|
krajský úřad |
|
|
ooodbor kanceláře hejtmana |
|
||||
|
|
Velká Hradební 3118/48 |
|||||
400 02 Ústí nad Labem |
|
|
|||||
|
|
||||||
fax.: +420 475 657 719 |
|
||||||
url: www.kr-ustecky.cz |
|
||||||
datum: |
01.10.2007 |
|
evid. číslo: |
VZ-KH-7/INV/2007 |
|
vyřizuje/tel.: |
A. Kalasová/475 657 750 |
|
e-mail: |
||
počet listů: |
|
|
počet příloh: |
|
V souladu s § 12 odst. 6 a § 18 odst. 3 zákona č.137 /2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, (dále jen „zákon“), Vás
v y z ý v á m
Základní údaje o zadavateli:
Název : |
Ústecký kraj |
Sídlo : |
Velká Hradební 3118/48 , 400 02 Ústí n/L |
IČ: |
70892156 |
Kontaktní osoba ve věcech organizačních: Mgr. Andrea Kalasová, tel. 475 657 750
e-mail: kalasova.a@kr-ustecky.cz
Ing. Aleš Konopásek, tel. 475 657 754
e-mail: konopasek.a@kr-ustecky.cz
Předmětem nabídky bude:
Organizační zajištění 5. reprezentačního plesu Ústeckého kraje – uzavření smlouvy o pronájmu prostor vč. příslušných služeb (šatny, požární dozor, ...), sestavení a zajištění programu, uzavření smluv s umělci, autorské poplatky za produkci (OSA, Intergram, atd.), technické zajištění, zajištění pořadatelského personálu (hostesky, hasiči, technici, ostraha atd.), výzdoba všech prostor využitých pro konání plesu, prodej vstupenek (bez nároku na výnos z prodeje), zajištění cateringu, zajištění drobných dárků pro účastníky plesu (cca 700 osob), mediální prezentace plesu, úhrada provozních nákladů (voda, topení, energie...), zajištění parkování (vč. poplatků), grafické návrhy a výroba tiskovin a propagačních materiálů (vstupenky, plakáty, bannery atp.), dokumentace plesu (foto, video).
Předpokládaná maximální cena veřejné zakázky malého rozsahu je 980 tis. Kč
Doba a místo plnění:
Doba plnění: 7.3.2008
Místem plnění je: Krušnohorské divadlo v Teplicích
Zadavatel požaduje:
1. Originál nebo úředně ověřenou kopii oprávnění k podnikání vztahující se k předmětu plnění poptávky a výpis z obchodního rejstříku (je-li dodavatel v něm zapsán).
2. Podrobnou nabídku dle níže uvedených kritérií vč. návrhu kulturního programu a kalkulace nákladů.
3. Prokázání kvalifikace
Základní kvalifikační předpoklady :
- dle § 53 odst. 1 písmeno a) a b) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách s tím, že dodavatel doloží výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 90 dnů
- dle § 53 odst. 1 písmena c) až i) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, zájemce doloží čestným prohlášením
- zájemce doloží čestným prohlášením, že zadavatel vůči zájemci nemá žádné pohledávky
Hodnocení nabídek:
Zadavatel hodnotí předložené nabídky dle těchto kritérií, která jsou seřazena podle důležitosti, kterou jim přikládá:
Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny včetně platebních a fakturačních podmínek:
Dodavatel stanoví nabídkovou cenu absolutní částkou v českých korunách za provedení předmětu plnění. Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná a nepřekročitelná.
Nabídková cena bude uvedena v členění: cena bez daně z přidané hodnoty (DPH), dále sazba DPH (procentní výše DPH) včetně jejího vyjádření v Kč a celková nabídková cena včetně DPH v Kč. Není-li dodavatel registrovaným plátcem DPH, potom tuto daň nevyčíslí a skutečnost, že není jejím plátcem výslovně uvede v nabídce (v části, kde je vyčíslena nabídková cena).
Lhůta pro podání nabídek je do: 31.10.2007
Lhůta, po kterou jsou dodavatelé nabídkami vázáni činí:30 kalendářních dnů ode dne následujícího po skončení lhůty pro podání nabídek. Tuto skutečnost jsou dodavatelé povinni v nabídce prohlásit.
Požadavky na zpracování nabídky:
Dodavatelé podají nabídku v uzavřené neporušené obálce či jiném obalu výrazně označené: „VÝZVA - Organizační zajištění 5. reprezentačního plesu Ústeckého kraje“ a výzvou „NEOTVÍRAT“. Obálka, či jiný obal, bude odpovídajícím způsobem zajištěn proti manipulaci (spoje obálky musí být přelepeny a orazítkovány či jinak značeny identifikačním údajem dodavatele). Při odeslání poštou nabídku zaslat doporučeně.
Způsob, místo pro podání nabídek:
Nabídky je možno podávat osobně na adresu zadavatele v pracovních dnech v pondělí – čtvrtek od 8.00 do 14.00 hod. a v pátek od 8.00 do 13.00 hod. do podatelny na níže uvedené adrese.
Dodavatelé mohou též podat nabídku poštou na adresu zadavatele :
Ústecký kraj
Krajský úřad
odbor kanceláře hejtmana
400 02 Ústí nad Labem
Práva zadavatele :
Nabídku nelze považovat za návrh na uzavření smlouvy. Dodavateli podáním nabídky nevznikají žádná práva na uzavření smlouvy na provedení veřejné zakázky se zadavatelem. Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o přijetí nabídky ověřit informace uváděné dodavatelem v nabídce. Zadavatel si vyhrazuje právo jednat o smlouvě a upřesnit její konečné znění. Zadavatel si vyhrazuje právo využít jen část předložené nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit veřejnou zakázku malého rozsahu.
Ing. Aleš Konopásek, v.r.
vedoucí odboru kanceláře hejtmana
Krajského úřadu Ústeckého kraje