Program si klade za cíl přispět k lepší péči o klienta. Ta je pro zdárné fungování úřadu nezbytná. Kurz účastníkům přiblíží, co je péče o zákazníka, jak jsou důležité fáze vztahů se zákazníky a dále přiblíží cíle péče o zákazníky spolu s možnými postupy jejich dosahování. Každý účastník by si měl odnést penzum informací, které mu umožní orientovat se ve sféře komunikace a péče o zákazníka (i se srovnáním péče o zákazníka ve veřejném a soukromém sektoru).
Program si klade za cíl naučit účastníky základy komunikace, která je pro zdárné fungování úřadu nezbytná. Jde primárně o pochopení termínů marketing, public relations, proč jsou potřebné nejen pro lidi, kteří je mají pracovně na starosti, ale i pro zbylé pracovníky. Každý účastník by si měl odnést penzum informací, které mu umožní orientovat se ve sféře komunikace.
Cílem vzdělávacího programu je poskytnutí informací a znalostí účastníkům, kteří by měli být schopni plánovat, realizovat (příp. koordinovat) a zpětně vyhodnocovat vnější vztahy a mezinárodní aktivity kraje. Primárně jde o informování o nových skutečnostech spojených s přípravou programového období 2014 – 2020.
V tomto vzdělávacím programu jde o seznámení účastníků s projektovým managementem, eho principy a metodami ve všech fázích projektů. Jde tedy jak o fázi přípravy a plánování, ale také o řízení, změny v projektech a o vyhodnocování projektů.
Cílem vzdělávacího programu je seznámení účastníků s metodami hodnocení aktivit ve veřejném sektoru. Vzdělávací program je zaměřen na předání znalostí o aplikaci těchto metod a jejich využití i v případě kraje.
Zobrazit aktuální dokumenty | archiv dokumentů | dokumenty včetně archivu