Orientační nabídka


 

Přichází kampaň a kniha Suchej únor

Suchej únor
Začíná již devátý ročník tradiční kampaně, která pomáhá široké – československé veřejnosti prověřit její vztah k alkoholu a změnit zaběhlé návyky. Loňského ročníku se podle průzkumů zúčastnilo až 9 % dospělé populace. Jak si Češi a Slováci vedou během pandemie a jak kampaň ovlivní zásadní novinka – kniha Suchej únor, která na 416 pečlivě vydestilovaných stranách představuje alkohol ve všech jeho společenských rolích?
Tisková zpráva ze dne 2. února 2021
 

 
 

Suchej únor je zdravotně-osvětová kampaň, v rámci které mohou lidé otestovat svůj vztah k alkoholu a inspirovat ostatní. Pozitivní výzvou každoročně reaguje na nelichotivé statistiky, podle kterých se přes 1 000 000 Čechů pohybuje za hranou rizikového pití. Kampaň bude letos na sociálních sítích spojovat hashtag #insuchoveritas, a to nejen v Česku, ale i u našich sousedů pod názvem Suchý február. Registrovaní účastníci se tentokrát mohou těšit na knihu, která ve 28 kapitolách představuje alkohol s lehkostí i vážností – ve všech jeho společenských rolích.

Více informací o kampani Suchej únor najdete v příloze a na webových stránkách www.suchejunor.cz.

 
Zodpovídá: Mgr. Hana Šťástková
Vytvořeno / změněno: 2.2.2021 / 2.2.2021
 

 

Kontakt

Ústecký kraj
Velká Hradební 3118/48
400 01 Ústí nad Labem
tel.: +420 475 657 111
e-podatelna: epodatelna@kr-ustecky.cz
IČ: 70892156
DIČ: CZ70892156, je plátce DPH
Datová schránka: t9zbsva

Podrobný kontakt


Informace v patě

Nyní jste v módu "Bez grafiky". Přepnutím do grafického módu zobrazíte standardní verzi webu.

web & design , redakční systém