TISKOVÁ ZPRÁVA ze dne 30.11.2006
Ceny „Spokojeného zákazníka Ústeckého kraje“ mají své majitele
Ceny „Spokojený zákazník Ústeckého kraje“ Sdružení českých spotřebitelů předal dnes (30.11.2006) zástupcům 12 firem z regionu hejtman Ústeckého kraje Jiří Šulc. Zákazníci a odborníci měli možnost hodnotit po celý rok kvalitu služeb podnikatelských subjektů, firem a provozoven v celém Ústeckém kraji. Informace shromažďuje Sdružení českých spotřebitelů, které je občanským sdružením, založeným v roce 1990, které vyhlašuje a uděluje ceny „Spokojeného zákazníka“ v pěti českých krajích.
„Cena spokojeného zákazníka Ústeckého kraje se stala synonymem a symbolem poctivé práce. Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to jak nákup proběhl, všechny pozitivní i negativní prožitky jsou dnes pro náročného zákazníka rozhodující. Většina firem a prodejců to již dávno pochopila a na tomto poznatku je založena i jejich vstřícná obchodní politika. Těší mne, že v našem kraji máme firmy a prodejce, kteří i přes nedobré podmínky, které pro jejich činnost vytváří český stát, odvádějí vysoce profesionální a spolehlivou práci a vynikající služby a mohou se chlubit tím, že se k nim zákazníci vracejí,“ řekl při slavnostním setkání hejtman Jiří Šulc.
Od roku 2001, kdy byly ceny v Ústeckém kraji uděleny poprvé, ji získalo na šest desítek firem a podnikatelů, působících na území regionu. Ocenění, které firma získává na dobu dvou let vyjadřuje, že firma poskytuje služby v souladu s očekáváním spotřebitele a s odpovídající odbornou úrovní.
Letos předal hejtman 12 cen podnikatelům, které zákazníci i Odborná komise pro ochranu spotřebitele, v jejímž čele je předseda finanční komise Rady Ústeckého kraje Petr Husák, hodnotili nejlépe. Spektrum letos oceněných firem zahrnuje například řeznictví, autoservis, ekonomické poradenství či prodej a úpravu interiérů.
Držitelé ceny „Spokojený zákazník Ústeckého kraje 2006“
Václav Kubal, řeznictví, Teplice
Ocenění za: Zpracování masných výrobků, výroba lahůdek. Stále čerstvé domácí výrobky, vždy milá obsluha.
Jindřich Vodička, Auto servis ŠKODA CAR-O-LINER servis, Teplice – Újezdeček
Ocenění za: Vysokou kvalitu poskytovaných služeb, odbornost, solidní jednání.
HOKA spol. s r.o., VO-MO potraviny, zelenina, lihoviny, prům.zboží, Teplice
Ocenění za: Vysokou odbornost při prodeji, ochotu při vyřizování reklamací.
Rudolf Zimmermann, Řeznictví – uzenářství U Zimmermannů, Kostomlaty
Ocenění za: Výrobu a zpracování masných výrobků. Vysokou odbornost, rychlé a spolehlivé
služby zákazníkům.
AXUM Bohemia s.r.o., Výroba dárkového skla, svítidel z plochého skla, Teplice – Újezdeček
Ocenění za: Ochotný personál, velký výběr dárkového zboží.
PH-GARP spol.s r.o., Poskytování služeb v zemědělství a zahradnictví,Bílina
Ocenění za: Kvalitní obsluhu, poradenství, ochotu, znalost sortimentu.
GALIE s.r.o, Ekonomické poradenství; Dotace; Úvěry; Makléřská činnost, Ústí nad Labem
Ocenění za: Vysokou odbornost, solidní jednání, poskytování komplexních služeb.
Pavel Chaloupka, Autobusová doprava, Telnice
Ocenění za: Služby na příkladné úrovni, ochotu, spolehlivost.
Jiří Imríšek IRS, Stavební a obchodní činnost, Louny
Ocenění za: Odborné služby, ochotu a vstřícnost, širokou nabídku.
Ivo Šístek, Obchodní činnost, prodej a úpravu interiérů Jirkov
Ocenění za: Precizní služby, nejmodernější interiéry, kvalitní práce, ochotu.
ALTRYSS, s.r.o., Vybavování interiérů, podlahářskou činnost, Most
Ocenění za: Dlouhodobě poskytované kvalitní služby v konkurenčním prostředí, vysoku odbornost služeb.
PROFIBAU, s.r.o., Obchod se stavebním materiálem, Most
Ocenění za: Dlouhodobé kvalitní služby, kvalitu a vysokou odbornost personálu.