Orientační nabídka


 

Zaměstnanci

Poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, ze dne 24. 2. 2015.
 

 
 

Dotaz žadatele: (doslovný výňatek)

„…o informaci, do které platové třídy jsou zařazeni referenti/referentky agendy Rady a Zastupitelstva kraje, které mají na starosti přípravu zasedání, vyhotovení zápisů apod., včetně jejich náplní práce.“.

 

Odpověď:

K Vaší žádosti sdělujeme:

·         referenti/referentky agendy Rady a Zastupitelstva kraje, jsou zařazeni v osmé platové třídě

·         pracovní náplně výše uvedených pracovníků :

  • zajišťuje samostatně vyřizování dílčích částí nebo jednoduchých správních aktů

  • zabezpečuje zasedání Zastupitelstva a Rady kraje po organizační a technické stránce

  • podílí se na přípravě a zpracování podkladových materiálů do Zastupitelstva a Rady kraje

  • zajišťuje distribuci materiálů, zápisů a usnesení volených orgánů kraje

  • připravuje materiály k elektronickému zpracování

  • pořizuje zápisy  a zpracovává usnesení z jednání Zastupitelstva a zasedání Rady kraje

  • zastupuje při zpracování administrativy odboru včetně práce v systému EZOP

  • zajišťuje evidenci a archivaci materiálů volených orgánů kraje v souladu se spisovým a skartačním řádem

  • zajišťuje spoluúčast pracovníků odborů úřadu na jednání Zastupitelstva a Rady kraje

  • plní další úkoly, kterými jej pověří vedoucí organizačního oddělení a vedoucí odboru informatiky a organizačních věcí

  • soustavně pečuje o prohlubování svých odborných znalostí studiem literatury, zúčastňuje se školení, seminářů, sleduje předpisy a informace, vztahující se k činnosti krajského úřadu

  • zajišťuje rezervaci sálů

  • zpracovává cestovní doklady, náhrady a refundace odměn členům samosprávy

  • zajišťuje úkoly vyplývající ze zákona č. 424/1991 Sb., o sdružování v politických stranách a politických hnutích a to zejména úkony dle §20b odstavec 2 tohoto zákona

  • organizuje a zajišťuje rezervaci sálů včetně problematiky jejich fakturace

  • vede evidenci kontaktů na senátora, poslance a zastupitele

  • zajišťuje evidenci a archivaci materiálů volených orgánů kraje v souladu se spisovým a skartačním řádem

  • sleduje plnění přijatých usnesení Rady a Zastupitelstva

  • vede adresář obcí

  • zabezpečuje vyvěšování, snímání, a evidenci listin na úřední desce souladu s § 26 zákona 500/2004 Sb., Správního řádu

  • vede evidenci členů Zastupitelstva (rada, komise, výbory)

  • podílí se na přípravě návrhů na složení výborů Zastupitelstva kraje a komisí Rady kraje

  • předkládá Radě a Zastupitelstvu podklady pro jmenování a odvolání předsedů a členů výborů a komisí

  • vede centrální evidenci písemností z komisí a výborů.

 
Zodpovídá: Bc. Pavla Pilařová
Vytvořeno / změněno: 13.3.2015 / 13.3.2015
 

 

Kontakt

Ústecký kraj
Velká Hradební 3118/48
400 01 Ústí nad Labem
tel.: +420 475 657 111
e-podatelna: epodatelna@kr-ustecky.cz
IČ: 70892156
DIČ: CZ70892156, je plátce DPH
Datová schránka: t9zbsva

Podrobný kontakt


Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

web & design , redakční systém