Soutěžící museli odpovědět například na otázky, kde zemřel slavný sukničkář G. Casanova a co je kuriózního na Děkanském kostele Nanebevzetí Panny Marie v Mostě. Nechyběly také stánky s regionálními specialitami. Stejně jako v předešlých ročnících se ve stánku Ústeckého kraje představily roudnické a ústecké klobásy od firmy Procházka, s.r.o., Severočeské tyčinky, čajová linecká kolečka a biskupský chlebíček z pekárny INPEKO, likéry Klášterní tajemství, Stará myslivecká, Vaječný sen, Punč a Tuzemský rum od firmy Granette & Starorežná Distilleries a piva Zlatopramen, Březňák a Louny Pivovaru Krásné Březno – Heineken. Návštěvníci Czech Street Party si mohli výrobky zdarma ochutnat. České pivo Pilsner Urquell se točilo za symbolickou částku. Bohatý byl také kulturní doprovodný program. Na pódiu se tu vystřídaly kapely Chinaski, Ready Kirken, Banjo Band Ivana Mládka či zpěvačka Tonya Graves a mnoho dalších.
Letos byla street party obohacená o společnou soutěž všech českých krajů, která nesla název Regionální hvězda. Účastníci měli za úkol do přidělených kartiček vyplnit název své oblíbené regionální hvězdy každého kraje (za Ústecký kraj to byla Pravčická brána). Lístky s odpovědmi se poté slosovaly a vybrali se z nich tři finalisté, kteří na pódiu skládali na čas puzzle ve tvaru České republiky s jednotlivými kraji a jejich regionálními hvězdami. První cenou byl cestovní kufr věnovaný agenturou CzechTourism, druhou dárkový koš se 14 regionálními pivy ČR za české kraje a třetí cenou pak byl dárkový koš s CD českých kapel, které hrály na letošní street party.
Na Czech Street Party dorazilo zhruba 7000 návštěvníků.
Foto: Ing. Markéta Pokorná
Stánek s ochutnávkou regionálních výrobků
Prezentační stánek Ústeckého kraje
Obrázek puzzle, které museli na čas skládat finalisté soutěže.
Návštěvníci si užívali bohatý doprovodný program.
Banjo Band Ivana Mládka
Czech Street Party přilákala na 7000 návštěvníků.