Orientační nabídka


 

Listy Ústeckého kraje

K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
Odpověď pro Martinu Machovou, (Aktuálně.cz)
 

 
 

 

ODPOVĚĎ  pro Martinu Machovou, (Aktuálně.cz) ze dne 11.6.2008

 

Dotaz:

Dobrý den, ráda bych Vás požádala o informace ohledně krajské periodika.

 

Zajímalo by mne, kolik má stran, jaký má formát, jestli je celobarevný, na jakém papíře je vytištěný a v jakém nákladu? 

 

Dále pak jaký je jeho rozpočet na letošní rok, jaký byl jeho rozpočet minulý rok?

 

Objednává si kraj spory u rádií a televizí? Kolik za ně platí?

 

Kdo platil bilboardy s tváří hejtmana u staveb kruhových objezdů či oprav silnic a novoroční a vánoční šoty v televizi? Pokud Kraj, kolik ho to stálo?

 

 Odpověď:

1. Měsíčník Krajské noviny má šest stran, je celobarevný a vychází jako inzerce v regionální mutaci MF DNES, deníku Právo, Deníků Bohemia a týdeníku Homér. Je tedy vytištěný na stejném papíře jako periodikum, ve kterém vychází a jeho náklad odpovídá nákladu zmíněných tiskovin.

 

2. Krajské noviny vycházejí už od roku 2003 a cena, kterou za jejich uveřejnění v rámci inzertních příloh uvedených novin platíme, se v podstatě nemění. Vloni i letos byly ceny za uveřejnění dvanácti čísel Krajských novin takovéto:

MF Dnes, Mafra – 1 835 000 korun s DPH

Deníky Bohemia, Vltava-Labe-Press - 1 696 000 korun s DPH

Právo, Borgis, a.s. - 2 542 000 korun s DPH

od letošního roku nově přibyl:

týdeník Homér, Media info systém 785 000 korun s DPH.

V rámci těchto smluv máme také slevy na personální a obchodní inzerci, čehož využíváme zejména při vyhlašování výběrových řízení na zaměstnance úřadu, ředitele krajských příspěvkových organizací apod.

 

3. Objednáváme si reklamní čas u regionálních televizí Lyra a Dakr. S oběma dohromady máme roční smlouvu na 837 000 korun. (Televize mají totiž část vysílání společnou) Jde o nepřekročitelnou sumu, která může být ve výsledku nižší, záleží na počtu odvysílaných pořadů. Rozsah této spolupráce je už několik let obdobný.

Máme také smlouvu se společností MMMS a.s. ., která zastupuje některá regionální rádia. V rámci této smlouvy si můžeme ročně objednat reklamní čas až za  780 000 korun s DPH. Využíváme ho především k informačním kampaním o akcích kraje – např. Den otevřených dveří, soutěž Autobusový dopravce roku, Den kraje apod.

 

4. Informační tabule hradí zhotovitelé staveb. Za vánoční a novoroční šot a jejich opakované odvysílání jsme letos zaplatili 213 tisíc.  

 

Mimo Vaše dotazy bych na závěr chtěla poznamenat, že nejsme jediným krajem, který vydává své noviny (dělají to i města a obce), stejně tak jako nejsme jediní, kdo si platí spoty u regionálních televizí nebo rádií.

 

 

Připravila:  Veronika Kindlová, tisková mluvčí Ústeckého kraje

tel. 475 657 726; mob.tel 737 203 666

kindlova.veronika@kr-ustecky.cz

kancelář hejtmana Ústeckého kraje

oddělení tiskových informací

Velká Hradební 48, 400 02 Ústí nad Labem

 

  

 
Zodpovídá: administrátor
Vytvořeno / změněno: 8.7.2008 / 8.7.2008 | Zveřejnit od-do: 8.7.2008-8.8.2008
 

 

Kontakt

Ústecký kraj
Velká Hradební 3118/48
400 01 Ústí nad Labem
tel.: +420 475 657 111
e-podatelna: epodatelna@kr-ustecky.cz
IČ: 70892156
DIČ: CZ70892156, je plátce DPH
Datová schránka: t9zbsva

Podrobný kontakt


Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

web & design , redakční systém