Orientační nabídka


 

Brána do Čech je nejlepší turistický web, ten je součástí nové image Ústeckého kraje

001
Na veletrhu cestovního ruchu REGIONTOUR v Brně, který se konal v polovině ledna 2011, získal Ústecký kraj prestižní ocenění - první místo v kategorii Nejlepší turistický portál Velká cena cestovního ruchu patří k doprovodným programům veletrhu REGIONTOUR. První tři místa se vyhlašují v kategoriích Nejlepší jednotná kampaň, Nejlepší turistický portál, Nejlepší turistický produkt, Nejlepší cestovní kancelář a Nejlepší elektronický newsletter.
Tisková zpráva z 18. 1. 2011
 

 
 

Soutěž je určená pro krajské úřady, organizace destinačního managementu, turistické regiony, města, obce a nově také pro cestovní kanceláře.

 

„Projekt Brána do Čech jsme připravovali zhruba jeden rok a já jsem velmi rád, že práce této skupiny lidí byla náležitě oceněná. Věřím, že až v letošním roce rozjedeme kampaň Brány do Čech naplno, jak máme v plánu, tak budeme mít velkou šanci získat ještě další ocenění na dalších veletrzích a v dalších soutěžích, kterých se rádi zúčastníme,“ řekl radní pro regionální rozvoj a cestovní ruch Radek Vonka.

 

V kategorii turistických portálů zvítězil unikátní portál Brána do Čech www.branadocech.cz, který doprovází projekt na podporu turistiky a cestovního ruchu. Porota hodnotila přehlednost, uživatelskou přívětivost, inovativní služby, množství informací, grafický vzhled, atd. Smyslem tohoto projektu je rozdělení kraje do čtyř turistických oblastí: České Švýcarsko, České středohoří, Krušné hory a Dolní Poohří. Součástí je management cestovního ruchu v jednotlivých oblastech, který spadá pod destinační agentury. Destinační agentury pro České Švýcarsko a Krušné hory již existují, agentura pro České středohoří byla schválena na ZÚK dne 22. 12. 2010 a u Dolního Poohří probíhá diskuze s nově zvolenými zástupci měst.

 

„Máme slušně nakročeno vpřed a já budu velmi rád, když se nám podaří vše, o co usilujeme. S Bránou do Čech se návštěvníci kraje mohou těšit na zbrusu nové propagační materiály, jako například velký průvodce, tématické skládačky, či nové turistické mapy“, uvedl Radek Vonka.

 

Mediální kampaň vychází z vizuálního stylu Brány do Čech. Každá turistická oblast má svou vlastní barvu, jednoduše identifikovatelnou a příjemnou pro oko. České Švýcarsko je pískové, České středohoří červené, Krušné hory zelené a Dolní Poohří modré. Takto barevně označené jsou všechny nové materiály – mapy, tématické skládačky, a další. Mezi oblíbená témata patří například hrady a zámky, cykloturistika, rozhledny a vyhlídky či aktivní dovolená.

 

Jednotná prezentace turistických oblastí v kraji je dodržena samozřejmě i na uvedeném webu www.branadocech.cz.

 

Na novou turistickou sezónu je Ústecký kraj připraven a tzv. „nový kabát s visačkou Brána do Čech“, mu padne na míru.

 

Brána do Čech byla realizována v rámci projektu „Propagační a mediální kampaň Ústeckého kraje“, podpořeného v rámci Regionálního operačního programu NUTS II Severozápad.

 

Odkazy

 
Zodpovídá: Mgr. Alena Tichá
Vytvořeno / změněno: 18.1.2011 / 18.1.2011
 

 

Kontakt

Ústecký kraj
Velká Hradební 3118/48
400 01 Ústí nad Labem
tel.: +420 475 657 111
e-podatelna: epodatelna@kr-ustecky.cz
IČ: 70892156
DIČ: CZ70892156, je plátce DPH
Datová schránka: t9zbsva

Podrobný kontakt


Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

web & design , redakční systém