Veletrh navštívil rovněž krajský radní
Tomáš Rieger, který spolu se saskými partnery pokřtil nový ročník cyklistického průvodce po Labské stezce tzv. Handbuch, neboli cykloprůvodce (k nahlédnutí či stažení
ZDE). Kraj se letos opět zapojil do přípravy tištěného průvodce, neboť 96 kilometrů úseku Labské stezky, které vedou Ústeckým krajem, jsou pro malebnost kaňonu řeky Labe, ať již v okolí Porty Bohemiky u Litoměřic, nebo u dramatických pískovcových skalních masivů před Hřenskem, vyhledávaným úsekem.
Po letech pandemických omezení a loňském ničivém požáru v blízkosti Českého Švýcarska je potřeba propagace turistických možností v Ústeckém kraji velmi důležitá. Zájem veřejnosti se opravdu ubíral tímto směrem, otázek na přístupnost Českého Švýcarska byl nespočet.
Důkazem, že se s tímto problémem destinační agentura
České Švýcarsko, o. p. s., popasovala bravurně, bylo ocenění od COT group, s. r. o., a ABF, a. s., v podobě vítězství a
1. místa v kategorii
Inovativní marketingová komunikace. Úspěch sklidila kampaň
„Chybí nám tu lidi – marketingová kampaň pro restart turismu po požáru v Českém Švýcarsku“. V rámci 16. ročníku Velké ceny cestovního ruchu převzal toto ocenění marketingový specialista destinační agentury
Miroslav Kokta.
Portfolio nabídky zahrnovalo informace o cykloturistice, kde prim hraje
Labská stezka. Návštěvníci se také zajímali o cykloregion Krušné hory, v ostatních destinacích poptávali možnosti letního koupání ve velkých jezerech Milada a Most, výlety pro rodiny s dětmi, gastroturistiku, lázeňství a historické památky. V nadcházející turistické sezoně je pro návštěvníky Ústeckého kraje připravena řada kempů, penzionů a hotelů, i nových stellplatzů. Kompletní turistickou nabídku najdete na webovém portálu
Brána do Čech.

Veletrh i expozici Ústeckého kraje si přijel prohlédnout radní Tomáš Rieger (vlevo)

Spolu se saskými partnery Tomáš Rieger pokřtil cykloprůvodce po Labské stezce 2023

Expozici Ústeckého kraje zdobily velkoformátové fotografie

A na krychli nad stánkem se točilo nové krajské logo

Ocenění za nejlepší inovativní marketingovou komunikaci převzal za destinační agenturu České Švýcarsko Miroslav Kokta

A to za marketingovou kampaň po ničivém požáru v Českém Švýcarsku

Zleva: Tomáš Rieger, krajský radní, Jiří Válka, vedoucí oddělení cestovního ruchu, Pavel Hajšman, vedoucí odboru regionálního rozvoje