V únoru proběhne již desátý ročník kampaně Suchej únor, která pomáhá široké veřejnosti prověřit její vztah k alkoholu, změnit zaběhlé návyky a také inspirovat ostatní. Suchej únor poukazuje na nadměrnou spotřebu alkoholu v České republice. Průzkumy ukazují, že u nás rizikově pije více než 1 milion lidí. Kampaň má pozitivní dopady na lidské tělo i mysl. Neváhejte a zapojte se i vy.
Tisková zpráva ze dne 31. ledna 2022
Suchej únor se stal kampaní za „čistokrevný život“, která pro mnoho účastníků neznamená jenom měsíční detox od alkoholu, ale celkovou očistu spojenou se zdravým životním stylem a chutí udělat pro sebe něco smysluplného. Že lidem střízlivost zachutná, dokládá i 53 % účastníků, kteří v dotazování po čtyřech měsících potvrzují dlouhodobé zvolnění v konzumaci alkoholu. Často proto, že jim „Sucháč“ otevřel oči a pomohl k příjemné sebereflexi.
Abstinence s sebou přináší hned sedm suchých benefitů, a to čistou mysl, osobní hrdost, lepší spánek, více energie, nižší hmotnost, omezení kouření a vděčnou peněženku. Zapojte se do kampaně Suchej únor a užijte si všechny výhody, které vám přináší.
Významnou novinkou letošního ročníku je vydání Suchého
průvodce pro nezávislé firmy, který pomáhá se zvládáním rizikového chování a užívání na pracovišti. Do pilotního projektu se zapojila i Zdravotní pojišťovna Ministerstva vnitra České republiky, tradiční partner kampaně. Opět nechybí ani
Test nezávislosti, úspěšná
skupina na facebooku pro sdílení zážitků a řada online i offline materiálů pro potěchu i osvětu.
Podporu Suchému únoru vyjádřil také hejtman Ústeckého kraje Jan Schiller, který nad ním převzal osobní záštitu.
Více informací o kampani Suchej únor naleznete v příloze a na webových stránkách
www.suchejunor.cz.