„Krušné hory i města pod horami mají turistům co nabídnout. Jsem rád, že i díky práci Destinační agentury Krušné hory se informace o krásách tohoto místa dostávají stále více do povědomí lidí z celé republiky. Statistiky návštěvnosti mluví jasně. Krušné hory a s nimi i celý Ústecký kraj jsou stále častějším cílem turistů, kteří objevují tento kout České republiky. Propagační materiály, které vydává Destinační agentura Krušné hory, k tomu velmi přispívají. Cílíme je na konkrétní skupiny turistů a snažíme se, aby jejich úroveň odpovídala požadavkům a době. Ocenění v soutěži TURISTPROPAG 2020 považuji za potvrzení toho, že jdeme správnou cestou,“ uvedl předseda správní rady Destinační agentury Krušné hory a první náměstek hejtmana Ústeckého kraje Martin Klika.
Mapové plány měst pod horami nabízí většina informačních turistických center v oblasti Destinační agentury Krušné hory. Kromě podrobného plánu města v materiálu turisté najdou také doporučení na atraktivní a zajímavá místa v každém z uvedených měst. Partnery projektu jsou Sev.en Energy, Severočeské doly a města Krušných hor.
Soutěž TURISTPROPAG navázala na podobnou přehlídku, která se konala před lety v Písku. Pro vydavatele letáků, brožur, průvodců, map, kalendářů, zpravodajů a publikací může být nejen zajímavou inspirací, ale také příležitostí k setkání a výměně informací a zkušeností. Ve výsledku by to mělo pomoci zvýšit obsahovou a vizuální stránku materiálů v českém jazyce zacílených na turisty.
Mapové plány Destinační agentury Krušné hory obsadily 2. místo v soutěži TURISTPROPAG 2020
Kostel Nanebevzetí Panny Marie v Krupce
Lázně Teplice
Fláje - meandry