|
|
Ústecký kraj |
|||||
|
|
hejtman |
|||||
|
|
Ing. Jiří Šulc |
|||||
|
|
Velká Hradební 3118/48 |
|||||
400 02 Ústí nad Labem |
|
|
|||||
|
|||||||
fax: +420 475 567 719 |
|
||||||
url: www.kr-ustecky.cz |
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
datum: |
4. 10. 2007 |
|
|||||
evid. číslo: |
VZ-KR-05/INV/2007 |
|
|||||
vyřizuje/tel.: |
Ing. Kopic/475 657 333 |
|
|||||
e-mail: |
|
||||||
počet listů: |
5 |
|
|||||
počet příloh: |
2 |
|
|||||
vyzývám
k podání nabídky na plnění veřejné zakázky na služby„Dodávka elektřiny pro budovy Krajského úřadu Ústeckého kraje v roce 2008“.
1. Základní údaje o zadavateli :
Název : |
Ústecký kraj |
Zastoupený: |
Ing. Jiřím Šulcem, hejtmanem Ústeckého kraje |
Sídlo : |
Velká Hradební 3118/48, 400 02 Ústí n/L |
IČO: |
70892156 |
Kontaktní osoba ve věcech technických: |
Ing. Jiří Kopic, tel.: 475 657 333 |
Kontaktní osoba ve věcech organizačních: |
Ing. František Končel, tel. 475 657 319, |
2. Předmětem nabídky bude:
Dodávka silové elektřiny pro odběrné místo v budově „A“ sídla Krajského úřadu Ústeckého kraje, Velká Hradební 3118/48, Ústí nad Labem, jako oprávněnému zákazníkovi.
Zadavatel požaduje nabídku pouze na dodávku samotné silové elektřiny bez distribučních a systémových služeb. Na tyto služby uzavřel zadavatel samostatnou smlouvu s provozovatelem distribuční soustavy.
Pro zpracování nabídky zadavatel uvádí následující parametry odběrného místa:
Elektřina je odebírána v napěťové hladině 10 kV.
Množství odebrané elektrické energie je měřeno na sekundární straně VN transformátoru.
Pro rok 2008 předpokládáme odběr elektrické energie v celkovém množství 1200 MWh s předpokládaným čtvrtletním odběrem:
1. čtvrtletí: 310 MWh
2. čtvrtletí: 280 MWh
3. čtvrtletí: 295 MWh
4. čtvrtletí: 315 MWh
Pro informaci přikládáme údaje o spotřebě elektřiny za posledních 12 měsíců (zaokrouhleno):
rok |
měsíc |
spotřeba MWh |
2006 |
Září |
87 |
Říjen |
91 |
|
Listopad |
94 |
|
Prosinec |
88 |
|
2007 |
Leden |
95 |
Únor |
83 |
|
Březen |
89 |
|
Duben |
78 |
|
Květen |
85 |
|
Červen |
87 |
|
Červenec |
86 |
|
Srpen |
88 |
V údajích spotřeby jsou započítány ztráty ve výši 4% účtované při měření na sekundární straně transformátoru.
Přílohou č. 1 této výzvy je soubor hodinových hodnot odběru elektřiny zadavatele za posledních 12 měsíců v elektronické podobě.
Klasifikace veřejné zakázky – kód CPV: 40100000-3
3. Doba a místo plnění veřejné zakázky:
Doba plnění: Rok 2008
Místo plnění: Krajský úřad Ústeckého kraje, Velká Hradební 3118/48, 400 02 Ústí nad Labem.
4. Zadavatel požaduje :
Předložit nabídku, která bude kromě obecných náležitostí podle § 69 zákona, splňovat a obsahovat:
4.1. Prokázání kvalifikace:
a) Základní kvalifikační kritéria
§ podle § 53 odst. 1, písmena a) až i) zákona čestným prohlášením (§ 62 odst. 2 zákona).
b) Profesní kvalifikační předpoklady podle § 54 písm. a), b), zákona.
§ podle § 54 písm. a) zákona výpisem z obchodního rejstříku či jiné evidence, má-li v ní být uchazeč zapsán podle zvláštních předpisů,
§ podle § 54 písm. b) zákona oprávnění k podnikání podle zvláštních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.
Uchazeči mohou k prokázání základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 odst. 1 zákona a profesních kvalifikačních předpokladů dle § 54 zákona využít za podmínek stanovených v § 127 zákona výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů ne staršího než 3 měsíce.
Uchazeči mohou k prokázání kvalifikačních předpokladů využít za podmínek stanovených v § 134 zákona certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů ne staršího než 1 rok. Tento certifikát nahrazuje prokázání kvalifikace uchazeče v rozsahu v něm uvedených údajů.
Všechny doklady prokazující splnění kvalifikace předkládá uchazeč v souladu s ustanovením § 57 odst. 1 zákona v originále či v úředně ověřené kopii. Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být v souladu s ustanovením § 57 odst. 2 zákona k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dní.
4.2. Nabídková cena
4.2.1. Uchazeči v nabídce zpracují nabídkovou cenu ve vazbě na předmět veřejné zakázky a předpokládaný čas plnění ve struktuře:
a) Průměrná cena elektřiny za 1 MWh absolutní částkou v českých korunách v členění: cena bez daně z přidané hodnoty (DPH), sazba DPH (procentní výše DPH) a nabídková cena včetně DPH.
Cena elektřiny může být v nabídce uvedena i jako vícetarifní. V tomto případě uchazeč uvede kromě cen elektřiny za 1 MWh v jednotlivých tarifech i průměrnou cenu 1 MWh vycházející z výše uvedených parametrů odběrného místa s přihlédnutím k souboru hodinových hodnot odběru elektřiny zadavatele za posledních 12 měsíců uvedených v příloze této výzvy.
b) Výše penalizace v Kč/1MWh bez DPH při nedodržení odběru (překročení nebo nedočerpání) sjednaného množství elektřiny do 10 %.
c) Výše penalizace v Kč/1MWh bez DPH při nedodržení odběru (překročení nebo nedočerpání) sjednaného množství elektřiny nad 10 %.
d) Celková předpokládaná výše nákladů zadavatele za nákup silové elektřiny v roce 2008 vycházející z výše uvedených parametrů odběrného místa s přihlédnutím k souboru hodinových hodnot odběru elektřiny zadavatele za posledních 12 měsíců uvedených v příloze č.1 této výzvy. V souhrnu předpokládaných nákladů za nákup silové elektřiny v roce 2008 bude započítána i úhrada transformačních ztrát činné energie. Celková cena za nákup silové elektřiny v roce 2008 bude uvedena v českých korunách bez DPH a včetně DPH.
4.2.2. Platební podmínky
Uchazeč v nabídce uvedevýši požadované zálohy v % vzhledem k předpokládané fakturované částce, dobu splatnosti faktur ode dne jejich doručení zadavateli, formu úhrady faktur a případné další platební podmínky. Tyto platební podmínky budou také uvedeny v návrhu textu smlouvy na dodávku elektřiny obsažené v nabídce uchazeče a zpracované dle přílohy č. 2 této výzvy.
4.2.3. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny včetně DPH
Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny elektřiny, vyjma změny zákona o dani z přidané hodnoty.
5. Základní hodnotící kritérium pro zadání veřejné zakázky:
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky (§ 78 odst. 1 písm. a) zákona) s těmito dílčími kritérii a váhami:
|
Kritéria pro zadání veřejné zakázky |
Váhy v % |
1. |
Průměrná nabídková cena za 1 MWhbez DPH. |
80 |
2. |
Výše penalizace v Kč/1MWh bez DPH při nedodržení odběru (překročení nebo nedočerpání) sjednaného množství elektřiny do 10 %. |
10 |
3. |
Výše penalizace v Kč/1MWh bez DPH při nedodržení odběru (překročení nebo nedočerpání) sjednaného množství elektřiny nad 10 %. |
5 |
4. |
Výše požadované zálohy v % vzhledem k předpokládané fakturované částce. |
3 |
5. |
Doba splatnosti faktur ode dne doručení zadavateli ve dnech. |
2 |
5. Lhůta pro podání nabídek: 23. 10. 2007 do 14:00 hod.
6. Lhůta pro žádosti o dodatečné informace k zadávacím podmínkám:
Žádosti doručit v listinné podobě nebo e-mailem se zaručeným elektronickým podpisem do 18. 10. 2007. Vyžádané dodatečné informace k zadávacím podmínkám budou podávány jen elektronicky se zaručeným elektronickým podpisem.
7. Lhůta, pro kterou je uchazeč vázán svou nabídkou: do 23. 11.2007.
Tuto skutečnost jsou uchazeči povinni v nabídce prohlásit.
8. Termín a místo otevírání obálek:
Datum: 23. 10. 2007 od 14:30 hod.
Místo: Krajský úřad Ústeckého kraje, Velká Hradební 3118/48, 400 02 Ústí nad Labem, zasedací místnost č. 460 ve 4.NP.
10. Doporučený způsob zpracování nabídky
Nabídku podá uchazeč písemně v jednom vyhotovení dle formálních a technických podmínek zadavatele uvedených v této výzvě.
Nabídka včetně veškerých požadovaných dokladů bude u fyzických osob potvrzena uchazečem a u právnických osob bude potvrzena statutárním orgánem uchazeče, nebo osobou pověřenou zastupováním statutárního orgánu. V případě potvrzení nabídky pověřenou osobou doloží uchazeč v nabídce plné moci, případně platný pověřovací dokumentu. Uvedené doklady uchazeč předloží v originálním vyhotovení nebo v jejich úředně ověřené kopii.
Nabídka včetně veškerých dokumentů a příloh bude zpracována v českém jazyce. Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna na bílém papíře a nebude obsahovat opravy a přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Nabídka bude včetně veškerých požadovaných dokladů a příloh řádně svázána do jednoho svazku a bude dostatečným způsobem zajištěna proti manipulaci s jednotlivými listy (pomocí provázku a pečetě nebo nálepkami opatřenými podpisem, případně nezaměnitelným razítkem). V případě, že z technických důvodů by bylo obtížně proveditelné vyhotovení v jednom svazku, je možno nabídku rozčlenit do potřebného počtu svazků, avšak v tomto případě musí být vyhotoveno prohlášení, jež bude nedílnou součástí nabídky, o počtu svazků s uvedením počtu stránek jednotlivých svazků.
Návrh smlouvy bude zpracován dle požadavků uvedených v příloze č. 2 této výzvy a bude obsahovat ustanovení zde uvedená, která jsou pro zadavatele důležitá.
Všechny listy nabídky i příloh budou v pravém dolním rohu řádně očíslovány nepřerušovanou řadou počínaje číslem 1. Posledním listem nabídky bude prohlášení uchazeče potvrzené u fyzických osob uchazečem a u právnických osob bude potvrzené statutárním orgánem uchazeče dle způsobu podepisování za společnost zapsaném v obchodním rejstříku či osobou pověřenou k zastupování statutárního orgánu uchazeče, které stanoví celkový počet listů v nabídce.
11. Doporučené členění tištěné nabídky
Uchazeč podá tištěnou nabídku v souladu s tímto doporučeným členěním:
a) obsah nabídky,
b) krycí list,
c) doklady k prokázání kvalifikačních předpokladů k plnění veřejné zakázky,
d) vlastní nabídka uchazeče, včetně cenové nabídky,
e) návrh smlouvy,
f) prohlášení o vázanosti celým obsahem nabídky po celou dobu zadávací lhůty, nejméně do 23.11.2007, a o počtu listů, příp. o počtu svazků s uvedením počtu listů jednotlivých svazků.
Jednotlivé části nabídky budou zřetelně označeny předělovými listy, které budou též započteny v číslování listů nabídky.
12. Způsob, místo pro podání nabídek a forma nabídky:
Nabídky je možno podávat osobně do podatelny na adrese zadavatele v pracovních dnech, a to: pondělí a středa od 08:00 do 17:00 hod., úterý a čtvrtek od 8:00 do 16:00 hod. a pátek od 8.00 do 14:00 hod.
Zájemci mohou též podat nabídku poštou na adresu zadavatele:
Ústecký kraj
Krajský úřad - odbor kancelář ředitele
Velká Hradební 3118/48
400 02 Ústí nad Labem
Za okamžik převzetí nabídky zadavatelem je považováno její převzetí podatelnou zadavatele.
S přátelským pozdravem
Ing. Jiří Šulc,
hejtman Ústeckého kraje
Přílohy:
1. Soubor hodinových hodnot odběru elektřiny zadavatele za posledních 12 měsíců (pouze v elektronické podobě).
2. Požadavky na obsah návrhu smlouvy.