|
|
Ústecký kraj |
|||||
|
|
hejtman |
|||||
|
|
Ing. Jiří Šulc |
|||||
|
|
Velká Hradební 3118/48 |
|||||
400 02 Ústí nad Labem |
|
|
|||||
|
|||||||
fax: +420 475 567 719 |
|
||||||
url: www.kr-ustecky.cz |
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
datum: |
13.11.2007 |
|
|||||
evid. číslo: |
VZ-INV-148/INV/2007/SP |
|
|||||
vyřizuje/tel.: |
Lucie Slavíčková, tel.: 475 657 318 Lenka Matulová, tel.: 475 657 352 |
|
|||||
e-mail: |
|
||||||
počet listů: |
5 |
|
|||||
počet příloh: |
2 – smlouva o dílo, výkaz výměr |
|
|||||
Ve věci zadání veřejné zakázky ve zjednodušeném podlimitním řízení podle § 21 odst. 1 písmeno f) zákona a dle § 25 písm. b) a § 38 zákona č.137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, (dále jen „zákon“), Vás
vyzývám
k podání nabídky na plnění veřejné zakázky na stavební práce „Průmyslová zóna Triangle – úprava zemníku vytěžené zeminy a rozprostření zeminy“
Základní údaje o zadavateli :
Název : |
Ústecký kraj |
Zastoupený: |
Ing. Jiřím Šulcem, hejtmanem Ústeckého kraje |
Sídlo : |
Velká Hradební 3118/48, 400 02 Ústí n/L |
IČO: |
70892156 |
Kontaktní osoba ve věcech technických: |
Lenka Matulová, tel.: 475 657 352 matulova.l@kr-ustecky.cz |
Kontaktní osoba ve věcech organizačních: |
Lucie Slavíčková, tel. 475 657 318, slavickova.l@kr-ustecky.cz |
Předmět veřejné zakázky:
Jedná se o:
1. úprava zemníku výkopku do tvaru komolého jehlanu výšky 4 m, s vysvahováním hran ve sklonu 1:2, osetí travním semenem a pěstební péče zatravněného zemníku –
1. rok pěstební péče – 4x seč
2. rok pěstební péče – 4x seč
3. rok pěstební péče – 4x seč
2. Rozprostření vytěžené zeminy do plochy včetně zhutnění
CPV: 45112000-5
Místo plnění, zahájení doby plnění veřejné zakázky:
Místo plnění: PZ Triangle
Předpokládaná doba plnění: zahájení stavebních prací I.Q/2008 (s ohledem na klimatické podmínky), ukončení stavebních prací:max. do tří měsíců od převzetí staveniště.
Zadavatel požaduje:
1) Prokázání kvalifikace
a) základní kvalifikační předpoklady :
- dle § 53 odst. 1 písmeno a) a b) zákona s tím, že zájemce doloží výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 90 dnů
- dle § 53 odst. 1 písm. c), d), e), f), g), h), i) zákona zájemce doloží čestným prohlášením
b) profesní kvalifikační předpoklady:
- dle § 54 písmene a) zákona s tím, že zájemce doloží výpis z obchodního rejstříku či jiné evidence, má-li v ní být zapsán podle zvláštních předpisů, ne starší 90 dnů, v originále nebo úředně ověřeném stejnopisu
- dle § 54 písmene b) zákona s tím, že zájemce doloží doklad o oprávnění k podnikání
c) ekonomické a finanční kvalifikační předpoklady:
- dle § 55 odst. 1 písmene a) zákona s tím, že zájemce doloží doklad o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou dodavatelem třetí osobě ve výši min. 1 mil. Kč
- dle § 55 odst. 1 písmene c) zákona s tím, že zájemce doloží čestné prohlášení o celkové výši obratu a obratu v oblasti stavebních prací za každé z předcházejících tří účetních období s tím, že obrat za každé předcházející účetní období v oblasti stavebních prací bude minimálně ve výši 20 mil. Kč bez DPH
d) technické kvalifikační předpoklady
- dle § 56 odst. 3 písm. a) zákona s tím, že zájemce uvede realizované zakázky v posledních 5 letech, a to pouze v objemu vyšším jak 3 mil. Kč bez DPH se zaměřením k předmětu plnění veřejné zakázky a nejméně tři osvědčení objednatelů o řádném plnění těchto zakázek
- dle § 56 odst. 3 písm. c) zákona s tím, že zájemce doloží kopii maturitního vysvědčení ze střední školy stavebního směru, nebo kopii diplomu z vysoké školy, obor pozemní stavby, nebo kopii osvědčení autorizovaného technika, inženýra nebo stavitele v oboru pozemní stavby vydaného ČKAIT podle zákona č. 360/1992 Sb., v platném znění
2) Nabídková cena:
Zájemce stanoví nabídkovou cenu za provedení veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v souladu s těmito podmínkami, zadávací dokumentací, zákonem, obchodním zákoníkem a dalšími platnými právními předpisy. Zájemce je povinen ocenit a zahrnout do cenové nabídky úplný rozsah předmětu plnění veřejné zakázky a veškeré další přímé i nepřímé náklady nutné k řádnému provedení, předání a kolaudaci díla vycházející z vyhlášených podmínek a zadávací dokumentace.
Cena bude uvedena v členění: cena celkem v Kč bez DPH, DPH v Kč a cena celkem Kč vč. DPH. Cena veřejné zakázky celkem v Kč bez DPH bude obsahovat veškeré práce, služby a výkony nutné k řádnému provedení této veřejné zakázky a bude cenou nejvýše přípustnou.
V době předání staveniště bude provedeno zaměření množství zeminy podle skutečnosti. V současné době se část zeminy používá pro terénní úpravy probíhajících staveb.
Platební podmínky: Měsíční fakturace na základě vzájemně odsouhlaseného soupisu skutečně provedených prací do výše 90% ceny díla. Zbývajících 10% ceny díla uhradí objednatel na základě konečné faktury po odstranění vad a nedodělků. Lhůta splatnosti 21 dnů od doručení faktury objednateli.
Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny včetně DPH:
Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny vyjma změny zákona o dani z přidané hodnoty.
3) Termín plnění veřejné zakázky:
Termín plnění bude doložen harmonogramem prací, z něhož bude jednoznačně zřejmá doba potřebná ke splnění předmětu veřejné zakázky od předání staveniště do předání díla v týdnech.
Hodnotící kritéria:
|
Kritéria pro zadání veřejné zakázky |
Váhy v % |
1. |
Celková nabídková cena v Kč včetně DPH |
90 |
2. |
Termín plnění od výzvy k převzetí staveniště v týdnech |
5 |
3. |
Poskytované záruky na celé dílo v měsících ode dne předání a převzetí akce, nejvýše však 60 měsíců |
5 |
Lhůta pro podání nabídek je: 7. 12. 2007 do 10:00 hod.
Lhůta pro žádosti o dodatečné informace k zadávacím podmínkám: doručit v listinné podobě nebo e-mailem se zaručeným elektronickým podpisem do 2. 12. 2007. Vyžádané dodatečné informace k zadávacím podmínkám budou podávány jen elektronicky se zaručeným elektronickým podpisem.
Lhůta, po kterou jsou dodavatelé nabídkami vázáni: do 30. 4. 2008. Tuto skutečnost jsou zájemci povinni v nabídce prohlásit.
Prohlídka místa plnění: proběhne dne 20. 11. 2007 od 10:00 hod.. Sraz uchazečů na prohlídku místa plnění je v 10:00 hod. na místě stavby (Průmyslová zóna Triangle, zařízení staveniště – část bývalé přistávací dráhy – příjezd od Staňkovic).
Termín a místo otevírání obálek:
Datum: 11. 12. 2007 od 09:00 hodin
Místo: Krajský úřad Ústeckého kraje, budova „A“, Velká Hradební 3118/48, 400 02 Ústí nad Labem, 3. patro, zasedací místnost č. 355
Způsob, místo pro podání nabídek a forma nabídky:
Zájemci podají nabídku v uzavřené neporušené obálce či jiném obalu výrazně označené VÝZVA Ev. č. VZ-INV-148/INV/2007/SP – „Průmyslová zóna Triangle – úprava zemníku vytěžené zeminy a rozprostření zeminy“ a výzvou „NEOTVÍRAT“. Obálka, či jiný obal a samotná nabídka, budou odpovídajícím způsobem zajištěny proti manipulaci (spoje obálky musí být přelepeny a orazítkovány či jinak označeny identifikačním údajem zájemce).
Nabídky je možno podávat osobně na adresu zadavatele v pracovních dnech, a to: pondělí a středa od 08:00 do 17:00 hod., úterý a čtvrtek od 8:00 do 16:00 hod. a pátek od 8.00 do 14:00 hod. do podatelny na níže uvedené adrese.
Zájemci mohou též podat nabídku poštou na adresu zadavatele:
Ústecký kraj
Krajský úřad – odbor investiční
Velká Hradební 3118/48
400 02 Ústí nad Labem
Požadavky na zpracování nabídky:
Nabídku podá zájemce písemně v jednom vyhotovení dle formálních a technických podmínek zadavatele uvedených v této výzvě.
Nabídka včetně veškerých požadovaných dokladů bude u fyzických osob potvrzena zájemcem a u právnických osob bude potvrzena statutárním orgánem zájemce, nebo osobou pověřenou zastupováním statutárního orgánu. V případě potvrzení nabídky pověřenou osobou doloží zájemce v nabídce plné moci, případně platný pověřovací dokument. Uvedené doklady zájemce předloží v originálním vyhotovení nebo v jejich úředně ověřené kopii.
Nabídka včetně veškerých dokumentů a příloh bude zpracována v českém jazyce. Nabídka bude včetně veškerých požadovaných dokladů a příloh řádně svázána do jednoho svazku a bude dostatečným způsobem zajištěna proti manipulaci s jednotlivými listy (pomocí provázku a pečetě nebo nálepkami opatřenými podpisem, případně nezaměnitelným razítkem). V případě, že z technických důvodů by bylo obtížně proveditelné vyhotovení v jednom svazku, je možno nabídku rozčlenit do potřebného počtu svazků, avšak v tomto případě musí být vyhotoveno prohlášení, jež bude nedílnou součástí nabídky, o počtu svazků s uvedením počtu stránek jednotlivých svazků.
Návrh smlouvy bude zpracován na základě přílohy č. 1 této výzvy, do které uchazeč doplní příslušné údaje dle své nabídky.
Všechny listy nabídky i příloh budou v pravém dolním rohu řádně očíslovány nepřerušovanou řadou počínaje číslem 1. Posledním listem nabídky bude prohlášení uchazeče potvrzené u fyzických osob uchazečem a u právnických osob bude potvrzené statutárním orgánem uchazeče dle způsobu podepisování za společnost zapsaném v obchodním rejstříku či osobou pověřenou k zastupování statutárního orgánu uchazeče, které stanoví celkový počet listů v nabídce.
Doporučené členění tištěné nabídky
Zájemce podá tištěnou nabídku v souladu s tímto závazným členěním :
a) obsah nabídky
b) krycí list, který bude obsahovat i nabídkovou cenu, dobu realizace výstavby, délku poskytované záruky na celé dílo v měsících ode dne předání a převzetí akce
c) doklady k prokázání kvalifikačních předpokladů k plnění veřejné zakázky
d) vlastní nabídka zájemce, včetně cenové nabídky
e) návrh SoD
f) doložení způsobu výpočtu nabídkové ceny (kalkulace, příp. položkový rozpočet prací)
g) prohlášení o vázanosti nabídkou po celou dobu zadávací lhůty a o počtu stránek, příp. o počtu svazků s uvedením počtu stránek jednotlivých svazků.
Jednotlivé části nabídky budou zřetelně označeny předělovými listy, které budou též započteny v číslování stran nabídky.
Práva zadavatele :
Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit informace uváděné dodavatelem v nabídce. Zadavatel si vyhrazuje právo využít jen část předložené nabídky.
Ing. Jiří Šulc
hejtman Ústeckého kraje