Dotaz žadatele: (doslovný výňatek)
„…
1. soupis právnických a fyzických osob, se kterými Vaše instituce uzavřela smlouvy o dílo (nebo obdobnou smlouvu) na výstavbu nebo rekonstrukci nebo opravu nebo údržbu silniční stavby nebo mostního objektu v době od 1. ledna 2010 do 31. ledna 2016 tak, aby poskytnutá informace obsahovala alespoň následující údaje:
a. název právnické nebo fyzické osoby,
b. název stavby nebo předmět smlouvy,
c. dohodnutá cena za provedení prací, existují-li dodatky na vícepráce, tak také údaj o konečné ceně za provedené práce.
2. soupis právnických či fyzických osob, se kterými Vaše instituce uzavřela smlouvu o dílo (nebo obdobnou smlouvu) na projekční práce spojené s výstavbou nebo rekonstrukcí nebo opravou nebo údržbou silniční stavby nebo mostního objektu v době od 1. ledna 2010 do 31. ledna 2016 tak, aby poskytnutá informace obsahovala alespoň následující položky:
a. název právnické nebo fyzické osoby,
b. název stavby nebo předmět smlouvy,
c. dohodnutá cena za provedení prací.
3. soupis reklamací, které Vaše instituce uplatnila vůči subjektům uvedeným v odst. 1 a 2 této žádosti v souvislosti s plněním smluv podle odst. 1 a 2 této žádosti tak, aby informace obsahovala alespoň tyto údaje:
a. název smlouvy dle odst. 1 nebo 2 této žádosti,
b. předmět reklamace,
c. způsob vyřízení reklamace, tzn., stav reklamace k dnešním u datu.“.
Odpověď:
Žadateli byly zaslány požadované informace ve formě excelového sešitu přílohou e-mailu.