Setkání navázalo na první velmi úspěšný ročník, který proběhl před rokem v Inovačním centru Ústeckého kraje. Letošní akce byla věnována nastavení správného prodejního sdělení a marketingu na téma „Vytvoření a použití USP (Unique Selling Propositions) aneb Co je váš jedinečný prodejní argument a jak vytvořit správné sdělení o maximální prodejní hodnotě a v co nejkratším čase?” Během společných pěti hodin plných informací si všichni účastníci vyzkoušeli i praktické testy a na závěr společně tvořili ve třech skupinách tři strategie. Jedna skupina se věnovala tvorbě USP pro Ústecký kraj, druhá pro město Ústí nad Labem a třetí pro destinaci České středohoří.
„Děkuji mnohokrát za možnost zúčastnit se tohoto setkání. Seminář byl skvělý, a to nejen ve své dynamičnosti, ale především z jeho obsahového přínosu. Poskytl mi možnost zamyslet se nad tvorbou marketingové strategie a směřováním projektů dále. Nejsem původem odsud, ale Ústecký kraj vnímám jako místo, které má obrovský potenciál ve všech směrech,“ uvedla účastnice Tereza Šebová ze společnosti EGIDA CZECH a.s., která provozuje nový krásný objekt Držovická stodola. Objekt je vhodný na konání nejrůznějších akcí všeho druhu,
Podobná vzdělávací setkání plánuje Ústí Region Convention Bureau, kancelář, která je součástí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje Krajského úřadu Ústeckého kraje, organizovat pro poskytovatele služeb v oblasti MICE i v příštím roce. Současně plánuje představení možností Ústeckého kraje pro B2B i na setkáních pro ústecké i pražské agentury a korporátní firmy formou business snídaní.
Mezi další aktivity propagace Ústeckého kraje z pohledu konferenční, firemní a zážitkové turistiky patří odborné akce, které pořádá agentura CzechTourism. Jsou jimi například Travel Trade Day, Events Club Forum nebo Meet Germany, dále pak MICE tripy, tiskové publikace a spolupráce se sousedními kraji.
Setkání poskytovatelů služeb v oblasti MICE (meetings, incentive, konference, events)