohlášením

 

b) profesní kvalifikační předpoklady:

-     dle § 54 písmene a) zákona s tím, že uchazeč doloží výpis z obchodního rejstříku  či jiné evidence, má-li v ní být zapsán podle zvláštních předpisů,  

-   dle § 54 písmene b) zákona s tím, že uchazeč doloží doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci

 

c) ekonomické a finanční kvalifikační předpoklady:

-    dle § 55 odst. 1 písmene a) zákona s tím, že uchazeč doloží doklad o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou dodavatelem třetí osobě ve výši min. 3 mil. Kč

-    dle § 55 odst. 1 písmene c) zákona s tím, že uchazeč doloží čestné prohlášení o výši obratu za předcházející tři účetní období, s tím že obrat za každé z předcházející účetních období v oblasti stavebních prací bude min.ve výši 10 mil. Kč bez DPH

 

d)  technické kvalifikační předpoklady

-    dle § 56 odst. 3 písm. a) zákona s tím, že zájemce uvede realizované zakázky v posledních 5 letech (2003-2007), a to pouze v objemu vyšším jak 5 mil. Kč bez DPH se zaměřením na stavby pozemního stavitelství a nejméně tři osvědčení objednatelů o řádném plnění těchto zakázek

-   dle § 56 odst. 3 písm. c) zákona s tím, že zájemce doloží kopii maturitního vysvědčení ze střední školy stavebního směru, nebo kopii diplomu z vysoké školy, obor pozemní stavitelství, nebo kopii osvědčení autorizovaného technika, inženýra nebo stavitele v oboru pozemního stavitelství vydaného ČKAIT podle zákona č. 360/1992 Sb., v platném znění

 

Uchazeči mohou k prokázání základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 odst. 1 zákona a profesních kvalifikačních předpokladů dle § 54 zákona využít za podmínek stanovených v § 127 zákona výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů ne staršího než 3 měsíce.

Uchazeči mohou k prokázání kvalifikačních předpokladů využít za podmínek stanovených v § 134 zákona certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů ne staršího než 1 rok. Tento certifikát nahrazuje prokázání kvalifikace uchazeče v rozsahu v něm uvedených údajů.

Všechny doklady prokazující splnění kvalifikace předkládá uchazeč v souladu s ustanovením § 57 odst. 1 zákona v originále či v úředně ověřené kopii. Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být v souladu s ustanovením § 57 odst. 2 zákona k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dní.

 

 

 

2) Nabídková cena:

Zájemce stanoví nabídkovou cenu absolutní částkou v českých korunách za provedení veřejné zakázky v souladu s těmito podmínkami, zadávací dokumentací, zákonem, obchodním zákoníkem a dalšími platnými právními předpisy. Zájemce je povinen ocenit a zahrnout do cenové nabídky úplný rozsah předmětu plnění veřejné zakázky a veškeré další přímé i nepřímé náklady nutné k řádnému provedení, předání a kolaudaci díla vycházející z vyhlášených podmínek a zadávací dokumentace.

Cena bude uvedena v členění: cena celkem v Kč bez DPH, DPH v Kč a cena celkem Kč vč. DPH. Cena veřejné zakázky celkem v Kč bez DPH bude obsahovat veškeré práce, služby a výkony nutné k řádnému provedení této veřejné zakázky a bude cenou nejvýše přípustnou.

 

Platební podmínky:

Měsíční fakturace na základě vzájemně odsouhlaseného soupisu skutečně provedených prací do výše 90% ceny díla. Zbývajících 10% ceny díla uhradí objednatel na základě konečné faktury po odstranění vad a nedodělků. Lhůta splatnosti 21 dnů od doručení faktury objednateli.

Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny včetně DPH:

Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny vyjma změny zákona o dani z přidané hodnoty.

 

3)      Termín plnění veřejné zakázky:

      Termín plnění bude doložen harmonogramem prací, z něhož bude jednoznačně zřejmá doba      potřebná ke splnění předmětu veřejné zakázky od předání staveniště do předání díla v týdnech.

 

Hodnotící kritéria:

    

 

Kritéria pro zadání veřejné zakázky

Váhy v %

1.

Celková nabídková cena v Kč včetně DPH

        90

2.

Termín plnění od výzvy k převzetí staveniště v týdnech

          5

3.

Poskytované záruky na celé dílo v měsících ode dne předání a převzetí akce, nejvýše však 60 měsíců

          5

 

Lhůta pro podání nabídek je:  13. 2. 2008 do 10:00 hod.

 

 

Zadávací dokumentace:

Zadávací dokumentace včetně závazného návrhu textu Smlouvy o dílo v elektronické podobě je k vyzvednutí v pracovních dnech: v pondělí – čtvrtek od 9.00 do 11.00 hod. a od 13.00 do 14.00 v pátek od 9.00 do 10.00 hod. v sídle Ústeckého kraje, Velká Hradební č. 3118/48, 400 02 Ústí nad Labem, u  paní Moniky Telecké (tel. 475 657 318) a paní Věry Hejnové (tel. 475 657 337) - kancelář č. 327, anebo je možno si ji vyžádat písemně v období od obdržení této výzvy až do doby 5 dnů před lhůtou pro podání nabídek, po hotovostní úhradě (v pokladně zadavatele) nákladů na reprodukci dokumentace k této veřejné zakázce, které jsou ve výši  2.500,-Kč.

 

 

Lhůta pro žádosti o dodatečné informace k zadávacím podmínkám: doručit v listinné podobě nebo e-mailem se zaručeným elektronickým podpisem do 8. 2. 2008. Vyžádané dodatečné informace k zadávacím podmínkám budou podávány jen elektronicky se zaručeným elektronickým podpisem.

 

Lhůta, po kterou jsou dodavatelé nabídkami vázáni: do 31. 3. 2008 Tuto skutečnost jsou zájemci povinni v nabídce prohlásit.

 

 

Prohlídka místa plnění: se koná dne 6. 2. 2008 ve 12,00 hod. Sraz účastníků bude před hlavním vchodem DD Milešov

 

Termín a místo otevírání obálek:

Datum:    15.2.2008    od 9:00 hodin

Místo: Krajský úřad Ústeckého kraje, budova „A“, Velká Hradební 3118/48, 400 02  Ústí nad Labem.

 

Způsob, místo pro podání nabídek a forma nabídky:

 

Zájemci podají nabídku v uzavřené neporušené obálce či jiném obalu výrazně označené                          Nabídka Ev. č. VZ-INV-25/INV/2007/SP – „Centrum sociální pomoci Litoměřice-DD Milešov, oprava topení“ a výzvou „NEOTVÍRAT“. Obálka, či jiný obal a samotná nabídka, budou odpovídajícím způsobem zajištěny proti manipulaci (spoje obálky musí být přelepeny a orazítkovány či jinak označeny identifikačním údajem zájemce).

Nabídky je možno podávat osobně na adresu zadavatele v pracovních dnech, a to: pondělí a středa od 08:00 do 17:00 hod., úterý a čtvrtek od 8:00 do 16:00 hod. a pátek od 8.00 do 14:00 hod. do podatelny  na níže uvedené adrese.

 

Zájemci mohou též podat nabídku poštou na adresu zadavatele:

Ústecký kraj

Krajský úřad – odbor investiční

Velká Hradební 3118/48

400 02 Ústí nad Labem

 

Požadavky na zpracování nabídky:

Nabídku podá zájemce písemně v jednom vyhotovení dle formálních a technických podmínek zadavatele uvedených v této výzvě.

Nabídka včetně veškerých požadovaných dokladů bude u fyzických osob potvrzena zájemcem a u právnických osob bude potvrzena statutárním orgánem zájemce, nebo osobou pověřenou zastupováním statutárního orgánu. V případě potvrzení nabídky pověřenou osobou doloží zájemce v nabídce plné moci, případně platný pověřovací dokument. Uvedené doklady zájemce předloží v originálním vyhotovení nebo v jejich úředně ověřené kopii.

Nabídka včetně veškerých dokumentů a příloh bude zpracována v českém jazyce. Nabídka bude včetně veškerých požadovaných dokladů a příloh řádně svázána do jednoho svazku a bude dostatečným způsobem zajištěna proti manipulaci s jednotlivými listy  (pomocí provázku a pečetě nebo nálepkami opatřenými podpisem, případně nezaměnitelným razítkem). V případě, že z technických důvodů by bylo obtížně proveditelné vyhotovení v jednom svazku, je možno nabídku rozčlenit do potřebného počtu svazků, avšak v tomto případě musí být vyhotoveno prohlášení, jež bude nedílnou součástí nabídky, o počtu svazků s uvedením počtu stránek jednotlivých svazků.

Všechny listy nabídky i příloh budou v pravém dolním rohu řádně očíslovány nepřerušovanou řadou počínaje číslem 1. Posledním listem nabídky bude prohlášení uchazeče potvrzené u fyzických osob uchazečem a u právnických osob bude potvrzené statutárním orgánem uchazeče dle způsobu podepisování za společnost zapsaném v obchodním rejstříku či osobou pověřenou k zastupování statutárního orgánu uchazeče, které stanoví celkový počet listů v nabídce.

 

 

Závazné členění tištěné nabídky

Zájemce podá tištěnou nabídku v souladu s tímto závazným členěním :

a)      obsah nabídky

b)      krycí list, který bude obsahovat i nabídkovou cenu, dobu realizace výstavby, délku poskytované záruky na celé dílo v měsících ode dne předání a převzetí akce

c)      doklady k prokázání kvalifikačních předpokladů k plnění veřejné zakázky

d)      vlastní nabídka zájemce, včetně cenové nabídky

e)      návrh SoD – podepsaný oprávněnou osobou

f)        doložení způsobu výpočtu nabídkové ceny  (položkový rozpočet prací)

g)      prohlášení o počtu stránek, příp. o počtu svazků s uvedením počtu stránek jednotlivých svazků.

Jednotlivé části nabídky budou zřetelně označeny předělovými listy, které budou též započteny v číslování stran nabídky.

 

 

Práva zadavatele :

 

Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit informace uváděné dodavatelem v nabídce. Zadavatel si vyhrazuje právo využít jen část předložené nabídky.

 

 

 

 

           

 

                                                                      

Ing. Jiří Šulc

hejtman Ústeckého kraje

 
Zodpovídá: Věra Hejnová
Vytvořeno / změněno: 29.1.2008 / 29.1.2008 | Zveřejnit do: 13.2.2008
 

 

Kontakt

Ústecký kraj
Velká Hradební 3118/48
400 01 Ústí nad Labem
tel.: +420 475 657 111
e-podatelna: epodatelna@kr-ustecky.cz
IČ: 70892156
DIČ: CZ70892156, je plátce DPH
Datová schránka: t9zbsva

Podrobný kontakt


Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

web & design , redakční systém