Orientační nabídka


 

Výzva k podání nabídky "Dodávka elektřiny pro budovy Krajského úřadu Ústeckého kraje v roce 2008"

K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
 

 
 

 

 

Ústecký kraj

 

 

hejtman

 

 

Ing. Jiří Šulc

 

 

Velká Hradební 3118/48

400 02 Ústí nad Labem

 

 

 

 

 

 

 

tel.: +420 475 657 724

 

fax: +420 475 567 719

 

url: www.kr-ustecky.cz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

datum:

4. 10. 2007

 

evid. číslo:

VZ-KR-05/INV/2007

 

vyřizuje/tel.:

Ing. Kopic/475 657 333

 

e-mail:

kopic.j@kr-ustecky.cz

 

počet listů:

5

 

počet příloh:

2

 

 

Výzva k podání nabídky ve zjednodušeném podlimitním řízení na plnění veřejné zakázky na dodávky  „Dodávka elektřiny pro budovy Krajského úřadu Ústeckého kraje v roce 2008“ 

 

Ve věci zadání veřejné zakázky ve zjednodušeném podlimitním řízení podle § 21 odst. 1 písm. f) a podle ustanovení § 38 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách (dále jen “zákon“), Vás

 

vyzývám

 

k podání nabídky na plnění veřejné zakázky na služby„Dodávka elektřiny pro budovy Krajského úřadu Ústeckého kraje v roce 2008“.

 

1.      Základní údaje o zadavateli :

 

Název :

Ústecký kraj

Zastoupený:

Ing. Jiřím Šulcem, hejtmanem Ústeckého kraje

Sídlo :

Velká Hradební 3118/48, 400 02 Ústí n/L

IČO:

70892156

Kontaktní osoba ve věcech technických:

Ing. Jiří Kopic, tel.: 475 657 333

 kopic.j @kr-ustecky.cz

Kontaktní osoba ve věcech organizačních:

Ing. František Končel, tel. 475 657 319,

koncel.f@kr-ustecky.cz

 

2.      Předmětem nabídky bude:

Dodávka silové elektřiny pro odběrné místo v budově „A“ sídla Krajského úřadu Ústeckého kraje, Velká Hradební 3118/48, Ústí nad Labem, jako oprávněnému zákazníkovi.

Zadavatel požaduje nabídku pouze na dodávku samotné silové elektřiny bez distribučních a systémových služeb. Na tyto služby uzavřel zadavatel samostatnou smlouvu s provozovatelem distribuční soustavy.

Pro zpracování nabídky zadavatel uvádí následující parametry odběrného místa:

Elektřina je odebírána v napěťové hladině 10 kV.

Množství odebrané elektrické energie je měřeno na sekundární straně VN transformátoru.

Pro rok 2008 předpokládáme odběr elektrické energie v celkovém množství 1200 MWh s předpokládaným čtvrtletním odběrem:

1. čtvrtletí:   310 MWh

2. čtvrtletí:   280 MWh

3. čtvrtletí:   295 MWh

4. čtvrtletí:   315 MWh

 

Pro informaci přikládáme údaje o spotřebě elektřiny za posledních 12 měsíců (zaokrouhleno):

rok

měsíc

spotřeba

MWh

2006

Září

87

Říjen

91

Listopad

94

Prosinec

88

2007

Leden

95

Únor

83

Březen

89

Duben

78

Květen

85

Červen

87

Červenec

86

Srpen

88

 

V údajích spotřeby jsou započítány ztráty ve výši 4% účtované při měření na sekundární straně transformátoru.

Přílohou č. 1 této výzvy je soubor hodinových hodnot odběru elektřiny zadavatele za posledních 12 měsíců v elektronické podobě.

 

Klasifikace veřejné zakázky – kód CPV: 40100000-3

 

3.      Doba a místo plnění  veřejné zakázky:

Doba plnění: Rok 2008

Místo plnění: Krajský úřad Ústeckého kraje, Velká Hradební 3118/48, 400 02  Ústí nad Labem.

 

4.      Zadavatel požaduje :

Předložit nabídku, která bude kromě obecných náležitostí  podle § 69 zákona, splňovat a obsahovat:

 

4.1.  Prokázání kvalifikace:

a)       Základní kvalifikační kritéria

§      podle § 53 odst. 1, písmena a) až i) zákona čestným prohlášením (§ 62 odst. 2 zákona).

b)     Profesní kvalifikační předpoklady podle § 54 písm. a), b), zákona.

§      podle § 54 písm. a) zákona výpisem z obchodního rejstříku či jiné evidence, má-li v ní být uchazeč zapsán podle zvláštních předpisů,

§      podle § 54 písm. b) zákona oprávnění k podnikání podle zvláštních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.

 

Uchazeči mohou k prokázání základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 odst. 1 zákona a profesních kvalifikačních předpokladů dle § 54 zákona využít za podmínek stanovených v § 127 zákona výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů ne staršího než 3 měsíce.

Uchazeči mohou k prokázání kvalifikačních předpokladů využít za podmínek stanovených v § 134 zákona certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů ne staršího než 1 rok. Tento certifikát nahrazuje prokázání kvalifikace uchazeče v rozsahu v něm uvedených údajů.

Všechny doklady prokazující splnění kvalifikace předkládá uchazeč v souladu s ustanovením § 57 odst. 1 zákona v originále či v úředně ověřené kopii. Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být v souladu s ustanovením § 57 odst. 2 zákona k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dní.

 

4.2.  Nabídková cena 

4.2.1.       Uchazeči v nabídce zpracují nabídkovou cenu ve vazbě na předmět veřejné zakázky a předpokládaný čas plnění ve struktuře:  

a)   Průměrná cena elektřiny za 1 MWh absolutní částkou v českých korunách v členění: cena bez daně z přidané hodnoty (DPH), sazba DPH (procentní výše DPH) a nabídková cena včetně DPH.

      Cena elektřiny může být v nabídce uvedena i jako vícetarifní. V tomto případě uchazeč uvede kromě cen elektřiny za 1 MWh v jednotlivých tarifech i průměrnou cenu 1 MWh vycházející z  výše uvedených parametrů odběrného místa s přihlédnutím k souboru hodinových hodnot odběru elektřiny zadavatele za posledních 12 měsíců uvedených v příloze této výzvy.

b)   Výše penalizace v Kč/1MWh bez DPH při nedodržení odběru (překročení nebo nedočerpání) sjednaného množství elektřiny do 10 %.

c)   Výše penalizace v Kč/1MWh bez DPH při nedodržení odběru (překročení nebo nedočerpání) sjednaného množství elektřiny nad 10 %.

d)   Celková předpokládaná výše nákladů zadavatele za nákup silové elektřiny v  roce 2008 vycházející z  výše uvedených parametrů odběrného místa s přihlédnutím k souboru hodinových hodnot odběru elektřiny zadavatele za posledních 12 měsíců uvedených v příloze č.1 této výzvy. V souhrnu předpokládaných nákladů za nákup silové elektřiny v  roce 2008 bude započítána i úhrada transformačních ztrát činné energie. Celková cena za nákup silové elektřiny v roce 2008 bude uvedena v českých korunách bez DPH a včetně DPH.

 

4.2.2.       Platební podmínky

Uchazeč v nabídce uvedevýši požadované zálohy v % vzhledem k předpokládané fakturované částce, dobu splatnosti faktur ode dne jejich doručení zadavateli, formu úhrady faktur a případné další platební podmínky. Tyto platební podmínky budou také uvedeny v návrhu textu smlouvy na dodávku elektřiny obsažené v nabídce uchazeče a zpracované dle přílohy č. 2 této výzvy. 

 

4.2.3.       Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny včetně DPH

Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny elektřiny, vyjma změny zákona o dani z přidané hodnoty.  

 

5.      Základní hodnotící kritérium pro zadání veřejné zakázky:

Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky  (§ 78 odst. 1 písm. a) zákona) s těmito dílčími kritérii a váhami:

 

 

Kritéria pro zadání veřejné zakázky

Váhy v %

1.

Průměrná  nabídková cena za 1 MWhbez DPH.

80

2.

Výše penalizace v Kč/1MWh bez DPH při nedodržení odběru (překročení nebo nedočerpání) sjednaného množství elektřiny do 10 %.

10

3.

Výše penalizace v Kč/1MWh bez DPH při nedodržení odběru (překročení nebo nedočerpání) sjednaného množství elektřiny nad 10 %.

5

4.

Výše požadované zálohy v % vzhledem k předpokládané fakturované částce.

3

5.

Doba splatnosti faktur ode dne doručení zadavateli ve dnech.

2

 

5.      Lhůta pro podání nabídek:        23. 10. 2007 do   14:00 hod.

 

6.      Lhůta pro žádosti o dodatečné informace k zadávacím podmínkám:  

Žádosti doručit v listinné podobě nebo e-mailem se zaručeným elektronickým podpisem do 18. 10. 2007. Vyžádané dodatečné informace k zadávacím podmínkám budou podávány jen elektronicky se zaručeným elektronickým podpisem.

 

7.      Lhůta, pro kterou je uchazeč vázán  svou nabídkou:  do 23. 11.2007.

Tuto skutečnost jsou uchazeči povinni v nabídce prohlásit.

 

8.      Termín a místo otevírání obálek:

Datum:  23. 10. 2007  od 14:30 hod.

Místo: Krajský úřad Ústeckého kraje, Velká Hradební 3118/48, 400 02 Ústí nad Labem, zasedací místnost č. 460 ve 4.NP.

 

10.  Doporučený způsob zpracování nabídky

Nabídku podá uchazeč písemně v jednom vyhotovení dle formálních a technických podmínek zadavatele uvedených v této výzvě.

Nabídka včetně veškerých požadovaných dokladů bude u fyzických osob potvrzena uchazečem a u právnických osob bude potvrzena statutárním orgánem uchazeče, nebo osobou pověřenou zastupováním statutárního orgánu. V případě potvrzení nabídky pověřenou osobou doloží uchazeč v nabídce plné moci, případně platný pověřovací dokumentu. Uvedené doklady uchazeč předloží v originálním vyhotovení nebo v jejich úředně ověřené kopii.

Nabídka včetně veškerých dokumentů a příloh bude zpracována v českém jazyce. Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna na bílém papíře a nebude obsahovat opravy a přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Nabídka bude včetně veškerých požadovaných dokladů a příloh řádně svázána do jednoho svazku a bude dostatečným způsobem zajištěna proti manipulaci s jednotlivými listy  (pomocí provázku a pečetě nebo nálepkami opatřenými podpisem, případně nezaměnitelným razítkem). V případě, že z technických důvodů by bylo obtížně proveditelné vyhotovení v jednom svazku, je možno nabídku rozčlenit do potřebného počtu svazků, avšak v tomto případě musí být vyhotoveno prohlášení, jež bude nedílnou součástí nabídky, o počtu svazků s uvedením počtu stránek jednotlivých svazků.

Návrh smlouvy bude zpracován dle požadavků uvedených v příloze č. 2 této výzvy a bude obsahovat ustanovení zde uvedená, která jsou pro zadavatele důležitá.

Všechny listy nabídky i příloh budou v pravém dolním rohu řádně očíslovány nepřerušovanou řadou počínaje číslem 1. Posledním listem nabídky bude prohlášení uchazeče potvrzené u fyzických osob uchazečem a u právnických osob bude potvrzené statutárním orgánem uchazeče dle způsobu podepisování za společnost zapsaném v obchodním rejstříku či osobou pověřenou k zastupování statutárního orgánu uchazeče, které stanoví celkový počet listů v nabídce.

 

 

11.  Doporučené členění tištěné nabídky

Uchazeč podá tištěnou nabídku v souladu s tímto doporučeným členěním:

a)    obsah nabídky,

b)    krycí list,

c)    doklady k prokázání kvalifikačních předpokladů k plnění veřejné zakázky,

d)    vlastní nabídka uchazeče, včetně cenové nabídky,

e)    návrh smlouvy,

f)     prohlášení o vázanosti celým obsahem nabídky po celou dobu zadávací lhůty, nejméně do 23.11.2007, a o počtu listů, příp. o počtu svazků s uvedením počtu listů jednotlivých svazků.

Jednotlivé části nabídky budou zřetelně označeny předělovými listy, které budou též započteny v číslování listů nabídky.

 

12.  Způsob, místo pro podání nabídek a forma nabídky:

 

Uchazeči podají nabídku v uzavřené neporušené obálce či jiném obalu výrazně označené VÝZVA Ev. č. VZ-KR-05/INV/2007 – „Dodávka elektřiny pro budovy Krajského úřadu Ústeckého kraje v roce 2008“   a výzvou „NEOTVÍRAT“.

Na obálce nebo jiném obalu musí být uvedena obchodní firma či jméno uchazeče a sídlo nebo místo podnikání či adresa bydliště uchazeče.

Obálka, či jiný obal a samotná nabídka, budou odpovídajícím způsobem zajištěny proti manipulaci (spoje obálky musí být přelepeny a orazítkovány či jinak označeny identifikačním údajem uchazeče). 

Nabídky je možno podávat osobně do podatelny na adrese zadavatele v pracovních dnech, a to: pondělí a středa od 08:00 do 17:00 hod., úterý a čtvrtek od 8:00 do 16:00 hod. a pátek od 8.00 do 14:00 hod.

Zájemci mohou též podat nabídku poštou na adresu zadavatele:

 

Ústecký kraj

Krajský úřad - odbor kancelář ředitele

Velká Hradební 3118/48

400 02 Ústí nad Labem

 

Za okamžik převzetí nabídky zadavatelem je považováno její převzetí podatelnou zadavatele.

 

S přátelským pozdravem

 

 

 

 

Ing. Jiří Šulc,

hejtman Ústeckého kraje

 

 

 

Přílohy:

1.      Soubor hodinových hodnot odběru elektřiny zadavatele za posledních 12 měsíců (pouze v elektronické podobě).

2.      Požadavky na obsah návrhu smlouvy.

 
Zodpovídá: 54
Vytvořeno / změněno: 9.10.2007 / 10.10.2007 | Zveřejnit do: 23.10.2007
 

 

Kontakt

Ústecký kraj
Velká Hradební 3118/48
400 01 Ústí nad Labem
tel.: +420 475 657 111
e-podatelna: epodatelna@kr-ustecky.cz
IČ: 70892156
DIČ: CZ70892156, je plátce DPH
Datová schránka: t9zbsva

Podrobný kontakt


Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

web & design , redakční systém