Orientační nabídka


 

Výzva k veřejné zakázce „Stř. zahr. škola, Stř. zeměděl. škola A.E.Komerse, Děčín – kuchyň, okna, fasáda“

K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
 

 
 

 

 

Ústecký kraj

 

 

hejtman

 

 

Ing. Jiří Šulc

 

 

Velká Hradební 3118/48

400 02 Ústí nad Labem

 

 

tel.: +420 475 657 724

 

fax: +420 475 567 719

 

url: www.kr-ustecky.cz

 

 

 

 

 

 

 

datum:

 

 

evid. číslo:

VZ-INV-24/INV/2008/SP 

 

vyřizuje/tel.:

Věra Hejnová, tel.: 475 657 337

 

e-mail:

hejnova.v@kr-ustecky.cz   

 

počet listů:

5

 

 

Dokumentace je pouze k zapůjčení, k vyzvednutí u zadavatele v níže uvedených termínech

 

 

Výzva k podání nabídky ve zjednodušeném podlimitním řízení na plnění veřejné zakázky na stavební práce „Stř. zahr. škola, Stř. zeměděl. škola A.E. Komerse, Děčín–kuchyň, okna, fasáda“   

 

Ve věci zadání veřejné zakázky ve zjednodušeném podlimitním řízení podle § 21 odst. 1 písmeno f) zákona a dle § 25 písm. b) a § 38 zákona č.137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, (dále jen „zákon“), Vás

vyzývám

 

k podání nabídky na plnění veřejné zakázky na stavební práce „Stř. zahr. škola, Stř. zeměděl. škola A.E. Komerse, Děčín–kuchyň, okna, fasáda“

 

 

Základní údaje o zadavateli :

Název :

Ústecký kraj

Zastoupený:

Ing. Jiřím Šulcem, hejtmanem Ústeckého kraje

Sídlo :

Velká Hradební 3118/48, 400 02 Ústí n/L

IČO:

70892156

Kontaktní osoba ve věcech technických:

Ing. Zdeněk Halama, tel.: 475 657 316,

halama.z@kr-ustecky.cz

Kontaktní osoba ve věcech organizačních:

Věra Hejnová, tel. 475 657 337,

hejnova.v@kr-ustecky.cz

 

 

Předmět veřejné zakázky:

Předmětem zakázky je rekonstrukce kuchyně – po rekonstrukci kapacita 150 jídel denně. Výměna stávajících dřevěných oken za okna plastová, oprava a pořízení nového nátěru fasády.

Harmonogram postupu výstavby bude v maximální možné míře respektovat požadavek na realizaci objektu rekonstrukce kuchyně v době od 15.6.2008 do 31.8.2008.

Práce budou provedeny na základě projektové dokumentace:

-          REKO kuchyně – zpracované firmou Jiří Bräuer – UNIPROJEKT, U tvrze 1454/2, Děčín

-          Oprava fasády, výměna oken – zpracované firmou Ludmila Nováčková, Oblouková 579, Děčín 1.

 

 

 

Místo plnění, zahájení doby plnění veřejné zakázky:

Místo plnění:Stř. zahr. škola, Stř. zeměděl. škola A.E. Komerse, Děčín

Předpokládaná doba plnění:zahájení stavebních prací II. - III.Q. 2008, termín plnění bude předmětem nabídky.

 

Zadavatel požaduje:

 

1) Prokázání kvalifikace

 

a) základní kvalifikační předpoklady :

    -    dle § 53 odst. 1 písmene a) a b) zákona s tím, že uchazeč doloží výpis z evidence Rejstříku trestů

    -    dle § 53 odst. 1 písmene c), d), e) f), g), h), i) zákona uchazeč doloží čestným prohlášením

 

b) profesní kvalifikační předpoklady:

    -    dle § 54 písmene a) zákona s tím, že uchazeč doloží výpis z obchodního rejstříku  či jiné evidence, má-li v ní být zapsán podle zvláštních předpisů,  

    -   dle § 54 písmene b) zákona s tím, že uchazeč doloží doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci

 

c) ekonomické a finanční kvalifikační předpoklady:

     -  dle § 55 odst. 1 písmene a) zákona s tím, že uchazeč doloží doklad o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou dodavatelem třetí osobě ve výši min. 3 mil. Kč

     -  dle § 55 odst. 1 písmene c) zákona s tím, že uchazeč doloží čestné prohlášení o výši obratu za předcházející tři účetní období, s tím že obrat za každé  předcházející účetní období v oblasti stavebních prací bude min. ve výši 30 mil. Kč bez DPH

 

d)  technické kvalifikační předpoklady

     - dle § 56 odst. 3 písmene a) zákona s tím, že uchazeč uvede realizované zakázky      v posledních 5 letech (2003-2007), a to pouze v objemu vyšším jak 10 mil. Kč bez DPH se zaměřením na stavby pozemního stavitelství a nejméně tři osvědčení objednatelů o řádném plnění těchto zakázek

     -  dle § 56 odst. 3 písmene c) zákona, s tím, že uchazeč doloží kopii maturitního vysvědčení ze střední školy stavebního směru, nebo kopii diplomu z vysoké školy, obor pozemní stavitelství, nebo kopii osvědčení autorizovaného technika, inženýra nebo stavitele v oboru pozemního stavitelství vydaného ČKAIT podle zákona č. 360/1992 Sb., v platném znění

 

Uchazeči mohou k prokázání základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 odst. 1 zákona a profesních kvalifikačních předpokladů dle § 54 zákona využít za podmínek stanovených v § 127 zákona výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů ne staršího než 3 měsíce.

Uchazeči mohou k prokázání kvalifikačních předpokladů využít za podmínek stanovených v § 134 zákona certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů ne staršího než 1 rok. Tento certifikát nahrazuje prokázání kvalifikace uchazeče v rozsahu v něm uvedených údajů.

Všechny doklady prokazující splnění kvalifikace předkládá uchazeč v souladu s ustanovením § 57 odst. 1 zákona v originále či v úředně ověřené kopii. Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být v souladu s ustanovením § 57 odst. 2 zákona k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dní.

 

 

 

 

2) Nabídková cena:

Zájemce stanoví nabídkovou cenu absolutní částkou v českých korunách za provedení veřejné zakázky v souladu s těmito podmínkami, zadávací dokumentací, zákonem, obchodním zákoníkem a dalšími platnými právními předpisy. Zájemce je povinen ocenit a zahrnout do cenové nabídky úplný rozsah předmětu plnění veřejné zakázky a veškeré další přímé i nepřímé náklady nutné k řádnému provedení, předání a kolaudaci díla vycházející z vyhlášených podmínek a zadávací dokumentace.

Cena bude uvedena v členění: cena celkem v Kč bez DPH, DPH v Kč a cena celkem Kč vč. DPH. Cena veřejné zakázky celkem v Kč bez DPH bude obsahovat veškeré práce, služby a výkony nutné k řádnému provedení této veřejné zakázky a bude cenou nejvýše přípustnou a nebude obsahovat nerozepsané komplety či soubory.

 

Platební podmínky:

Měsíční fakturace na základě vzájemně odsouhlaseného soupisu skutečně provedených prací do výše 90% ceny díla. Zbývajících 10% ceny díla uhradí objednatel na základě konečné faktury po odstranění vad a nedodělků. Lhůta splatnosti 21 dnů od doručení faktury objednateli.

Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny včetně DPH:

Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny vyjma změny zákona o dani z přidané hodnoty.

 

3)      Termín plnění veřejné zakázky:

      Termín plnění bude doložen harmonogramem prací, z něhož bude jednoznačně zřejmá doba      potřebná ke splnění předmětu veřejné zakázky od předání staveniště do předání díla v týdnech.

 

Hodnotící kritéria:

    

 

Kritéria pro zadání veřejné zakázky

Váhy v %

1.

Celková nabídková cena v Kč včetně DPH

        90

2.

Termín plnění od převzetí staveniště v týdnech

          5

3.

Poskytované záruky na celé dílo v měsících ode dne předání a převzetí akce, nejvýše však 60 měsíců

          5

 

Lhůta pro podání nabídek je:  7. 3. 2008 do 10:00 hod.

 

 

Zadávací dokumentace:

Zadávací dokumentace včetně závazného návrhu textu Smlouvy o dílo v elektronické podobě je k vyzvednutí v pracovních dnech: v pondělí – čtvrtek od 9.00 do 11.00 hod. a od 13.00 do 14.00 v pátek od 9.00 do 10.00 hod. v sídle Ústeckého kraje, Velká Hradební č. 3118/48, 400 02 Ústí nad Labem, u paní Věry Hejnové (tel. 475 657 337) a  paní Moniky Telecké (tel. 475 657 318) - kancelář č. 327, anebo je možno si ji vyžádat písemně v období od obdržení této výzvy až do doby 5 dnů před lhůtou pro podání nabídek. Zadávací dokumentace je pouze k zapůjčení a zájemce ji vrátí spolu s předložením nabídky.

 

PD – bude vrácena zadavateli (současně s předložením nabídky)

 

 

Lhůta pro žádosti o dodatečné informace k zadávacím podmínkám: doručit v listinné podobě nebo e-mailem se zaručeným elektronickým podpisem do   3. 3. 2008. Vyžádané dodatečné informace k zadávacím podmínkám budou podávány jen elektronicky se zaručeným elektronickým podpisem.

 

Lhůta, po kterou jsou dodavatelé nabídkami vázáni: do 30. 4. 2008. Tuto skutečnost jsou zájemci povinni v nabídce prohlásit.

 

 

Prohlídka místa plnění: individuelně, po dohodě s Ing. Čerňanskou Radoslavou, zástupkyní ředitele na tel. č. 606 388 201.

 

Termín a místo otevírání obálek:

Datum:    10. 3. 2008     od    11:00     hodin

Místo: Krajský úřad Ústeckého kraje, budova „A“, Velká Hradební 3118/48, 400 02  Ústí nad Labem.

 

Způsob, místo pro podání nabídek a forma nabídky:

 

Zájemci podají nabídku v uzavřené neporušené obálce či jiném obalu výrazně označené                          NABÍDKA Ev. č. VZ-INV-24/INV/2008/SP – „Stř. zahr. škola, Stř. zeměděl. škola A.E. Komerse, Děčín–kuchyň, okna, fasáda“ a výzvou „NEOTVÍRAT“. Obálka, či jiný obal a samotná nabídka, budou odpovídajícím způsobem zajištěny proti manipulaci (spoje obálky musí být přelepeny a orazítkovány či jinak označeny identifikačním údajem zájemce).

Nabídky je možno podávat osobně na adresu zadavatele v pracovních dnech, a to: pondělí a středa od 08:00 do 17:00 hod., úterý a čtvrtek od 8:00 do 16:00 hod. a pátek od 8.00 do 14:00 hod. do podatelny  na níže uvedené adrese.

 

Zájemci mohou též podat nabídku poštou na adresu zadavatele:

Ústecký kraj

Krajský úřad – odbor investiční

Velká Hradební 3118/48

400 02 Ústí nad Labem

 

Požadavky na zpracování nabídky:

Nabídku podá zájemce písemně v jednom vyhotovení dle formálních a technických podmínek zadavatele uvedených v této výzvě.

Nabídka včetně veškerých požadovaných dokladů bude u fyzických osob potvrzena zájemcem a u právnických osob bude potvrzena statutárním orgánem zájemce, nebo osobou pověřenou zastupováním statutárního orgánu. V případě potvrzení nabídky pověřenou osobou doloží zájemce v nabídce plné moci, případně platný pověřovací dokument. Uvedené doklady zájemce předloží v originálním vyhotovení nebo v jejich úředně ověřené kopii.

Nabídka včetně veškerých dokumentů a příloh bude zpracována v českém jazyce. Nabídka bude včetně veškerých požadovaných dokladů a příloh řádně svázána do jednoho svazku a bude dostatečným způsobem zajištěna proti manipulaci s jednotlivými listy  (pomocí provázku a pečetě nebo nálepkami opatřenými podpisem, případně nezaměnitelným razítkem). V případě, že z technických důvodů by bylo obtížně proveditelné vyhotovení v jednom svazku, je možno nabídku rozčlenit do potřebného počtu svazků, avšak v tomto případě musí být vyhotoveno prohlášení, jež bude nedílnou součástí nabídky, o počtu svazků s uvedením počtu stránek jednotlivých svazků.

Všechny listy nabídky i příloh budou v pravém dolním rohu řádně očíslovány nepřerušovanou řadou počínaje číslem 1. Posledním listem nabídky bude prohlášení uchazeče potvrzené u fyzických osob uchazečem a u právnických osob bude potvrzené statutárním orgánem uchazeče dle způsobu podepisování za společnost zapsaném v obchodním rejstříku či osobou pověřenou k zastupování statutárního orgánu uchazeče, které stanoví celkový počet listů v nabídce.

 

 

Doporučené členění tištěné nabídky

Zájemce podá tištěnou nabídku v souladu s tímto doporučeným členěním :

a)   obsah nabídky

b)   krycí list, který bude obsahovat i nabídkovou cenu, dobu realizace výstavby, délku poskytované záruky na celé dílo v měsících ode dne předání a převzetí akce

c)   doklady k prokázání kvalifikačních předpokladů k plnění veřejné zakázky

d)   vlastní nabídka zájemce, včetně cenové nabídky, doložení způsobu výpočtu nabídkové ceny  (položkový rozpočet prací)

e)   návrh SoD – podepsaný oprávněnou osobou

f)     prohlášení o vázanosti celým obsahem nabídky do uvedeného data

g)   prohlášení o počtu stránek, příp. o počtu svazků s uvedením počtu stránek jednotlivých svazků

h)   projektová dokumentace, která byla zájemci zapůjčena

 

Jednotlivé části nabídky budou zřetelně označeny předělovými listy, které budou též započteny v číslování stran nabídky.

 

 

Práva zadavatele :

 

Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit informace uváděné dodavatelem v nabídce. Zadavatel si vyhrazuje právo využít jen část předložené nabídky.

 

 

 

 

           

 

                                                                      

Ing. Jiří Šulc

hejtman Ústeckého kraje

 
Zodpovídá: Věra Hejnová
Vytvořeno / změněno: 22.2.2008 / 27.3.2008 | Zveřejnit do: 27.3.2008
 

 

Kontakt

Ústecký kraj
Velká Hradební 3118/48
400 01 Ústí nad Labem
tel.: +420 475 657 111
e-podatelna: epodatelna@kr-ustecky.cz
IČ: 70892156
DIČ: CZ70892156, je plátce DPH
Datová schránka: t9zbsva

Podrobný kontakt


Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

web & design , redakční systém