|
|
Ústecký kraj |
|||||
|
|
hejtman |
|||||
|
|
Ing. Jiří Šulc |
|||||
|
|
Velká Hradební 3118/48 |
|||||
400 02 Ústí nad Labem |
|
|
|||||
|
|||||||
fax: +420 475 567 719 |
|
||||||
url: www.kr-ustecky.cz |
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
datum: |
|
|
|||||
evid. číslo: |
VZ-INV-24/INV/2008/SP |
|
|||||
vyřizuje/tel.: |
Věra Hejnová, tel.: 475 657 337 |
|
|||||
e-mail: |
|
||||||
počet listů: |
5 |
|
|||||
|
Dokumentace je pouze k zapůjčení, k vyzvednutí u zadavatele v níže uvedených termínech |
|
|||||
Ve věci zadání veřejné zakázky ve zjednodušeném podlimitním řízení podle § 21 odst. 1 písmeno f) zákona a dle § 25 písm. b) a § 38 zákona č.137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, (dále jen „zákon“), Vás
vyzývám
k podání nabídky na plnění veřejné zakázky na stavební práce „Stř. zahr. škola, Stř. zeměděl. škola A.E. Komerse, Děčín–kuchyň, okna, fasáda“
Základní údaje o zadavateli :
Název : |
Ústecký kraj |
Zastoupený: |
Ing. Jiřím Šulcem, hejtmanem Ústeckého kraje |
Sídlo : |
Velká Hradební 3118/48, 400 02 Ústí n/L |
IČO: |
70892156 |
Kontaktní osoba ve věcech technických: |
Ing. Zdeněk Halama, tel.: 475 657 316, |
Kontaktní osoba ve věcech organizačních: |
Věra Hejnová, tel. 475 657 337, hejnova.v@kr-ustecky.cz |
Předmět veřejné zakázky:
Předmětem zakázky je rekonstrukce kuchyně – po rekonstrukci kapacita 150 jídel denně. Výměna stávajících dřevěných oken za okna plastová, oprava a pořízení nového nátěru fasády.
Harmonogram postupu výstavby bude v maximální možné míře respektovat požadavek na realizaci objektu rekonstrukce kuchyně v době od 15.6.2008 do 31.8.2008.
Práce budou provedeny na základě projektové dokumentace:
- REKO kuchyně – zpracované firmou Jiří Bräuer – UNIPROJEKT, U tvrze 1454/2, Děčín
- Oprava fasády, výměna oken – zpracované firmou Ludmila Nováčková, Oblouková 579, Děčín 1.
Místo plnění, zahájení doby plnění veřejné zakázky:
Místo plnění:Stř. zahr. škola, Stř. zeměděl. škola A.E. Komerse, Děčín
Předpokládaná doba plnění:zahájení stavebních prací II. - III.Q. 2008, termín plnění bude předmětem nabídky.
Zadavatel požaduje:
1) Prokázání kvalifikace
a) základní kvalifikační předpoklady :
- dle § 53 odst. 1 písmene a) a b) zákona s tím, že uchazeč doloží výpis z evidence Rejstříku trestů
- dle § 53 odst. 1 písmene c), d), e) f), g), h), i) zákona uchazeč doloží čestným prohlášením
b) profesní kvalifikační předpoklady:
- dle § 54 písmene a) zákona s tím, že uchazeč doloží výpis z obchodního rejstříku či jiné evidence, má-li v ní být zapsán podle zvláštních předpisů,
- dle § 54 písmene b) zákona s tím, že uchazeč doloží doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci
c) ekonomické a finanční kvalifikační předpoklady:
- dle § 55 odst. 1 písmene a) zákona s tím, že uchazeč doloží doklad o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou dodavatelem třetí osobě ve výši min. 3 mil. Kč
- dle § 55 odst. 1 písmene c) zákona s tím, že uchazeč doloží čestné prohlášení o výši obratu za předcházející tři účetní období, s tím že obrat za každé předcházející účetní období v oblasti stavebních prací bude min. ve výši 30 mil. Kč bez DPH
d) technické kvalifikační předpoklady
- dle § 56 odst. 3 písmene a) zákona s tím, že uchazeč uvede realizované zakázky v posledních 5 letech (2003-2007), a to pouze v objemu vyšším jak 10 mil. Kč bez DPH se zaměřením na stavby pozemního stavitelství a nejméně tři osvědčení objednatelů o řádném plnění těchto zakázek
- dle § 56 odst. 3 písmene c) zákona, s tím, že uchazeč doloží kopii maturitního vysvědčení ze střední školy stavebního směru, nebo kopii diplomu z vysoké školy, obor pozemní stavitelství, nebo kopii osvědčení autorizovaného technika, inženýra nebo stavitele v oboru pozemního stavitelství vydaného ČKAIT podle zákona č. 360/1992 Sb., v platném znění
Uchazeči mohou k prokázání základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 odst. 1 zákona a profesních kvalifikačních předpokladů dle § 54 zákona využít za podmínek stanovených v § 127 zákona výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů ne staršího než 3 měsíce.
Uchazeči mohou k prokázání kvalifikačních předpokladů využít za podmínek stanovených v § 134 zákona certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů ne staršího než 1 rok. Tento certifikát nahrazuje prokázání kvalifikace uchazeče v rozsahu v něm uvedených údajů.
Všechny doklady prokazující splnění kvalifikace předkládá uchazeč v souladu s ustanovením § 57 odst. 1 zákona v originále či v úředně ověřené kopii. Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být v souladu s ustanovením § 57 odst. 2 zákona k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dní.
2) Nabídková cena:
Zájemce stanoví nabídkovou cenu absolutní částkou v českých korunách za provedení veřejné zakázky v souladu s těmito podmínkami, zadávací dokumentací, zákonem, obchodním zákoníkem a dalšími platnými právními předpisy. Zájemce je povinen ocenit a zahrnout do cenové nabídky úplný rozsah předmětu plnění veřejné zakázky a veškeré další přímé i nepřímé náklady nutné k řádnému provedení, předání a kolaudaci díla vycházející z vyhlášených podmínek a zadávací dokumentace.
Cena bude uvedena v členění: cena celkem v Kč bez DPH, DPH v Kč a cena celkem Kč vč. DPH. Cena veřejné zakázky celkem v Kč bez DPH bude obsahovat veškeré práce, služby a výkony nutné k řádnému provedení této veřejné zakázky a bude cenou nejvýše přípustnou a nebude obsahovat nerozepsané komplety či soubory.
Platební podmínky:
Měsíční fakturace na základě vzájemně odsouhlaseného soupisu skutečně provedených prací do výše 90% ceny díla. Zbývajících 10% ceny díla uhradí objednatel na základě konečné faktury po odstranění vad a nedodělků. Lhůta splatnosti 21 dnů od doručení faktury objednateli.
Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny včetně DPH:
Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny vyjma změny zákona o dani z přidané hodnoty.
3) Termín plnění veřejné zakázky:
Termín plnění bude doložen harmonogramem prací, z něhož bude jednoznačně zřejmá doba potřebná ke splnění předmětu veřejné zakázky od předání staveniště do předání díla v týdnech.
Hodnotící kritéria:
|
Kritéria pro zadání veřejné zakázky |
Váhy v % |
1. |
Celková nabídková cena v Kč včetně DPH |
90 |
2. |
Termín plnění od převzetí staveniště v týdnech |
5 |
3. |
Poskytované záruky na celé dílo v měsících ode dne předání a převzetí akce, nejvýše však 60 měsíců |
5 |
Lhůta pro podání nabídek je: 7. 3. 2008 do 10:00 hod.
Zadávací dokumentace:
Zadávací dokumentace včetně závazného návrhu textu Smlouvy o dílo v elektronické podobě je k vyzvednutí v pracovních dnech: v pondělí – čtvrtek od 9.00 do 11.00 hod. a od 13.00 do 14.00 v pátek od 9.00 do 10.00 hod. v sídle Ústeckého kraje, Velká Hradební č. 3118/48, 400 02 Ústí nad Labem, u paní Věry Hejnové (tel. 475 657 337) a paní Moniky Telecké (tel. 475 657 318) - kancelář č. 327, anebo je možno si ji vyžádat písemně v období od obdržení této výzvy až do doby 5 dnů před lhůtou pro podání nabídek. Zadávací dokumentace je pouze k zapůjčení a zájemce ji vrátí spolu s předložením nabídky.
PD – bude vrácena zadavateli (současně s předložením nabídky)
Lhůta pro žádosti o dodatečné informace k zadávacím podmínkám: doručit v listinné podobě nebo e-mailem se zaručeným elektronickým podpisem do 3. 3. 2008. Vyžádané dodatečné informace k zadávacím podmínkám budou podávány jen elektronicky se zaručeným elektronickým podpisem.
Lhůta, po kterou jsou dodavatelé nabídkami vázáni: do 30. 4. 2008. Tuto skutečnost jsou zájemci povinni v nabídce prohlásit.
Prohlídka místa plnění: individuelně, po dohodě s Ing. Čerňanskou Radoslavou, zástupkyní ředitele na tel. č. 606 388 201.
Termín a místo otevírání obálek:
Datum: 10. 3. 2008 od 11:00 hodin
Místo: Krajský úřad Ústeckého kraje, budova „A“, Velká Hradební 3118/48, 400 02 Ústí nad Labem.
Způsob, místo pro podání nabídek a forma nabídky:
Zájemci podají nabídku v uzavřené neporušené obálce či jiném obalu výrazně označené NABÍDKA Ev. č. VZ-INV-24/INV/2008/SP – „Stř. zahr. škola, Stř. zeměděl. škola A.E. Komerse, Děčín–kuchyň, okna, fasáda“ a výzvou „NEOTVÍRAT“. Obálka, či jiný obal a samotná nabídka, budou odpovídajícím způsobem zajištěny proti manipulaci (spoje obálky musí být přelepeny a orazítkovány či jinak označeny identifikačním údajem zájemce).
Nabídky je možno podávat osobně na adresu zadavatele v pracovních dnech, a to: pondělí a středa od 08:00 do 17:00 hod., úterý a čtvrtek od 8:00 do 16:00 hod. a pátek od 8.00 do 14:00 hod. do podatelny na níže uvedené adrese.
Zájemci mohou též podat nabídku poštou na adresu zadavatele:
Ústecký kraj
Krajský úřad – odbor investiční
Velká Hradební 3118/48
400 02 Ústí nad Labem
Požadavky na zpracování nabídky:
Nabídku podá zájemce písemně v jednom vyhotovení dle formálních a technických podmínek zadavatele uvedených v této výzvě.
Nabídka včetně veškerých požadovaných dokladů bude u fyzických osob potvrzena zájemcem a u právnických osob bude potvrzena statutárním orgánem zájemce, nebo osobou pověřenou zastupováním statutárního orgánu. V případě potvrzení nabídky pověřenou osobou doloží zájemce v nabídce plné moci, případně platný pověřovací dokument. Uvedené doklady zájemce předloží v originálním vyhotovení nebo v jejich úředně ověřené kopii.
Nabídka včetně veškerých dokumentů a příloh bude zpracována v českém jazyce. Nabídka bude včetně veškerých požadovaných dokladů a příloh řádně svázána do jednoho svazku a bude dostatečným způsobem zajištěna proti manipulaci s jednotlivými listy (pomocí provázku a pečetě nebo nálepkami opatřenými podpisem, případně nezaměnitelným razítkem). V případě, že z technických důvodů by bylo obtížně proveditelné vyhotovení v jednom svazku, je možno nabídku rozčlenit do potřebného počtu svazků, avšak v tomto případě musí být vyhotoveno prohlášení, jež bude nedílnou součástí nabídky, o počtu svazků s uvedením počtu stránek jednotlivých svazků.
Všechny listy nabídky i příloh budou v pravém dolním rohu řádně očíslovány nepřerušovanou řadou počínaje číslem 1. Posledním listem nabídky bude prohlášení uchazeče potvrzené u fyzických osob uchazečem a u právnických osob bude potvrzené statutárním orgánem uchazeče dle způsobu podepisování za společnost zapsaném v obchodním rejstříku či osobou pověřenou k zastupování statutárního orgánu uchazeče, které stanoví celkový počet listů v nabídce.
Doporučené členění tištěné nabídky
Zájemce podá tištěnou nabídku v souladu s tímto doporučeným členěním :
a) obsah nabídky
b) krycí list, který bude obsahovat i nabídkovou cenu, dobu realizace výstavby, délku poskytované záruky na celé dílo v měsících ode dne předání a převzetí akce
c) doklady k prokázání kvalifikačních předpokladů k plnění veřejné zakázky
d) vlastní nabídka zájemce, včetně cenové nabídky, doložení způsobu výpočtu nabídkové ceny (položkový rozpočet prací)
e) návrh SoD – podepsaný oprávněnou osobou
f) prohlášení o vázanosti celým obsahem nabídky do uvedeného data
g) prohlášení o počtu stránek, příp. o počtu svazků s uvedením počtu stránek jednotlivých svazků
h) projektová dokumentace, která byla zájemci zapůjčena
Jednotlivé části nabídky budou zřetelně označeny předělovými listy, které budou též započteny v číslování stran nabídky.
Práva zadavatele :
Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit informace uváděné dodavatelem v nabídce. Zadavatel si vyhrazuje právo využít jen část předložené nabídky.
Ing. Jiří Šulc
hejtman Ústeckého kraje