Orientační nabídka


 

Jiří Šulc: Podnikatelé, kteří svou práci dělají dobře zaslouží naše uznání a poděkování

K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
Jiří Šulc:  Podnikatelé, kteří svou práci dělají dobře zaslouží naše uznání a poděkování
Hejtman předal Ceny Spokojený zákazník 2005 zástupcům 12 firem z Ústeckého kraje
 

 
 

TISKOVÁ ZPRÁVA ze dne  6.12. 2005

 

Jiří Šulc:  Podnikatelé, kteří svou práci dělají dobře zaslouží naše uznání a poděkování

 

„Setkáváme se již popáté u příležitosti předání ceny Sdružení českých spotřebitelů Spokojený zákazník Ústeckého kraje. Jsem rád, že se z této události stala pěkná tradice a opět jsem nad ní mohl převzít záštitu. Těší mne, že je cena pozitivně vnímána oceněnými firmami a doufám, že bude mít příznivý dopad i na širokou veřejnost,“  řekl ve své úvodní řeči Jiří Šulc, hejtman Ústeckého kraje,  při slavnostním předání Ceny Sdružení českých spotřebitelů Spokojený zákazník Ústeckého kraje. Zástupci firem, které prošly hustým  „sítem“  hodnotitelů z odborné komise pro ochranu spotřebitele Sdružení českých spotřebitelů se sešli 6. prosince na Krajském úřadě Ústeckého kraje. Slavnostního předávání ocenění se rovněž zúčastnil Petr Husák předseda finančního výboru Zastupitelstva Ústeckého kraje, který odborné komisi předsedal.

Cena Spokojený zákazník Ústeckého kraje  je udělována již  popáté a vyjadřuje, jak konstatoval hejtman, poděkování a uznání všem, pro které je spokojený zákazník na prvním místě. „Vím, že podnikat není v naší zemi vůbec jednoduché. Musíte se vypořádat s mnoha zákony a nařízeními, které se často mění a asi jen těžko by bylo možné takové podnikatelské prostředí označit za ideální. Navíc se služby a nakupování v obchodní síti v posledních letech výrazně změnilo a všichni vnímáme, že se z nich stal novodobý fenomén, který nemá v minulosti obdoby. Podnikatelé dnes čelí tvrdému konkurenčnímu tlaku a vím, že udržet v takových podmínkách vysoký standard služeb stojí hodně námahy,“ zdůraznil hejtman smysl  novodobé tradice a upřímně poděkoval nejen těm, kteří Cenu Spokojený zákazník v zasedací síni Krajského úřadu Ústeckého kraje  převzali, ale i  Sdružení českých spotřebitelů, které se ujalo role hodnotitele, jenž má na paměti především spokojenost zákazníka a snaží se zviditelnit ty, kteří svoji práci dělají dobře a poctivě.

Odborná komise letos navrhla k ocenění celkem 12 firem a společností.  Neudělovala ale pořadí, v podstatě první i dvanáctá jsou si v hodnocení rovny. Cenu Spokojený zákazník a drobné upomínkové předměty  z rukou Jiřího Šulce převzali zástupci firmy VAMB,  Hotel Lev Bílina, Martina Beránková, Móda Martina OD Labe Ústí n.L.,  Petr Paveza, Motorest Velemín, Ladislav Šeiner, Fotoateliér Kamera Most, Milan Šujan, Obklady a dlažby Most, Zdenka Rosová , Ovoce, zelenina, potraviny Libochovice, Ivan Hajšo, řeznictví Hora Sv. Šebestiána,  Ladislav Vojtěchovský, Kamenosochařství  Duchcov,  Hotel Širák, Mostecká uhelná, Most, Alena Konopásková, Magdalenka, Děčín a Věra Tupá, Hračky, papír Žatec.

 

připravila: Naďa Kocábková, kancelář hejtmana Ústeckého kraje

oddělení informací a vnějších vztahů

Velká Hradební 48, 400 02 Ústí nad Labem

tel. 475 657 741

kocabkova.n@kr-ustecky.cz

 

 

Mezi oceněnými byli zástupci hotelu Lev z Bíliny
Mezi oceněnými byli zástupci hotelu Lev z Bíliny

 
Zodpovídá: Naděžda Kocábková
Vytvořeno / změněno: 6.12.2005 / 6.12.2005 | Zveřejnit od-do: 6.12.2005-6.1.2006
 

 

Kontakt

Ústecký kraj
Velká Hradební 3118/48
400 01 Ústí nad Labem
tel.: +420 475 657 111
e-podatelna: epodatelna@kr-ustecky.cz
IČ: 70892156
DIČ: CZ70892156, je plátce DPH
Datová schránka: t9zbsva

Podrobný kontakt


Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

web & design , redakční systém