Tisková zpráva ze dne 23. listopadu 2011
Z několika desítek nominovaných, kteří dostali hlasy a návrhy od spokojených zákazníků z Ústeckého kraje, vybrala odborná komise dvanáctku nejlepších. Slavnostního dekorování vítězů byl přítomen v zastoupení hejtmanky Jany Vaňhové, jež poskytla záštitu a finančně akci Ústecký kraj také podpořil, člen krajské rady Petr Jakubec. Před oceněné předstoupili také předseda sociálního výboru krajského zastupitelstva Petr Husák (zároveň předseda komise) a ředitel Sdružení českých spotřebitelů Libor Novák.
Jak zdůraznil v úvodu setkání Petr Jakubec, Cena spokojeného zákazníka od Sdružení českých spotřebitelů se uděluje v našem kraji již po jedenácté a právě Ústecký kraj byl pilotním regionem „ceny“; dnes je do soutěže zapojeno šest krajů ČR. Ti nejlepší prodejci a poskytovatelé nejrůznějších služeb získávají certifikát kvalitního prodeje a vzorných služeb. Až do konce roku 2013 mohou vyvěsit ve svých obchodech či provozovnách zmíněný certifikát a logo Ceny. Obojí prokazuje vysokou úroveň prodeje, kvalitní, odborné a ochotné služby, srozumitelně deklarovanou jakost a spolehlivost zboží a výrobků a nakonec i příjemné prostředí.
Dvanáct čerstvých nositelů Ceny Spokojený zákazník Ústeckého kraje (bez dalšího určení pořadí):
* Petr Hladík - Jízdní kola, opravy a prodej, Děčín (vysoká kvalita poskytovaných služeb a široký sortiment);
* BALAX s. r. o., Teplice (velko i maloobchod s barvami, laky a stavebním materiálem s vysoce odbornou obsluhou, ochotou a širokým výběrem zboží);
* Čečrle – Střecha s.r.o., Proboštov (stavební klempířství, profesionální přístup, kvalitní služby a vysoká odbornost);
* Jiří Zajíček – UŠÁK, Dubí (silniční a odtahová služba s vysokou odborností, rychlými a spolehlivými službami);
* Tomáš Klíma, Teplice (opravy elektromotorů s velmi odborným a profesionálním přístupem k zákazníkům);
* Jaroslava Lindová, prodej květin, Ústí n.L.- Severní Terasa, vysoce kvalitní a příjemná obsluha, čistota, pořádek);
* ELEKTROŠROT a. s., nakládání s odpady, Teplice (vzorné služby, odborné postupy, příjemná obsluha);
* Pekárna Chabařovice s. r. o. –pekařství (velice příjemná obsluha, čistota a pořádek);
* Kadeřnictví Eva, Litvínov (kadeřnické služby poskytované s vysokou odborností, vstřícností a ochotou);
* František Vrhel – DRACO, Ústí n. L.,-instalace alarmů,bezp. fólií a autoalarmů (široký rozsah služeb, důraz na kvalitu, ochota);
* Jiří Hořák – Restaurace Křižanov, Hrob –hostinská činnost (příjemná obsluha, vstřícnost, čistota, pohoda a pořádek);
* Pekařství u Stolínů v. o. s. –pekařství, Louny (ochotná obsluha, čisté prostředí, kvalita).
Připravil Mgr. Zbyněk Šebesta,
oddělení tiskových informací,
kancelář hejtmana Ústeckého kraje,
Velká Hradební 48, 400 02 Ústí nad Labem
Tel.: 475 657 742, sebesta.z@kr-ustecky.cz,
www.kr-ustecky.cz
Zleva jsou Petr Husák, Petr Jakubec a Libor Novák