Orientační nabídka


 

Žádost

Poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, žádost doručená povinnému subjektu dne 12. 8. 2020.
 

 
 

Dotaz žadatele:

„Vážení,

dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, vás žádám o následující

informace:

·         podrobný strukturovaný přehled výdajů vyčleněných v rozpočtu Ústeckého kraje pro roky 2019 a 2020 na aktivity určené na propagaci kraje, PR, marketing a související služby,

·         přehled aktivit, které zatím byly v loňském i letošním roce z těchto výdajů realizovány,

·         seznam případných dodavatelů marketingových a souvisejících služeb,

·         pokud byly realizovány také online kampaně, žádám o přehled útrat včetně vyčíslení nákladů na zobrazení reklamy a/nebo cen za kliknutí a konverze – ideálně mi zašlete prosím výpis z online reklamních systémů (například Facebook Business, Sklik, GooogleAds).“

 

Odpověď:

Povinný subjekt poskytuje dle § 14 odst. 5 písm. d) InfZ v souladu se žádostí následující informace.

 

K níže uvedeným bodům žádosti pod odrážkami 1 až 3:

·         podrobný strukturovaný přehled výdajů vyčleněných v rozpočtu Ústeckého kraje pro roky 2019 a 2020 na aktivity určené na propagaci kraje, PR, marketing a související služby,

·         přehled aktivit, které zatím byly v loňském i letošním roce z těchto výdajů realizovány,

·         seznam případných dodavatelů marketingových a souvisejících služeb,

Povinný subjekt sděluje, že všechny uzavřené smlouvy a objednávky v hodnotě nad 50 000 Kč bez DPH jsou povinně zveřejněny v registru smluv na webu: https://smlouvy.gov.cz/.

 

Rok 2019 - čerpáno z rozpočtu – částky jsou uvedeny v Kč včetně DPH:

 

·         tisk krajských novin ÚK: 3.275.380,92 Kč

(Vltava Labe Media, a. s.)

·         distribuce krajských novin ÚK: 1.463.296,56 Kč

(Vltava Labe Media, a. s.)

·         předtisková příprava krajských novin ÚK: 113.256,00 Kč

(Regionální vydavatelství, s. r. o.)

·         monitoring médií: 112.032,00 Kč

(Newton Media, a. s.)

·         hodnocení publicity ÚK: 169.400,00 Kč

(Milan Vodička)

·         výroba reportáží a jejich zpracování pro web z akcí ÚK: 501.000,00 Kč

(Mistral TV produkce, s. r. o.)

·         výroba rozhlasových spotů a jejich vysílání: 757.885,25 Kč

(Radiohouse, s. r. o.)

·         vysílání rozhlasových spotů na Českém rozhlasu Sever: 273.217,60 Kč

(Český rozhlas Sever)

·         předtisková příprava a grafické práce (letáky, plakáty, pozvánky): 51.836,00 Kč

(Jiří Vondráček)

·         předtisková příprava a tisk brožury Kardiocentrum do tištěných periodik: 115.913,00 Kč

(Jasnet, spol. s r. o.)

·         výroční zpráva ÚK za rok 2018: 68.728,00 Kč

(Aa Group, s. r. o.)

·         ročenka ÚK za rok 2018: 50.820,00 Kč

(Severočeský Metropol, a. s.)

·         PF 2019: 51.155,00 Kč

(různí dodavatelé)

·         inzerce v Denících – redakční články a příloha EXTRA: 827.222,55 Kč

(Vltava Labe Media, a. s.)

·         inzerce v periodiku METROPOL: 205.700,00 Kč

(Severočeský Metropol, a. s.)

·         inzerce v periodiku Homér a na homerlive.cz: 165.770,00 Kč

(Media Info Systém, a. s.)

·         inzerce na e-deniky.cz: 302.500,00 Kč

(Oldřich Hájek – Regionální on-line deníky)

·         on-line bannery na iDNES.cz – prezentace akcí Rodinného stříbra ÚK: 293.304,00 Kč

(MAFRA, a. s.)

·         Prezentace v časopisu Krásný rok 02, 5, 8 a 10/2019: 121 000,00           

Deco Media s.r.o.

·         Prezentace v časopise KAM po Česku - Labská stezka, Zážitková turistika v Krušných horách, Královská města na Ohři a Průvodce Českým středohořím: 74 536,00   

Vydavatelství KAM po Česku, s.r.o.

·         Dráha NPČŠ (16.3.2019), Zahájení chmelařské sezóny (23.3.2019), Labská stezka, jaro ČS (6.4.2019), Zahájení turistické sezóny DP (20.4.2019), Krušnohorská magistrála (27.4.2019), Návštěvnická karta (18.5.2019), Podhřipsko - lodí za vínem (25.5.2019), Den Ohře (22.6.2019), Zážitky v Krušných horách (29.6.2019), TOP nabídka léto (4.7.2019), Barokní trojúhelník ZČ (13.7.2019), UNESCO hornictví (20.7.2019), Podzim na vesnici 17.8.2019, Verneřicko (17.8.2019), Dočesná (24.8.2019), Zima v ČS (7.9.2019), Lyže a běžky (26.10.2019): 176 000,00

MAFRA, a.s.

·         Prezentace v časopisu Moje země 2019: 67 760,00          

MOJE ZEMĚ ČESKO s.r.o.

·         Prezentace v časopisu Homér:         116 160,00     

Media Info System a.s.

·         Prezentace ÚK v časopisu Epocha: 121 000,00     

RF HOBBY s.r.o.

·         Zajištění expozice Reisemesse Dresden a HolidayWorld: 1 403 842,00   

Petr Nový

·         Reisemesse Dresden 2019 - vystavovatelské průkazy: 29 967,08

ORTEC Messe und Kogress GmbH

·         Reisemesse Dresden 2019 - prezentace Českého porcelánu: 21 890,24 

Český porcelán, a.s.

·         Toursalon Poznaň - realizace expozice, grafika:     27 491,20       

Rapid, akciová společnost

·         Holiday World 2019 - vystavovatelské průkazy: 26 499,00

ABF EXPO PRAHA, a.s.

·         F.RE.E Mnichov 2019 - prezentace Český porcelán: 36 559,14   

Český porcelán, a.s.

·         Prezentace Blesk - 4x Krásné Ústecko, 3x Krásná Praha, 3x celorepubliková příloha:290.248,00

CZECH NEWS CENTER a.s.

·         Reklamní banner na veletrh v Mnichově      : 54 237,04     

Česká centrála cestovního ruchu

·         Prezentace ÚK v časopisu Travel profi 2019: 60 500,00   

Eva Kovářová

·         For Bikes 2019 - zajištění služeb: 11 416,00

ABF, a.s.

·         zajištění presstripu pro delegaci z Ruska: 10 252,00          

Destinační agentura Krušné hory o.p.s.

·         prezentace ÚK v rámci katalogu Vinařské Litoměřice 2019: 36 300,00

ORTOPEDICKÉ CENTRUM s.r.o.

·         Prezentace ÚK v roce 2019 - 2x Muzejní noviny, Letní noviny a Podzim rodinná dovolená: 49 501,00 

Ramazo s.r.o.

·         FOR BIKES 2019 - komplexní zajištění expozice: 49 650,00        

Jana Nová

·         Propagace Hornické krajiny a Cykloregionu Krušné hory: 200 000,00     

Destinační agentura Krušné hory o.p.s.

·         propagace v měsíčníku ENTER - Ústí/Děčín - 12xA6 - 04 až 12/2019: 37 608,00           

Emil Dvořák

·         Proznačení turistické trasy pro vozíčkáře - 1. část: 150 000,00     

Klub českých turistů Ústeckého kraje

·         Proznačení turistické trasy pro vozíčkáře - 2. část: 79 980,00       

Klub českých turistů Ústeckého kraje

·         MITT Moskva - spedice+ průkazy: 22 808,50        

Rapid, akciová společnost

·         ATM Dubaj - spedice + průkazy       : 24 200,00     

Rapid, akciová společnost

·         seriál Most!: 400 000,00

Česká televize

·         Mobilní turista - prezentace ÚK: 36 300,00

GOWAY s.r.o.

·         prezentace ÚK v Cykloturistickém průvodci: 54 450,00    

Jan Křeček

·         prezentace ÚK v pořadu Bikesalon: 36 300,00       

Bikesalon s.r.o.

·         Slavnostní předání cen - Jeden kraj 3 ZOO: 18 150,00      

České Švýcarsko o.p.s.

·         prezentace ÚK v časopisu Lidé a Země (3x): 54 450,00    

CZECH NEWS CENTER a.s.

·         Prezentace ÚK v časopisu Koktejl (4x):       60 500,00       

CZECH PRESS GROUP a.s.

·         Prezentace golfových hřišť v ÚK v časopise Hrajeme golf: 60 500,00

Hrajemegolf.cz

·         Prezentace ÚK v publikaci Zážitky v Českosaském Švýcarsku: 30 129,00

      České Švýcarsko o.p.s.

·         presstrip pro novináře ze SRN: 25 204,30   

České Švýcarsko o.p.s.

·         Influencer trip z Velké Británie: 38 211,11   

České Švýcarsko o.p.s.

·         LEO Express (jaro,léto, podzim), časopis LOL jaro, Komora a Czech Travelogue: 197 000,00

Petr Frindt

·         Prezentace v časopisu TIM 12xA4 a Praktický průvodce 4xA5: 200 497,00       

EUROCARD s.r.o.

·         presstrip pro novináře ze SRN: 7 478,00     

Destinační agentura České Středohoří, o.p.s.

·         Propagace ÚK v rámci kabelové Czech - American TV:    49 600,00       

Czech-American TV Herald

·         Trip pro influencery z Velké Británie: 13 153,00     

Destinační agentura České Středohoří, o.p.s.

·         MyWings CZ (3x) a MyWings PL (1x): 215 000,00

C.O.T. CZ s.r.o.

·         Fam trip pro regionální pobočky ruské cestovní kanceláře DVM: 29 613,00        

Destinační agentura České středohoří, o.p.s.

·         Fam trip pro regionální pobočky ruské cestovní kanceláře DVM: 25 647,00        

Destinační agentura Krušné hory o.p.s.

·         4 x COT a 1x OK Čechija: 155 000,00        

CORMADISE s.r.o.

·         Prezentace v novinách Metropol (3x banner, 3x článek): 59 895,00        

Severočeský Metropol a.s.

·         Zajištění presstripu pro polské zastoupení CzechTourismu: 39 070,00      

Destinační agentura Krušné hory o.p.s.

·         inzerce v přílohách Deníků: 60 094,65        

Vltava Labe Media a.s.

·         MICE trip pro čínské cestovní agentury: 55 113,00

Destinační agentura České Středohoří, o.p.s.

·         prezentace ÚK na čínskách sociálních sítích: 43 316,00    

Shanghai Jungle Ltd.

·         Wochenkurier (2x) a Regio Revue (3x):      88 935,00       

Agentura IS Teplice s.r.o.

·         Katalaog MICE: 6 655,00     

Destinační agentura České Středohoří, o.p.s.

·         Presstrip pro novináře z Francie: 17 465,00

České Švýcarsko o.p.s.

·         Presstrip v Krušných horách: 26 520,00     

Destinační agentura Krušné hory o.p.s.

·         Presstrip pro novináře z Irska: 46 698,00    

Ing. Petra Czastková

·         Influencer trip pro p. Miyazakiho: 5 059,00 

Destinační agentura Dolní Poohří, o.p.s.

·         Zajištění prezentace turistické nabídky:        6 340,00         

České Švýcarsko o.p.s.

·         Presstrip pro holandské novináře: 39 158,00          

Ing. Petra Czastková

·         Presstrip pro blogerku ze SRN:        25 183,00       

Ing. Petra Czastková

·         zpracování videospotu na online kampaň Krušné hory: 2 000,00  

ŽIVÝ KRAJ - destinační agentura

·         presstrip pro novináře z Nizozemí (19.-20.9.2019): 45 244,00       

Destinační agentura České Středohoří, o.p.s.

·         presstrip pro novináře z Nizozemí (17.-18.9.2019): 57 288,00       

České Švýcarsko o.p.s.

·         Kompletní zajištění famtripu pro lékaře ruských drah: 14 066,00   

Destinační agentura České Středohoří, o.p.s.

·         Kompletní zajištění famtripu pro lékaře ruských drah: 23 029,00   

Destinační agentura Krušné hory o.p.s.

·         presstrip pro blogery z Holandska (25.-27.9.2019): 19 785,00       

České Švýcarsko o.p.s.

·         presstrip pro zástupce Czech American TV: 2 750,00

Destinační agentura Dolní Poohří , o.p.s.

·         presstrip pro zástupce Czech American TV: 5 324,00       

Destinační agentura České Středohoří, o.p.s.

·         časopis Reflex, Blesk.cz a komerční příloha Blesk zdraví: 124 448,50     

CZECH NEWS CENTER a.s.

·         Presstrip pro novináře z Permu: 7 420,00   

Destinační agentura Krušné hory o.p.s.

·         Prezentace ÚK na roadshow Discover Czech Specials:     39 600,00       

Destinační agentura Dolní Poohří , o.p.s.

·         Famtrip čínských cestovních kanceláří: 8 500,00   

Destinační agentura Krušné hory o.p.s.

·         Zajištění tlumočení při naráčení reportáže: 8 470,00           

Rakyta & Miozgová s.r.o.

·         famtrip pro zástupce cest.kanceláří Novosibirsk: 4 120,00

Destinační agentura Krušné hory o.p.s.

·         Zajištění presstripu pro polské zastoupení CzechTourismu: 51 449,00      

Destinační agentura České Středohoří, o.p.s.

·         Zajištění presstripu pro polské zastoupení CzechTourismu: 26 182,00      

Destinační agentura Dolní Poohří, o.p.s.

·         Vytvoření 4 druhů prezentací: 59 895,00     

NOESIS s.r.o.

·         Pořad Výleťák (4 díly): 302 500,00  

Seznam.cz, a.s.

·         Radiové spoty k propagaci města Krupka – UNESCO: 49 000,00

Destinační agentura Krušné hory o.p.s.

·         časopis Smart Wings a ČSA zima 2019: 50 000,00

C.O.T. CZ s.r.o.

·         prezentace ÚK v časopisu TIM - zimní speciál: 36 300,00 

EUROCARD s.r.o.

·         Online kampaň 2019: 2 296 580,00 

NOESIS, s.r.o.

·         Propagace ÚK v Praze a krajských městech (outdoor, CLV, metro, LCD): 2 383 700,00          

RE-DIRECT, s.r.o.

·         Reisemessse Dresden 2020 - registační poplatek: 3 796,52          

ORTEC Messe und Kogress GmbH

·         Holiday World  2020 – poplatky: 43 560,00 

ABF, a.s.

·         Propagační kampaň v mobilní aplikaci:        60 052,00       

iPublishing, s.r.o.

·         Prezentace ÚK v Kalendáři KČT: 10 500,00           

Klub českých turistů

·         Prezentace v knize Československo - cestovní informátor 2020: 29 040,00        

Joma Travel, s.r.o.

·         Propagace ÚK jako vhodné destinace pro aktivní dovolenou: 28 518,71  

Snow, Active and Cycle Traveller

·         Prezentace v příloze Deníků - Česko zpívá koledy: 12 100,00      

Vltava Labe Media a.s.

·         2x článek 1/2 A3: 36 300,00 

Severočeský Metropol a.s.

·         Prezentace ÚK v rádiu Impuls a Kiss: 59 590,08    

Media Club, s.r.o.

·         Famtrip zástupců touroperátora        : 4 113,00       

Destinační agentura Krušné hory o.p.s.

 

·         Grafické služby pro Dopravu Ústeckého kraje (dále jen „DÚK“): 228 448,00

·         Drobný materiál pro DÚK (kalendáře, letáky, jízdní řády, plakáty): 890 106,40

·         Propagace pro DÚK: 196 625,00

·         Služby pro DÚK: 125 840,00

 

 

ROK 2020 - čerpáno z rozpočtu - částky jsou uvedeny včetně DPH (některé smlouvy ještě nejsou vyčerpány, plnění je na celý rok):

 

·         spoty zima v rádiu Impuls a Kiss: 59 590,08

MEDIA CLUB, s.r.o.

·         spoluvystavovatelé na veletrhu Reisemesse Dresden 2020: 32 069,00    

ORTEC Messe und Kongress GmbH

·         Zajištění prezentace Českého porcelánu Reisemesse Dresden 2020: 21 890,00 

Český porcelán

·         Toursalon Poznaň 2020 - služby v rámci veletrhu: 17 392,54        

Rapid, akciová společnost

·         Holiday World Praha 2020 - vystavovatelské průkazy: 28 736,00 

ABF, a.s.

·         Holiday World 2020 - vstup ve Snídani s Novou: 36 300,00          

ABF, a.s.

·         Zajištění expozice Reisemesse Dresden a HolidayWorld: 1 380 852,00   

Petr Nový

·         Prezentace MF Dnes + nativní reklama na www.idnes.cz: 290 400,00    

MAFRA, a.s.

·         Prezentace v časopisu Krásný rok: 121 000,00      

Deco Media s.r.o.

·         Prezentace v časopisu Epocha - Epocha na cesty: 132 338,00    

RF HOBBY s.r.o.

·         Prezentace Blesk - Krásné Ústecko, Krásná Praha, celorepublikové přílohy: 301 290,00

CZECH NEWS CENTER a.s.

·         prezentace ÚK v rádiích (Impuls, Beat, Country rádio): 665 500,00          

MEDIA CLUB, s.r.o.

·         Prezentace v časopisu Kam po Česku: 59 895,00 

Vydavatelství KAM po Česku s.r.o.

·         Prezentace v novinách METROPOL: 121 000,00  

Severočeský Metropol a.s.

·         Prezentace Ústeckého kraje na portálech E-deníky: 326 700,00  

Roman Sigmund

·         Prezentace Úk v časopise ENTER UL a DC: 45 000,00   

Emil Dvořák

·         Prezentace ÚK v Deníku a tematických přílohách: 187 550,00     

Vltava Labe Media a.s.

·         Partnerský balíček 2020 CzechAmerican TV – vysílání: 49 800,00          

Czech-American TV Herald

·         Prezentace v Muzejních a Letních novinách 2020: 29 700,66       

Ramazo s.r.o.

·         prezentace ÚK v příloze Blesk - Letní cestování po Česku: 54 450,00      

CZECH NEWS CENTER a.s.

·         propagace v jednom dílu TV dokumentu v ČT2:     60 500,00       

Snow Nomads s.r.o.

·         Prezentace ÚK v časopise Komora a Bet he Best: 132 000,00

Petr Frindt

·         RegioRevue, Wochenkourier: 302 500,00  

Agentura IS Teplice s.r.o.

·         Lidé a Země, Reflex: 121 605,00     

CZECH NEWS CENTER a.s.

·         prezentace ÚK v časopisu TIM: 169 884,00

EUROCARD s.r.o.

·         propagační spot červenec a srpen na TV Seznam: 242 000,00    

Seznam.cz

·         Prezentace ÚK v časopise COT: 215 000,00         

CORMADISE s.r.o.

·         Grafické služby pro DÚK: 148 709,-

·         Drobný materiál pro DÚK (kalendáře, letáky, jízdní řády, plakáty): 822 412,80,-

·         Propagace pro DÚK: 480 975,-

·         Služby pro DÚK: 138 303,-

 

 

údaje k termínu 19. 8. 2020

·         tisk krajských novin ÚK: 1.561.844,90 Kč

(Vltava Labe Media, a. s.)

·         distribuce krajských novin ÚK: 947.137,45 Kč

(Vltava Labe Media, a. s.)

·         předtisková příprava krajských novin ÚK: 63.101,00 Kč

(Regionální vydavatelství, s. r. o.)

·         monitoring médií: 59.382,76 Kč

(Newton Media, a. s. + Monitora Media, s. r. o.)

·         výroba reportáží a jejich zpracování pro web z akcí ÚK: 199.000,00 Kč

(Mistral TV produkce, s. r. o.)

·         předtisková příprava a grafické práce (letáky, plakáty, pozvánky): 3.990,00 Kč

(Aa Group, s. r. o.)

·         výroční zpráva ÚK za rok 2019: 69.756,00 Kč

(Aa Group, s. r. o.)

·         PF 2020: 62.179,23 Kč

(různí dodavatelé)

·         inzerce v Denících – redakční články a příloha EXTRA: 436.704,73 Kč

(Vltava Labe Media, a. s.)

·         inzerce v periodiku METROPOL: 278.300,00 Kč

(Severočeský Metropol, a. s.)

·         inzerce na e-deniky.cz: 148.225,00 Kč

(Oldřich Hájek – Regionální on-line deníky)

·         inzerce v periodiku TEMA: 79.860,00 Kč

(Okresní hospodářská komora Most)

·         inzerce v periodiku HOSPITALin: 241.032,00 Kč

(Tallker, s. r. o.)

·         inzerce v příloze Deníků Společně to zvládneme II: 151.588,00 Kč

(Vltava Labe Media, a. s.)

·         rozhlasový magazín Ústeckého kraje: 60.500,00 Kč

(Radiohouse, s. r. o.)

·         profesionální fotodokumentace akcí ÚK: 21.607,58 Kč

(Foto Studio H, s. r. o.)

·         natočení pořadu České televize ČESKO ŘEŠÍ KLIMA: 114.950,00 Kč

(16:9 Productions, s. r. o.)

·         natočení pořadu České televize CYKLOTOULKY: 108.900,00 Kč

(Egomotion, s. r. o.)

 

 

 

Plánované výdaje včetně DPH – uzavřené smlouvy na kalendářní rok 2020:

 

·         tisk krajských novin ÚK: 2.677.448,00 Kč

(Vltava Labe Media, a. s.)

·         distribuce krajských novin ÚK: 1.623.664,15 Kč

(Vltava Labe Media, a. s.)

·         předtisková příprava krajských novin ÚK: 108.174,00 Kč

(Regionální vydavatelství, s. r. o.)

·         monitoring médií: 122.907,76 Kč

(Newton Media, a. s. + Monitora Media, s. r. o.)

·         výroba reportáží a jejich zpracování pro web z akcí ÚK: 605.000,00 Kč

(Mistral TV produkce, s. r. o.)

·         předtisková příprava a grafické práce (letáky, plakáty, pozvánky): 121.000,00 Kč

(Aa Group, s. r. o.)

·         inzerce v Denících – redakční články a příloha EXTRA: 951.961,45 Kč

(Vltava Labe Media, a. s.)

·         inzerce v periodiku METROPOL: 290.400,00 Kč

(Severočeský Metropol, a. s.)

·         inzerce na e-deniky.cz: 296.450,00 Kč

(Oldřich Hájek – Regionální on-line deníky)

·         inzerce v periodiku TEMA: 186.475,52 Kč

(Okresní hospodářská komora Most)

·         profesionální fotodokumentace akcí ÚK: 60.000,00 Kč

(Foto Studio H, s. r. o.)

·         předtisková příprava a tisk brožury Kardiocentrum II do tištěných periodik: 110.027,72 Kč

(Ústecké tiskárny, s. r. o.)

·         vysílání rozhlasových spotů: 302.500,00 Kč

(Media Club, s. r. o.)

·         on-line bannery na iDNES.cz – prezentace akcí Rodinného stříbra ÚK: 293.304,00 Kč

(MAFRA, a. s.)

 

Přehled aktivit, které byly v tomto období v marketingu DÚK zatím realizovány

·         Zpracování grafiky ve verzi pro tisk i pro elektronické užití - na skládačky, plakáty, letáky, brožury, jízdní řády, mapy, web, informativní samolepky, kalendáře a propagační tiskoviny DÚK

·         Zpracování dopravních map kraje a měst DÚK

·         Tisk informativních skládaček, plakátů, letáků, brožur, krajských jízdních řádů, dopravních, kalendářů a propagačních tiskovin DÚK

·         Nákup vytištěných jízdních řádů pro národní park ze SRN

·         Distribuce informačních tiskovin DÚK

·         Výroba informativních samolepek DÚK

·         Výroba boxů na propagační letáky DÚK

·         Výroba informativních a propagačních videospotů DÚK

·         Výroba cestovních knížek a zpracování výletů Tripper pro DÚK

·         Využití fotografií na zakázku pro DÚK – do kalendářů a tiskovin

·         Propagace DÚK na venkovních akcích a ve stojanech DÚK pro veřejnost – využití tištěných materiálů DÚK

·         Výroba spotů a medializace na portálu E-deníky

·         Výstava Dopravy Ústeckého kraje k pětiletému výročí

·         Propagace DÚK online služby

·         Propagační předměty pro DÚK

·         Výroba maskota DÚK

 

Seznam případných dodavatelů marketingových a souvisejících služeb

·         Jasnet, spol. s r.o.

·         E-Smile

·         Studio 071, s.r.o.

·         Noesis, s.r.o.

·         Jiří Bartoš – SLON, spol. s r.o.

·         Durabo

·         UniMark CZ, s.r.o.

·         Pro-reklama, Pavel Urx

·         Jabor pro s.r.o.

·         Palm CZ s.r.o.

·         Ing. Daniel Fiker

·         Zdeněk Kompert

·         Ondřej Hájek

·         Mgr. Oldřich Bubeníček

·         Druckerei Vetters GmbH&Co.KG

·         SDV Direct World GmbH

·         3T consult GmbH

·         Ewing Public Relations, s. r. o.

·         Roman Sigmund

·         Mgr. Petra Fekarová

·         Jirout, reklamní agentura

·         Miroslav Král – Dante

·         Reklamní agentura Daniel s.r.o.

·         David Urban

·         Jumpee s.r.o.

·         Studio Spirála s.r.o.

 

 

K níže uvedenému bodu žádosti pod odrážkou 4:

·         pokud byly realizovány také online kampaně, žádám o přehled útrat včetně vyčíslení nákladů na zobrazení reklamy a/nebo cen za kliknutí a konverze – ideálně mi zašlete prosím výpis z online reklamních systémů (například Facebook Business, Sklik, GooogleAds).“

 

 

Odbor kancelář hejtmana spravuje oficiální profily na sociální síti Facebook https://www.facebook.com/usteckykrajzive/ a na webovém portálu YouTube https://www.youtube.com/c/Usteckykraj/. Tato činnost je pracovní náplní zaměstnanců Krajského úřadu Ústeckého kraje a oba profily jsou vedeny bezplatně.

 

Odbor regionálního rozvoje spravuje oficiální profily Brány do Čech na sociální síti Facebook a Instagram. Tato činnost je pracovní náplní zaměstnanců Krajského úřadu Ústeckého kraje a oba profily jsou vedeny bezplatně.

 

Přehled útrat na online kampaně včetně vyčíslení nákladů na zobrazení reklamy v DÚK

Správa a podpora sociálních sítí Facebook a Instagram (návrh grafiky, výroba grafiky, videí apod.).

rok 2019: 196 625,00 Kč

rok 2020: 471 900,00 Kč

Celková útrata za online kampaně na zobrazení reklamy 2019 a 2020: 93 184,42 Kč 

Zobrazení reklamy: 2 859 106

Oslovených: 325 134

Průměrná cena za zobrazení reklamy: 0,03259

Podrobné ukazatele:
Kampaně engagementové 

Spend: 74 205,97

průměrná cena za zájem o příspěvek: 0,17

Kampaně proklikové

Spend: 6 400,00

průměrná cena za kliknutí na odkaz: 1,29

Kampaně reachové

Spend: 1 796,14

průměrná cena za 1000 oslovených lidí: 18,56

Kampaně video

Spend: 6 582,65

průměrná cena za přehrání 2s za sebou jdoucích: 0,08

Kampaně Brand awarenessové 

Spend: 2 700,00

průměrná cena na odhadovaný nárůst vybavení si reklamy / člověk: 1,21

Kampaně Page Likeové 

Spend: 1500,00

průměrná cena za „To se mi líbí stránky“: 3,22

 

Přílohy:

1.    Základní report o startu kampaně ZIMA V ÚK 11. - 12. 2019

2.    Základní report kampaně ZIMA V ÚK 11. – 12. 2019

3.    Závěrečný report kampaně Online kampaň 2019 – Noesis

 

 

 
Zodpovídá: Mgr.Sylva Smutná
Vytvořeno / změněno: 25.8.2020 / 25.8.2020
 

 

Kontakt

Ústecký kraj
Velká Hradební 3118/48
400 01 Ústí nad Labem
tel.: +420 475 657 111
e-podatelna: epodatelna@kr-ustecky.cz
IČ: 70892156
DIČ: CZ70892156, je plátce DPH
Datová schránka: t9zbsva

Podrobný kontakt


Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

web & design , redakční systém