Orientační nabídka


 

Mobilní prezentace Ústeckého kraje

K dnešnímu datu mimo interval pro zveřejnění na webu.
Odpověď pro Lucii Bartoš, Homér, (luciebartos@volny.cz)
 

 
 

Odpověď pro Lucii Bartoš, Homér, (luciebartos@volny.cz) ze dne 15.6.2008

 

Dotaz (v původním znění):

Dobrý den,

 prosím Vás, v návaznosti na dnešní TK bych Vás chtěla poprosit, zda by šlo dohledat a dovysvětlit, proč se u chystaného projektu mobilní prezentace ROADSHOW mluví o "Abecedě Ústeckého kraje".

A případně pokud by bylo možné nějak zdůvodnit, proč toto kraj zorganizuje právě s uvedenými partnery.  Stačí mi to do konce týdne. Moc děkuji.

S pozdravem Lucie Bartoš

 

Odpověď

Celá akce „Mobilní prezentace Ústeckého kraje“ spadá do koncepce propagace Ústeckého  kraje, která je v tomto případě určena pro trochu jinou cílovou skupinu (sportovce), než je obvyklé např. na veletrzích cestovního ruchu (široká veřejnost).

Během marketingových šetření bylo pracovníky příslušného odboru  zjištěno, že s rostoucí vzdáleností od Ústí, směrem na východ republiky, klesá informovanost o Ústeckém kraji a ve spojitosti s ním si lidé stále nechali  inspirovat  příkladem ze zahraničí, kde se uskutečňují tzv. mobilní prezentace určité lokality a ve spojení s jinými aktivitami propagují.

„Název Abeceda – v současné době spíše pracovní název – jsme projekt“, jak říká Zuzana Kadlecová, vedoucí odboru regionálního rozvoje Krajského úřadu Ústeckého kraje“ nechtěli  nazývat jako „Roadshow“. Ale vzhledem k tomu, že půjde o předávání základních informací o Ústeckém kraji a propagaci možností sportovního vyžití v regionu pro lidi, kteří – ač občané ČR třeba v Ústeckém kraji nikdy nebyli a na základě informací, které mají, by tam ani nikdy nejeli. Je pravděpodobné, že než se  akce spustí, bude mít jiný název.“

 

Cíl projektu:

-Propagace Ústeckého kraje

-Nová platforma komunikace s veřejností, spojená s atraktivní formou představení zúčastněných partnerů

-Impulsem pro vznik tohoto projektu byla pozitivní zkušenost s podobnou akcí s jiným partnerem

 

Celý projekt by měl trvat od července 2008 do června 2009, budou navštívena  všechna krajská města, rekreační oblasti s velkou koncentrací zástupců cílové skupiny (Adršpach,Špindlerův Mlýn, Český Ráj, Bedřichov – vždy víkend, 2 dny)

Veletrhy: Sportlife , S1

Filmové festivaly outdoorových a cestovatelských filmů,extrémní outdoorové závody, Jizerská  50, Krkonošská 70

 

Na dodavatele projektu  bylo krajem  vypsáno výběrové řízení – byla oslovena Regionální rozvojová agentura, reklamní agentura Shop and advertising,s.r.o. a Hudysport,a.s. Ta právě nabídla k využití kamion.

Akce se,  kromě Ústeckého kraje, účastní ještě město Děčín a Národní park České Švýcarsko. Tito partneři si budou hradit svůj podíl na prezentaci. Krajský úřad pak zajistí prezentaci dalších lokalit v regionu, které jsou významné pro sportovní vyžití (autodrom, hippodrom, Nechranická přehrada –rybaření, cyklostezky apod.)

 

s použitím podkladů odboru RR KÜ ÚK

připravila: Naďa Kocábková, kancelář hejtmana Ústeckého kraje

oddělení tiskových informací

Velká Hradební 48, 400 02 Ústí nad Labem

tel. 475 657 741,  737415959

kocabkova.n@kr-ustecky.cz

 

 

 

 
Zodpovídá: administrátor
Vytvořeno / změněno: 8.7.2008 / 8.7.2008 | Zveřejnit od-do: 8.7.2008-8.8.2008
 

 

Kontakt

Ústecký kraj
Velká Hradební 3118/48
400 01 Ústí nad Labem
tel.: +420 475 657 111
e-podatelna: epodatelna@kr-ustecky.cz
IČ: 70892156
DIČ: CZ70892156, je plátce DPH
Datová schránka: t9zbsva

Podrobný kontakt


Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

web & design , redakční systém