Orientační nabídka


 

Výzva k podání nabídky ve zjednodušeném podlimitním řízení na plnění veřejné zakázky na stavební práce "Průmyslová zóna Triangle - úprava zemníku vytěžené zeminy a rozprostření zeminy"

K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
 

 
 

 

 

Ústecký kraj

 

 

hejtman

 

 

Ing. Jiří Šulc

 

 

Velká Hradební 3118/48

400 02 Ústí nad Labem

 

 

 

 

tel.: +420 475 657 724

 

fax: +420 475 567 719

 

url: www.kr-ustecky.cz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

               datum:                                             

 

 13.11.2007                                              

 

evid. číslo:

VZ-INV-148/INV/2007/SP 

 

vyřizuje/tel.:

Lucie Slavíčková, tel.: 475 657 318

Lenka Matulová, tel.: 475 657 352

 

e-mail:

slavickova.l@kr-ustecky.cz
matulova.l@kr-ustecky.cz

 

počet listů:

5

 

počet příloh:

2 – smlouva o dílo, výkaz výměr

 

 

 

Výzva k podání nabídky ve zjednodušeném podlimitním řízení na plnění veřejné zakázky na stavební práce „Průmyslová zóna Triangle – úprava zemníku vytěžené zeminy a rozprostření zeminy“   

 

Ve věci zadání veřejné zakázky ve zjednodušeném podlimitním řízení podle § 21 odst. 1 písmeno f) zákona a dle § 25 písm. b) a § 38 zákona č.137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, (dále jen „zákon“), Vás

 

vyzývám

 

 

k podání nabídky na plnění veřejné zakázky na stavební práce „Průmyslová zóna Triangle – úprava zemníku vytěžené zeminy a rozprostření zeminy“

 

 

Základní údaje o zadavateli :

Název :

Ústecký kraj

Zastoupený:

Ing. Jiřím Šulcem, hejtmanem Ústeckého kraje

Sídlo :

Velká Hradební 3118/48, 400 02 Ústí n/L

IČO:

70892156

Kontaktní osoba ve věcech technických:

Lenka Matulová, tel.: 475 657 352

matulova.l@kr-ustecky.cz

Kontaktní osoba ve věcech organizačních:

Lucie Slavíčková, tel. 475 657 318,

slavickova.l@kr-ustecky.cz

 

 

Předmět veřejné zakázky:

Jedná se o:

1.  úprava zemníku výkopku do tvaru komolého jehlanu výšky 4 m, s vysvahováním hran ve sklonu 1:2, osetí travním semenem  a pěstební péče zatravněného zemníku –

1. rok pěstební péče – 4x seč

            2. rok pěstební péče – 4x seč

            3. rok pěstební péče – 4x seč

 

2. Rozprostření vytěžené zeminy do plochy včetně zhutnění

CPV: 45112000-5

 

Místo plnění, zahájení doby plnění veřejné zakázky:

Místo plnění: PZ Triangle

Předpokládaná doba plnění: zahájení stavebních prací I.Q/2008 (s ohledem na klimatické podmínky), ukončení stavebních prací:max. do tří měsíců od převzetí staveniště.

 

Zadavatel požaduje:

 

1) Prokázání kvalifikace

 

a) základní kvalifikační předpoklady :

-     dle § 53 odst. 1 písmeno a) a b) zákona s tím, že zájemce doloží výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 90 dnů

-     dle § 53 odst. 1 písm. c), d), e), f), g), h), i) zákona zájemce doloží čestným prohlášením

 

b) profesní kvalifikační předpoklady:

-     dle § 54 písmene a) zákona s tím, že zájemce doloží výpis z obchodního rejstříku  či jiné evidence, má-li v ní být zapsán podle zvláštních předpisů, ne starší 90 dnů, v originále nebo úředně ověřeném stejnopisu  

-     dle § 54 písmene b) zákona s tím, že zájemce doloží doklad o oprávnění k podnikání

 

c) ekonomické a finanční kvalifikační předpoklady:

-    dle § 55 odst. 1 písmene a) zákona s tím, že zájemce doloží doklad o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou dodavatelem třetí osobě ve výši min. 1 mil. Kč

-    dle § 55 odst. 1 písmene c) zákona s tím, že zájemce doloží čestné prohlášení o celkové výši obratu a obratu v oblasti stavebních prací za každé z předcházejících tří účetních období s tím, že obrat za každé  předcházející účetní období v oblasti stavebních prací bude minimálně ve výši 20 mil. Kč bez DPH

 

d)  technické kvalifikační předpoklady

-    dle § 56 odst. 3 písm. a) zákona s tím, že zájemce uvede realizované zakázky v posledních 5 letech, a to pouze v objemu vyšším jak 3 mil. Kč bez DPH se zaměřením k předmětu plnění veřejné zakázky a nejméně tři osvědčení objednatelů o řádném plnění těchto zakázek

-   dle § 56 odst. 3 písm. c) zákona s tím, že zájemce doloží kopii maturitního vysvědčení ze  střední školy stavebního směru, nebo kopii diplomu z vysoké školy, obor pozemní stavby, nebo kopii osvědčení autorizovaného technika, inženýra nebo stavitele v oboru pozemní stavby vydaného ČKAIT podle zákona č. 360/1992 Sb., v platném znění

 

2) Nabídková cena:

Zájemce stanoví nabídkovou cenu za provedení veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v souladu s těmito podmínkami, zadávací dokumentací, zákonem, obchodním zákoníkem a dalšími platnými právními předpisy. Zájemce je povinen ocenit a zahrnout do cenové nabídky úplný rozsah předmětu plnění veřejné zakázky a veškeré další přímé i nepřímé náklady nutné k řádnému provedení, předání a kolaudaci díla vycházející z vyhlášených podmínek a zadávací dokumentace.

Cena bude uvedena v členění: cena celkem v Kč bez DPH, DPH v Kč a cena celkem Kč vč. DPH. Cena veřejné zakázky celkem v Kč bez DPH bude obsahovat veškeré práce, služby a výkony nutné k řádnému provedení této veřejné zakázky a bude cenou nejvýše přípustnou.

V době předání staveniště bude provedeno zaměření množství zeminy podle skutečnosti. V současné době se část zeminy používá pro terénní úpravy probíhajících staveb.

Platební podmínky: Měsíční fakturace na základě vzájemně odsouhlaseného soupisu   skutečně provedených prací do výše 90% ceny díla. Zbývajících 10% ceny díla uhradí objednatel na základě konečné faktury po odstranění vad a nedodělků. Lhůta splatnosti 21 dnů od doručení faktury objednateli.

Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny včetně DPH:

Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny vyjma změny zákona o dani z přidané hodnoty.

3)      Termín plnění veřejné zakázky:

      Termín plnění bude doložen harmonogramem prací, z něhož bude jednoznačně zřejmá doba      potřebná ke splnění předmětu veřejné zakázky od předání staveniště do předání díla v týdnech.

 

Hodnotící kritéria:

    

 

Kritéria pro zadání veřejné zakázky

Váhy v %

1.

Celková nabídková cena v Kč včetně DPH

        90

2.

Termín plnění od výzvy k převzetí staveniště v týdnech

          5

3.

Poskytované záruky na celé dílo v měsících ode dne předání a převzetí akce, nejvýše však 60 měsíců

          5

 

 

Lhůta pro podání nabídek je:  7. 12. 2007 do 10:00 hod.

 

 

Lhůta pro žádosti o dodatečné informace k zadávacím podmínkám: doručit v listinné podobě nebo e-mailem se zaručeným elektronickým podpisem do 2. 12. 2007. Vyžádané dodatečné informace k zadávacím podmínkám budou podávány jen elektronicky se zaručeným elektronickým podpisem.

 

Lhůta, po kterou jsou dodavatelé nabídkami vázáni: do 30. 4. 2008. Tuto skutečnost jsou zájemci povinni v nabídce prohlásit.

 

 

Prohlídka místa plnění:  proběhne dne 20. 11. 2007 od 10:00 hod.. Sraz uchazečů na prohlídku místa plnění je v 10:00 hod. na místě stavby (Průmyslová zóna Triangle, zařízení staveniště – část bývalé přistávací dráhy – příjezd od Staňkovic).                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

 

 

Termín a místo otevírání obálek:

Datum: 11. 12. 2007 od 09:00 hodin

Místo: Krajský úřad Ústeckého kraje, budova „A“, Velká Hradební 3118/48, 400 02  Ústí nad Labem,  3. patro, zasedací  místnost č. 355

 

 

 

Způsob, místo pro podání nabídek a forma nabídky:

 

Zájemci podají nabídku v uzavřené neporušené obálce či jiném obalu výrazně označené                          VÝZVA Ev. č. VZ-INV-148/INV/2007/SP   – „Průmyslová zóna Triangle – úprava zemníku vytěžené zeminy a rozprostření zeminy a výzvou „NEOTVÍRAT“. Obálka, či jiný obal a samotná nabídka, budou odpovídajícím způsobem zajištěny proti manipulaci (spoje obálky musí být přelepeny a orazítkovány či jinak označeny identifikačním údajem zájemce).

Nabídky je možno podávat osobně na adresu zadavatele v pracovních dnech, a to: pondělí a středa od 08:00 do 17:00 hod., úterý a čtvrtek od 8:00 do 16:00 hod. a pátek od 8.00 do 14:00 hod. do podatelny  na níže uvedené adrese.

 

 

Zájemci mohou též podat nabídku poštou na adresu zadavatele:

Ústecký kraj

Krajský úřad – odbor investiční

Velká Hradební 3118/48

400 02 Ústí nad Labem

 

Požadavky na zpracování nabídky:

Nabídku podá zájemce písemně v jednom vyhotovení dle formálních a technických podmínek zadavatele uvedených v této výzvě.

Nabídka včetně veškerých požadovaných dokladů bude u fyzických osob potvrzena zájemcem a u právnických osob bude potvrzena statutárním orgánem zájemce, nebo osobou pověřenou zastupováním statutárního orgánu. V případě potvrzení nabídky pověřenou osobou doloží zájemce v nabídce plné moci, případně platný pověřovací dokument. Uvedené doklady zájemce předloží v originálním vyhotovení nebo v jejich úředně ověřené kopii.

Nabídka včetně veškerých dokumentů a příloh bude zpracována v českém jazyce. Nabídka bude včetně veškerých požadovaných dokladů a příloh řádně svázána do jednoho svazku a bude dostatečným způsobem zajištěna proti manipulaci s jednotlivými listy  (pomocí provázku a pečetě nebo nálepkami opatřenými podpisem, případně nezaměnitelným razítkem). V případě, že z technických důvodů by bylo obtížně proveditelné vyhotovení v jednom svazku, je možno nabídku rozčlenit do potřebného počtu svazků, avšak v tomto případě musí být vyhotoveno prohlášení, jež bude nedílnou součástí nabídky, o počtu svazků s uvedením počtu stránek jednotlivých svazků.

 

Návrh smlouvy bude zpracován na základě přílohy č. 1 této výzvy, do které  uchazeč doplní příslušné údaje dle své nabídky.

 

Všechny listy nabídky i příloh budou v pravém dolním rohu řádně očíslovány nepřerušovanou řadou počínaje číslem 1. Posledním listem nabídky bude prohlášení uchazeče potvrzené u fyzických osob uchazečem a u právnických osob bude potvrzené statutárním orgánem uchazeče dle způsobu podepisování za společnost zapsaném v obchodním rejstříku či osobou pověřenou k zastupování statutárního orgánu uchazeče, které stanoví celkový počet listů v nabídce.

 

Doporučené členění tištěné nabídky

Zájemce podá tištěnou nabídku v souladu s tímto závazným členěním :

a)      obsah nabídky

b)      krycí list, který bude obsahovat i nabídkovou cenu, dobu realizace výstavby, délku poskytované záruky na celé dílo v měsících ode dne předání a převzetí akce

c)      doklady k prokázání kvalifikačních předpokladů k plnění veřejné zakázky

d)      vlastní nabídka zájemce, včetně cenové nabídky

e)      návrh SoD

f)        doložení způsobu výpočtu nabídkové ceny  (kalkulace, příp. položkový rozpočet prací)

g)      prohlášení o vázanosti nabídkou po celou dobu zadávací lhůty a o počtu stránek, příp. o počtu svazků s uvedením počtu stránek jednotlivých svazků.

Jednotlivé části nabídky budou zřetelně označeny předělovými listy, které budou též započteny v číslování stran nabídky.

 

 

Práva zadavatele :

 

Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit informace uváděné dodavatelem v nabídce. Zadavatel si vyhrazuje právo využít jen část předložené nabídky.

 

 

           

 

                                                                      

Ing. Jiří Šulc

hejtman Ústeckého kraje

 

Odkazy

 
Zodpovídá: 42896
Vytvořeno / změněno: 15.11.2007 / 15.11.2007 | Zveřejnit do: 7.12.2007
 

 

Kontakt

Ústecký kraj
Velká Hradební 3118/48
400 01 Ústí nad Labem
tel.: +420 475 657 111
e-podatelna: epodatelna@kr-ustecky.cz
IČ: 70892156
DIČ: CZ70892156, je plátce DPH
Datová schránka: t9zbsva

Podrobný kontakt


Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

web & design , redakční systém