Orientační nabídka


 

Žádost

Poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, žádost doručená povinnému subjektu dne 6. 5. 2020.
 

Odkazy


 
 

Dotaz žadatele:

„Žádám Vás tímto o možnost zjištění informací jako základních dat pro vypracování Diplomové práce zadané na téma „Efektivní zabezpečování služeb v institucích veřejného sektoru“, a to v souladu se zák. č. 106 / 1999 Sb.,  o svobodném přístupu k informacím.

Zjišťování dat je realizováno prostřednictvím dotazníku , který je vložen jako příloha k této žádosti spolu s instrukcemi k jeho vyplnění.

Veškerá poskytnutá data budou použita výhradně k vypracování Diplomové práce na výše uvedené téma.“

 

Odpověď:

K žádosti InfZ byl žadatelem připojen dotazník – „Dotazník pro zabezpečení služeb“. Povinný subjekt zčásti dotazník vyplnil a to co do druhu zabezpečovaných služeb – úklidové služby, ostraha (vrátnice), správa a údržba budov. Vyplněný dotazník v bodech 1 – 16 a v uvedené části (úklidové služby, ostraha (vrátnice), správa a údržba budov) zasílá povinný subjekt v příloze.

Povinný subjekt se k „IT službám“ vyjadřuje mimo strukturu dotazníku a to následovně:

Veškeré informace, o které nás žádáte v oblasti „IT služby“, najdete na Profilu zadavatele a v Registru smluv.


Profil zadavatele pro Ústecký kraj  je TENDER ARENA .

Tender arena se stala prvním certifikovaným elektronickým nástrojem podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, pro všechny druhy zadávacích postupů a všechny funkcionality elektronických nástrojů. Provoz Tender areny dále podléhá zavedenému a certifikovanému systému řízení informační bezpečnosti podle normy ISO 27001:2013

Ústecký kraj, resp. odbor investiční Krajského úřadu Ústeckého kraje, zajistil dle zákona zřízení profilu zadavatele, který splňuje požadavky na elektronický nástroj podle vyhlášky č. 260/2016 Sb., o stanovení podrobnějších podmínek týkajících se elektronických nástrojů, elektronických úkonů při zadávání veřejných zakázek a certifikátu shody.  Odkaz na http://www.tenderarena.cz, kde si přes vyhledávač najde veřejné zakázky povinného subjektu.

Pro kraj odbor investiční, pro p.o.  jejich ředitelé, zabezpečují jeho provozování a uveřejňování povinných informací v souladu s vyhláškou č. 168/2016 Sb., o uveřejňování formulářů pro účely zákona a o zadávání veřejných zakázek a náležitostech profilu zadavatele. 

Za kraj odbor investiční, za p.o. jejich ředitelé, zajistili zveřejnění adresy svého profilu zadavatele ve VVZ ( Věstník veřejných zakázek).

 

 Níže uvádíme důvody, proč jsme si vybrali TENDER ARENA:

 

​VÝBĚR FUNKCÍ
můžete používat pouze ty funkcionality, které opravdu potřebujete a které využijete - na rozdíl od jiných nástrojů tak zaplatíte pouze za to, co reálně potřebujete

PŘÍSTUPNÉ ŘEŠENÍ
nikam se neinstaluje a k její obsluze postačí běžný internetový prohlížeč

​METODICKÉ VEDENÍ 
​​poskytuje metodické vedení zadávacím procesem veřejných zakázek včetně stovek vzorových dokumentů pro každou situaci, která může v zadávacím řízení nastat ​

SNADNÁ INTEGRACE S OSTATNÍMY SYSTÉMY
 ​​je snadno integrovatelná s jinými informačními systémy zadavatele, včetně elektronického tržiště veřejné správy nebo věstníku veřejných zakázek

SNADNÁ MIGRACE DAT ​​
​umožňuje snadnou migraci dat z doposud používaného elektronického nástroje ​

CENTRALIZOVANÉ ZADÁVÁNÍ
podporuje centralizované zadávání veřejných zakázek včetně nejpřísnějších postupů ústředních orgánů státní správy ​

KOMPLEXNÍ ŘEŠENÍ 
​je nejkomplexnějším fungujícím řešením svého druhu na českém trhu a její uživatelé tak nemusí vstupovat do několika systémů, které řeší příbuzné agendy (e-aukce, evidence smluv, centralizované zadávání zakázek, ...).

NÁHRADA ZA "NEN"
je koncipovaná tak, aby mohla být plnohodnotným náhradníkem Národního elektronického nástroje (NEN)

​​KVALITNÍ UŽIVATELSKÁ PODPORA
 disponuje kvalitní uživatelskou podporou profesionálního týmu s mnohaletými zkušenostmi s problematikou veřejných zakázek

SNADNÁ CUSTOMIZACE​​
umožňuje individuální úpravy vzhledu aplikace přímo zadavatelem 

 

REGISTR SMLUV:

Všechny smlouvy, jejichž celková cena je 50 tis. Kč bez DPH a vyšší je v úplném znění uveřejněna prostřednictvím registru smluv postupem dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů.

Dotazník není vyplněn v rozsahu bodů 17 – 20 a 6 (na poslední straně dotazníku). K tomuto vydal povinný subjekt rozhodnutí o částečném odmítnutí žádosti dle § 15 odst. 1 InfZ ve spojení s § 2 odst. 4 InfZ.

 
Zodpovídá: Mgr.Sylva Smutná
Vytvořeno / změněno: 26.5.2020 / 26.5.2020
 

 

Kontakt

Ústecký kraj
Velká Hradební 3118/48
400 01 Ústí nad Labem
tel.: +420 475 657 111
e-podatelna: epodatelna@kr-ustecky.cz
IČ: 70892156
DIČ: CZ70892156, je plátce DPH
Datová schránka: t9zbsva

Podrobný kontakt


Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

web & design , redakční systém