Na dálnici D7 začne o prázdninách výstavba úseku u Panenského Týnce, do konce roku se začne pracovat také na zkapacitnění obchvatu Loun. V Bílině se kromě přípravy plánovaného obchvatu města uvažuje o nezbytných úpravách povrchu v úseku mezi kruhovými objezdy. „Po posouzení situace a vzhledem k zatížení dopravou, kterou nelze převést na dostačující objízdné trasy, budou v letošním roce provedeny pouze lokální výspravy, a to tak aby nebyla omezená doprava. Velkou rekonstrukci posuneme na příští rok,“ vysvětlil ředitel Martin Vidimský.
Dobrou zprávou pro řidiče je možnost úpravy zhruba osmikilometrového úseku silnice I/13 mezi Mostem a Želenicemi a převedení komunikace do kategorie Silnice pro motorová vozidla, což by umožnilo zvýšení rychlosti na 110 km/h.
Mezi další významné silniční stavby v plánu místní správy ŘSD patří obchvat a přemostění Žíželic v hodnotě cca 800 milionů korun a výstavba tzv. Kladrubské spojky za 2,5 mld. Ta by měla být realizována v letech 2023 – 2025.
„Vážím si těchto pravidelných schůzek, na kterých získávám čerstvé informace o postupu výstavby silniční infrastruktury v našem kraji. Práce chomutovské správy je systematická, dobře plánovaná, a především jsou na našich silnicích výsledky opravdu viditelné,“ shrnul v závěru hejtman Bubeníček.
Na pravidelné setkání s hejtmanem přišel ředitel Martin Vidimský (vpravo) a Marek Sotona