TISKOVÁ ZPRÁVA ze dne 6.12. 2005
Jiří Šulc: Podnikatelé, kteří svou práci dělají dobře zaslouží naše uznání a poděkování
„Setkáváme se již popáté u příležitosti předání ceny Sdružení českých spotřebitelů Spokojený zákazník Ústeckého kraje. Jsem rád, že se z této události stala pěkná tradice a opět jsem nad ní mohl převzít záštitu. Těší mne, že je cena pozitivně vnímána oceněnými firmami a doufám, že bude mít příznivý dopad i na širokou veřejnost,“ řekl ve své úvodní řeči Jiří Šulc, hejtman Ústeckého kraje, při slavnostním předání Ceny Sdružení českých spotřebitelů Spokojený zákazník Ústeckého kraje. Zástupci firem, které prošly hustým „sítem“ hodnotitelů z odborné komise pro ochranu spotřebitele Sdružení českých spotřebitelů se sešli 6. prosince na Krajském úřadě Ústeckého kraje. Slavnostního předávání ocenění se rovněž zúčastnil Petr Husák předseda finančního výboru Zastupitelstva Ústeckého kraje, který odborné komisi předsedal.
Cena Spokojený zákazník Ústeckého kraje je udělována již popáté a vyjadřuje, jak konstatoval hejtman, poděkování a uznání všem, pro které je spokojený zákazník na prvním místě. „Vím, že podnikat není v naší zemi vůbec jednoduché. Musíte se vypořádat s mnoha zákony a nařízeními, které se často mění a asi jen těžko by bylo možné takové podnikatelské prostředí označit za ideální. Navíc se služby a nakupování v obchodní síti v posledních letech výrazně změnilo a všichni vnímáme, že se z nich stal novodobý fenomén, který nemá v minulosti obdoby. Podnikatelé dnes čelí tvrdému konkurenčnímu tlaku a vím, že udržet v takových podmínkách vysoký standard služeb stojí hodně námahy,“ zdůraznil hejtman smysl novodobé tradice a upřímně poděkoval nejen těm, kteří Cenu Spokojený zákazník v zasedací síni Krajského úřadu Ústeckého kraje převzali, ale i Sdružení českých spotřebitelů, které se ujalo role hodnotitele, jenž má na paměti především spokojenost zákazníka a snaží se zviditelnit ty, kteří svoji práci dělají dobře a poctivě.
Odborná komise
letos navrhla k ocenění celkem 12 firem a společností. Neudělovala ale pořadí, v podstatě první
i dvanáctá jsou si v hodnocení rovny. Cenu Spokojený zákazník a drobné
upomínkové předměty z rukou Jiřího
Šulce převzali zástupci firmy VAMB,
Hotel Lev Bílina, Martina Beránková, Móda Martina OD Labe Ústí
n.L., Petr Paveza, Motorest Velemín,
Ladislav Šeiner, Fotoateliér Kamera Most, Milan Šujan, Obklady a dlažby Most,
Zdenka Rosová , Ovoce, zelenina, potraviny Libochovice, Ivan Hajšo, řeznictví
Hora Sv. Šebestiána, Ladislav
Vojtěchovský, Kamenosochařství
Duchcov, Hotel Širák, Mostecká
uhelná, Most, Alena Konopásková, Magdalenka,
připravila: Naďa Kocábková, kancelář hejtmana Ústeckého kraje
oddělení informací a vnějších vztahů
Velká Hradební 48, 400 02 Ústí nad Labem
tel. 475 657 741
kocabkova.n@kr-ustecky.cz
Mezi oceněnými byli zástupci hotelu Lev z Bíliny