Orientační nabídka


 

Asistenční vouchery Ústeckého kraje

K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
Kontaktní osoba:
Bc. Andrea Kauschitzová, tel.: 475 657 320, e-mail: kauschitzova.a@kr-ustecky.cz
Před podáním žádosti o Asistenční voucher mohou žadatelé konzultovat dotazy k Dotačnímu programu s výše uvedenou kontaktní osobou.

◾Telefonické konzultace budou poskytovány pouze v pondělí a středu od 12:00 do 15:00 hod.

◾E – mailové dotazy budou vyřizovány průběžně, zpravidla nejpozději do 5 pracovních dnů od obdržení e – mailu.

◾Osobní konzultace se budou konat pouze v termínu předem domluveném s výše uvedenou kontaktní osobou.
 

 
 


Příjem žádostí: od 15. 10. 2019 do vyčerpání alokace, nejdéle však do 31. 12. 2021

Všechny žádosti přijaté k 17. 8. 2020 jsou platné, došlo pouze k administrativní úpravě formuláře.

V rámci zvýšení úspěšnosti žádosti o Asistenční voucher doporučujeme přípravu žádosti předem zkonzultovat s RIS3 developerem.

Od 15. 03. 2021 se podávání žádostí řídí Aktualizací č. 1 dotačního programu viz 

https://www.kr-ustecky.cz/asistencni-vouchery-usteckeho-kraje-aktualizace-c-1/d-1752526/p1=204744

Kontaktní údaje na vybraného RIS3 developera Vám poskytne kontaktní osoba: Bc. Andrea Kauschitzová, tel.: 475 657 320, e-mail: kauschitzova.a@kr-ustecky.cz

!PŘÍJEM ŽÁDOSTÍ BYL UKONČEN!

 
Zodpovídá: Bc. Andrea Kauschitzová
Vytvořeno / změněno: 12.9.2019 / 23.9.2020 | Zveřejnit od-do: 27.4.2021-11.2.2024
 

 

Kontakt

Ústecký kraj
Velká Hradební 3118/48
400 01 Ústí nad Labem
tel.: +420 475 657 111
e-podatelna: epodatelna@kr-ustecky.cz
IČ: 70892156
DIČ: CZ70892156, je plátce DPH
Datová schránka: t9zbsva

Podrobný kontakt


Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

web & design , redakční systém