COT business je nejčtenějším odborným časopisem pro management v cestovním ruchu. Informuje o aktualitách a nových trendech v příjezdovém, výjezdovém i domácím cestovním ruchu. Každý měsíc přináší ucelené informace roztříděné do rubrik statistika, trendy, společnost, golf, regiony, ubytování a gastronomie, příjezdový cestovní ruch, Slovensko, výjezdový cestovní ruch, doprava, veletrhy a výstavy.
V zářijovém čísle je celá strana věnována oceněnému projektu Brána do Čech, který si pozornost zasloužil především tím, že se mu podařilo významnou měrou navýšit počet návštěvníků kraje.
„Byl jsem mile překvapen statistikami, protože Ústecký kraj podle nich navštívilo ve druhém čtvrtletí o 10 procent více lidí, než loni. Tento pozitivní trend navazuje na i na první čtvrtletí, kdy to bylo dokonce 25 procent více“, uvedl radní Ústeckého kraje Radek Vonka, do jehož kompetence patří cestovní ruch a regionální rozvoj.
Nejen stoupající počty návštěvníků, ale i desetitisícová návštěvnost turistického portálu www.branadocech.cz a počty registrovaných uživatelů webu či fanoušků na facebooku (www.facebook.com/branadocech) mají svůj podíl na tomto ocenění.
„Snažíme se o to, abychom změnili obraz Ústeckého kraje v očích veřejnosti. Díky Bráně do Čech prezentujeme řadu rarit a unikátů, o kterých ví málokdo. Mezi naše další kroky bude patřit zdokonalení webu a překlad tištěných materiálů pro naše i zahraniční turisty a především důraz na elektronickou a mediální prezentaci,“ nastínil další plány Radek Vonka.
Brána do Čech se obleče příští rok do nového kabátu, nechte se překvapit, jak jí bude slušet…