Odpověď pro Vladěnu Maršálkovou, MF Dnes (vladena.marsalkova@mfdnes.cz) ze dne 14.3.2006
Dotazy (v původním znění) :
Čeho se týká marketingová studie cykloturistiky v Ústeckém kraji? Co je její součástí?
Jak má být vypracována studie pro územní rozhodnutí : Labská stezka, atd. – jak by to mělo vypadat?
Máte představu o tom, kolik peněz by chtěl Krajský úřad na dotacích pro nadaci na dostavbu cyklostezek?
V čem se inspiroval Ústecký kraj u Jihočeského?
Odpověď :
Ad1) Hlavním cílem projektu „Marketingová studie cykloturistiky v Ústeckém kraji“ je zvýšení návštěvnosti regionu, zkvalitnění informovanosti návštěvníků regionu a změna negativního image Ústeckého kraje v očích potenciálních turistů. Jedním ze segmentů trhu je oblast cykloturistiky. Pro její rozvoj nabízí ÚK vynikající přírodní podmínky a ideální možnost napojení na dálkové trasy procházející jeho územím. Vysoká konkurence mezi jednotlivými destinacemi s sebou nese potřebu koordinace aktivit v oblasti cykloturistiky, především v koordinaci rozvoje stávající sítě cyklostezek a cyklotras a společné propagace.
Ad2) Je to v podstatě projektová dokumentace (včetně mapové), která řeší zejména vedení trasy, s tím související vlastnictví pozemků a další omezení.
Ad3) Prostředky potřebné na dostavbu by právě měla částečně odhadnout marketingová studie. Kraj by chtěl pomoci co nejvíce, druhá otázka jsou omezené možnosti, které má.
Ad4) Zejména v náplni činnosti nadace a fungováni nadace (statut, vznik, řízení organizace, financování, zapojení dalších subjektů a realizované projekty).
připravila: Šárka Roudnická, kancelář hejtmana Ústeckého kraje
oddělení informací a vnějších vztahů
Velká Hradební 48, 400 02 Ústí nad Labem
tel. 475 657 756
roudnicka.s@kr-ustecky.cz