Orientační nabídka


 

Elektronický právní systém

Poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, ze dne 15. 3. 2011
 

 
 

Dotaz žadatele

1)       Jaký elektronický právní informační systém (systém pro vyhledávání právních předpisů, judikatury a literatury aj.) Instituce používá?

2)       Kolik uživatelských licencí výše uvedeného systému (popř. jednotlivých systémů, využívá-li Instituce více druhů takových systémů) Instituce zakoupila?

3)       Kolik uživatelů má přístup do těchto systémů a kolik jich je odhadem reálně využívá?

4)       Kdo je dodavatelem výše uvedených systémů, resp. licencí a kdy byly s těmito dodavateli uzavřeny příslušné smlouvy? V případě navyšování počtu licencí od jednotlivých dodavatelů docházelo postupně, prosíme též o poskytnutí údaje o rozsahu a roku jednotlivých navýšení. Prosíme též o informaci o způsobu výběru tohoto dodavatele.

5)       Pokud instituce využívá časově omezené licence či aktualizace, prosíme informaci, na jak dlouhou dobu resp. do kdy jsou zajištěny stávající licence či aktualizace podle sjednaných smluv.

6)       Jaká byla ročně vynakládána částka v posledních 3 letech za jednotlivé systémy (či jednotlivou licenci) včetně jejich aktualizací?

7)       Zvažuje Instituce obnovení licencí, resp. smlouvy na aktualizaci či změnu (nebo doplnění nového) elektronického právního informačního systému? Pokud ano, kdy lze tento krok očekávat?

8)       Který odbor rozhoduje o pořizování a správě elektronických právních informačních systémů?

Odpověď:

1)       Používáme síťovou verzi systému ASPI.

2)       Máme k dispozici plovoucí licenci v počtu 150 současně pracujících uživatelů + 4 singl licence.

3)       Přístup do aplikace mají všichni zaměstnanci kraje a představitelé samosprávy. Reálné využití není sledováno.

4)       Smlouva je uzavřena od roku 2003 s počtem licencí 150 současně pracujících + 4 singl licence a dodavatelem je společnost Wolters Kluwer ČR, a. s..

5)       Bylo zadáno jako veřejná zakázka malého rozsahu. Smlouva je uzavřena na dobu neurčitou. Nejsou užívány časově omezené licence a aktualizace.

6)       Průměrná ročně vynakládaná částka za poslední 3 roky je 303.890,- Kč s DPH/ročně.

7)       Nezvažujeme obnovení licencí, resp. smlouvy na aktualizaci či změnu elektronického právního systému.

8)       Odbor informatiky a organizačních věcí Krajského úřadu Ústeckého kraje.

 

 

Připravil:

Bc. Jan Jelínek

odbor informatiky a organizačních věcí

Krajský úřad Ústeckého kraje

 

 
Zodpovídá: Bc. Pavla Pilařová
Vytvořeno / změněno: 23.3.2011 / 23.3.2011
 

 

Kontakt

Ústecký kraj
Velká Hradební 3118/48
400 01 Ústí nad Labem
tel.: +420 475 657 111
e-podatelna: epodatelna@kr-ustecky.cz
IČ: 70892156
DIČ: CZ70892156, je plátce DPH
Datová schránka: t9zbsva

Podrobný kontakt


Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

web & design , redakční systém