Orientační nabídka


 

Ohromný nárůst počtu návštěvníků zaznamenal web Brána do Čech

bdc
Turistický portál Brána do Čech zaznamenává nejvyšší sledovanost od svého spuštění. Statistiky jednoznačně ukazují, že www.branadocech.cz navštěvují už desetitisíce lidí. Rozdíl v návštěvnost mezi dubnem a květnem 2011 je až pětinásobný. Stoupající trend zaznamenává také Facebook Brány do Čech (www.facebook.com/branadocech) a počet registrovaných uživatelů webu.
 

 
 

Sledovanost webu je zaznamenávána prostřednictvím nástroje Google Analytics, díky kterému lze shromažďovat záznamy nejen o počtu návštěv, době strávené na webových stránkách či místa, odkud se lidé na web dostanou, ale také nejoblíbenější turistická místa a nejzobrazovanější články.

Za měsíc květen navštívilo web bezmála 35 000 lidí a počet zobrazení se přiblížil ke 200 000. Průměrná doba, kterou návštěvník na webu strávil, byla více než 6 minut. Díky webové kampani, kterou Brána do Čech na jaře odstartovala, se 70 % návštěvníků dostalo na tyto stránky díky reklamě či upoutávce na jiných webech. A na co se kliká nejvíce? Nejoblíbenějším cílem je již tradičně Pravčická brána, hned v závěsu je to za květen zcela nově Muzeum čertů v Úštěku, dále se pak střídají ostatní cíle: vodní hrad v Budyni nad Ohří, zámek Ploskovice a Libochovice, hora Říp (připomeňte si praotce Čecha: www.praoteccech.cz), dále Kyjovské údolí (České Švýcarsko), přístav v Píšťanech (Žernosecké jezero u Litoměřic) či Tiské stěny nebo Hazmburk.

 „Statistiky návštěvnosti sledujeme pravidelně každý měsíc, ale takto velký nárůst jsme dosud nezaznamenali“, uvedl Radek Vonka, radní Ústeckého kraje pro cestovní ruch a regionální rozvoj, spoluautor projektu Brána do Čech.

Web Brána do Čech byl poprvé spuštěn v listopadu 2010. Jeho sledovanost byla více méně vyrovnaná, první větší nárůsty byly zaznamenány v březnu, v souvislosti s nástupem jara a blížící se turistické sezóny. Není se čemu divit, v současné době je na webu více než 1 200 turistických cílů rozdělených mezi destinace České Švýcarsko, České středohoří, Krušné hory a Dolní Poohří. K návštěvě Ústeckého kraje lákají nejen významné památky a jedinečná příroda, ale také pestré kulturní a sportovní akce a tipy na turistické trasy na běžkách či na kole. Pokud přemýšlíte, kam na víkend či dovolenou, klikněte si na www.branadocech.cz a vybírejte podle libosti. Dokonce se na webu můžete i zaregistrovat a přispívat do jeho obsahu. Máte-li jakýkoliv dotaz, pište na info@branadocech.cz.

A co na turisty a výletníky u nás čeká?

-         Zbrusu nové turistické mapy, které získaly první místo na mezinárodním festivalu map a průvodců TourMap 2011

-         Turistický průvodce obsahující 80 nejlepších tipů na výlety

-         Tématické letáky pro každého – od památek až po adrenalin

-         Web Brána do Čech, který byl oceněn jako nejlepší svého druhu v soutěži Velká cena cestovního ruchu za rok 2010

-         Poučný a zábavný projekt pro rodiny s dětmi Vydejte se po stopách praotce Čecha nově obohacen o geocaching – www.praoteccech.cz

„Snažíme se o to, abychom změnili obraz Ústeckého kraje v očích veřejnosti. Díky Bráně do Čech prezentujeme řadu rarit a unikátů, o kterých ví málokdo. Mezi naše další kroky bude patřit překlad webu a tištěných materiálů pro naše zahraniční turisty a především důraz na elektronickou a mediální prezentaci“, uvedl Radek Vonka.

 

Připravil: odd. RR a CR ve spolupráci s OTI

b

a

 
Zodpovídá: RNDr. Zdeněk Rytíř
Vytvořeno / změněno: 6.6.2011 / 6.6.2011
 

 

Kontakt

Ústecký kraj
Velká Hradební 3118/48
400 01 Ústí nad Labem
tel.: +420 475 657 111
e-podatelna: epodatelna@kr-ustecky.cz
IČ: 70892156
DIČ: CZ70892156, je plátce DPH
Datová schránka: t9zbsva

Podrobný kontakt


Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

web & design , redakční systém